A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Zephyr 750 1991 (749)

Zephyr 750 1991 (749) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Sornégyes élettárs

Szöveges ítélet

Elolvastam a teszteket. Igaz mind. Szóval...szép motor mezítelen mint egy kecses nő, kezes mint egy bárány túrázni csuda jó. Én speciel áttátet cseréltem rajta és az idegesítő 120/6000 min. 6-700-al csökkentettem. Megérte négyezer volt a fogaskerék és nem tűnt el a nyomatékrugalmasság sem.
A primérlánc kereplő hangját még egy új primer sem tűntette el, Zephyr jelegzetesség ez együtt kell vele élni, mint egy implantátummal. A szívócsonkokat ami gyári bizony cserélni kell úgy igaz berepedezik a gumi de 15 év alatt mi nem repedezik be? Szelepszárszimmeringcsere alap 40000 felett és egy új gyertyasor sem ártott neki. Aki félidős motort vesz ráköltés nélkül ugysem ússza meg.
Túrázni piszok jó vele. Akár 1000 től megy csuklás nélkül tol két személlyel, málhával.Hatezerig frappáns felette markáns.Ez kilencezerig élvezhető felette felesleges. Az ötös váltó jól végzi dolgát, mellékapcsolás nincs , amúgy pontos. A benzinszintkijelző füllentős, túl korán pánikoltat 200 kilométer után fekszik a mutató. Akkor vagy túl mégcsak a félúton. Amúgy a többi műszer baba, pontos. Fék és kuplungkar állítható a tenyérmérethez ez jó. Az első lámpa elfogadható bár a tompított fényszórás nem túl nagy fényerejű. Kétszáz kilométer után kis pihenő de aztán megint kétszáz és így tovább. Sopron-Szeged egy tank pedig Győrtől autópálya 120-130 km/h. Egész pontosan 375 km-t egy szuszra. Azért arra már fészkelődik az ember azért mégsem enduro. Rezonancia 120 felett érezhető 140 körül határozott.
Néha úgy gondolta nem indul elsőre. Érdekes volt, hidegen több hónapos állás után pöci röfi. Melegen valami paranormális oknál fogva tökölődni kellett az önindítóval.
Plexit raktam rá, persze csak kisebbet ne legyen nagyon ronda de azért fogja valami a szelet. Fogta is biztos de nem az én fejem körül. Gyári hangja No.1.
Megpakolni nem egyszerű igazából nincs hova én oldaltáskát vettem viszont vannak hátul felhajtható kampók. Az ember azon gondolkodik hogy táska vagy barátnő? Én azért megoldottam. Pont addig jó amíg az ember nagyobbat nem akar. Sokkal nem takálkoztam a magyar utakon inkább kisebb testvérei rohangálnak itt-ott 750-es kevesebb van. Németország viszont tele van vele, onnan be lehet szerezni bármit. Itthon ha alkatrészt rendelsz állítsd középsztenderre a motort és takard le. Azon a nyáron már nem használod... ilyen országban élünk..
Összefoglalva ha jó állapotú Zephyrt találsz vedd meg a primerlánccal ne törődj, csak kalkulálj vele. Kétszáz euro körül van de az már ki fog szolgálni. Ha nagyon zörög csak akkor cseréld nehogy szétbaltázzon valamit odabenn. Ezen felül élvezni fogod a motorod. Elegendő nyomatéka 75 lóerje baráti fogyasztása tetszeni fog.

Hibalista

- primérlánc, szívócsonk, teleszkópszársimmering, kerékcsapágy

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1994
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 43000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 6000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

ZRX 1100 - 2000
2016.01.25 18000   -

Ninja 250 R (249 cm3) - 2008
2013.12.08 4000   -

A Kawasaki "Yamaha DT125"

KMX125 - 1987
2012.10.21 0   -

1. motorom. Amerikában

En 500 1996 (500) - 2001
2007.02.05 20000   5,0

2hengeres nyomaték 4hengeres hang! Sok mindenre jó!

ZRX 1100 - 1999
2015.05.27 8000   -

A Bevezető...

Er-5 2001 (498) - 2006
2010.01.03 15700   -

A Dög

ZX-6R - 2002
2010.03.20 14000   -

A HD utánzatok.

Vn 900 Cl 2006 (903) - 2007
2008.05.09 15500   2,0

A Japán narancs

Z1000 - 2017
2023.01.26 12000   -

A Kawa

Kawasaki ER-6f (649 cm3) - 2006
2019.01.08 8000   -

A Kawa 600 as naked indulója

Er-6n 2006 (649) - 2006
2007.11.14 18000   4,0

A Szorgos Vízhordó (3 éves lett)

Kaw Er-5 2001 (498) - 2006
2011.02.10 33000   5,0

A ZÖLD SZÖRNYETEG

Zx-9r 1994 (900) - 1997
2009.02.27 10000   3,0

A búsképű lovag

Er-6n - 2006
2010.09.02 3300   -

A fekete zúzógép

Gpx 750 1987 (750) - 1986
2007.01.26 12000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 19