A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki

z750s 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Sokkal többet tud, mint amennyit mutat

Szöveges ítélet

A vásárlás során olyan mindenest kerestem, amiben van pici tűz is. Megtaláltam.

Amiben magasan felülmúlja a vetélytársait: nagyon erős, nyomatékos blokk. Könnyedén elviselte azt is, ha 5ikben 60-al közlekedtem vele és innen is csörgés, rángatás nélkül húzott, fent meg ordas módon ment. Baráti volt a fogyasztása, túrák során 4.2-4.9 között evett. Normális fékek voltak rajta (az első mondjuk lehetett volna jobban adagolható is). Az üléspozíció kényelmes, a tank és tank/ülés átmenet kialakítása nekem pont jó volt (nem vagyok égimeszelő, de túllógok a mázsán), a kormány kellően széles. Tudtam rá topcase-t tenni, ami igen hálás dolog. A műszeregység két analóg óra, ami sokkal, de sokkal jobb, mint a divatos, de értelmezhetetlen lcd kijelzők.

Volt persze negatívum is bőven: 5-7000 fordulat között a lábtartón átjött egy erős rezgés, amit az ember csak akkor vett észre, amikor a lába már elzsibbadt (a hosszú autópályamenetek így nem voltak kellemesek). A tükrök szélesítő nélkül használhatatlanok (utána mondjuk már ok). A futómű elől nem állítható, kanyarban a kátyút még elviselte, de a hullámos aszfalton hamar bizonytalanná vált (ez mondjuk a könnyed kanyargás fölötti tempó esetén vált zavaróvá, ott azonban okozott meglepetéseket). Az elejét ettől függetlenül is összességében puhának éreztem, míg alapból a hátsó elviselhető volt, de utas+csomaggal a tekergetéssel csak javítani lehetett, de a jót már nem érte el. Jelentős súlytöbblete volt a vetélytársasihoz képest (feltankolva 240 kiló volt és ezt nem is tudta letagadni).

Pályázni sosem voltam vele, csak túrákon használtam, ott ellenben nagyon bevált (kivéve ugye az autópályázást az említett rezgés miatt). Metzeler M3 volt rajta, jól tapadt, nem nagyon ette, így 12e-nél cseréltem a hátsót 15-nél az elsőt. Nem éreztem szükségét a túraguminak, pusztán ésszel motoroztam hideg aszfalton.

Az árának mindegy egyes forintját megérte, nagyon jó választás volt, utas nélkül bőven hozta azt, amit elvártam tőle. Összességében a motor képessége minden tekintetben nagyságrendekkel haladta meg a tudásomat, illetve bátorságomat, de szerpentinen még így is tudtam vele meglepetéseket okozni sportosabb gépek tulajdonosainak.

Az eladás oka: túraendúróra váltok, próbáltam, jobb vele egy 1000km-es túra

Hibalista

- Csak az, amihez az egyes szervizekben hozzányúltak (szelephézag ellenőrzés után folyt a szelepfedél alól az olaj, telóolaj csere után folyt végig a telószáron az olaj, fékfolyadék csere után levegősek a fékek.

Ide hordtam szervizbe

Kawasaki M3
Korrektek voltak, jól dolgoztak, sajnos hamar bezárt, pedig oda hordtam volna továbbra is.

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Fullgas
Elsőre jónak tűntek, árazásban is a többi szintjén volt, de valami miatt mindig vissza kellett vinni a gépet...

Értékelése: 4

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2005
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 14000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 18000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja? passz
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

ZRX 1100 - 2000
2016.01.25 18000   -

Ninja 250 R (249 cm3) - 2008
2013.12.08 4000   -

A Kawasaki "Yamaha DT125"

KMX125 - 1987
2012.10.21 0   -

1. motorom. Amerikában

En 500 1996 (500) - 2001
2007.02.05 20000   5,0

2hengeres nyomaték 4hengeres hang! Sok mindenre jó!

ZRX 1100 - 1999
2015.05.27 8000   -

A Bevezető...

Er-5 2001 (498) - 2006
2010.01.03 15700   -

A Dög

ZX-6R - 2002
2010.03.20 14000   -

A HD utánzatok.

Vn 900 Cl 2006 (903) - 2007
2008.05.09 15500   2,0

A Japán narancs

Z1000 - 2017
2023.01.26 12000   -

A Kawa

Kawasaki ER-6f (649 cm3) - 2006
2019.01.08 8000   -

A Kawa 600 as naked indulója

Er-6n 2006 (649) - 2006
2007.11.14 18000   4,0

A Szorgos Vízhordó (3 éves lett)

Kaw Er-5 2001 (498) - 2006
2011.02.10 33000   5,0

A ZÖLD SZÖRNYETEG

Zx-9r 1994 (900) - 1997
2009.02.27 10000   3,0

A búsképű lovag

Er-6n - 2006
2010.09.02 3300   -

A fekete zúzógép

Gpx 750 1987 (750) - 1986
2007.01.26 12000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 19