A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Gpx 750 1987 (750)

Gpx 750 1987 (750) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Sportmotorblokk túrás futoművel

Szöveges ítélet

Gpz900r keresgélése közben megláttam(első gpx amit láttam),megszeretem,megvettem,egyrész jó volt mert jobb gép másrészt hiba volt,mert később let volna olcsóbban jobbállapotu gpx.A moci párszor már darabokra volt törve,meg én is párszor darabokra törtem mint első erősebb gépem,mikor már vettem idomjain több réteg javitás,festék,gitt volt,de kivülről nagyonszép volt,váza is már javitott,ami nerm a legjobban,mint kiderült,kelett utána orvosolni,de megoldottuk.Imádtam a gépet,blokkja egy igazi sportmoci picit gyengébben,persze a vázszerkezete miatt nemfért rá a zxr hengerfej és karbisor,igy beértem a pár pacival kevesebbel.Igy is tartós 220akat mentem vele,és a pici tartalék ott volt,de átülve a zxr re érezhetően erősebb gép.Kényelemre aligha találni jobb megoldást,hátsó rugózássa gyárilag keményre állitható ha kell,elején meg a rugót kell megtoldani még1 rugóval és sürübb olaj bele.Innentől kezdve 2 gond marad ami miatt zxr után lestem,egyik a hülye fleniméret nemkapni rá puha gumit és a 130 v. 140es hátsó folyon elkapar a 150meg már a futoműhöz nem a legjobb döntés,első 16" megint idióta méret,de legalább kezes vele,másik dolog a fékek,jobb a gpz nél de messze nemtudja azt amit ilyen erős gépnek kell,gyengébb moci meg nemkell,igy a fék legyen jobb.Ha nemkelt volna el reális áron belevágtam voplna előre zxr750 futomüvet,hátra zzr600 felnit és csók a cslaádnak.Fogyasztás alja 4,5 teteje 10felett picivel,átlag 7körül de huztam is neki.hangja milyen lenne hisz egy öreg kawa!messziről felismerhető,4-2-1kályhacső rendszerrel vettem,brutál!Ami meglepő ennél nem éreztem annyira üresnek és lukasnak a középtartományt mint a zxrnél kályhacsővel,gyári dobot nemprobáltam sajnos rajta,de a zxrnél a gyáridob és rendszer isteni nyomatékos.A moci a leharcolt mocik dijat tuti elnyerte volna első hellyel mikor eladtam és mégis az egyik haverom könyörgött hogy 2részletre adjam már neki oda,mert olcsona dtam és és kettőben kibirta volna fizetni.Tudta ha picit rákölt egy jó motorja lesz.Igazából igénytelen gépek ezek.Ha megvárják mig üzem meleg nemlesz főtengelyes,ha meg hengerfejjel gondok vannak nem a világ vége,javítható,az is csak egy alkatrész,megfelelő tudás és szerszám kell.Sajna addig huztam halasztotam a vezérmülánc cserét mert már csörgött zörgött,hogy megadta magát,30e többe fájt a csere,drága móka volt.Azt kell mondjam 17"felnikkel,jobb elsőfékkel szépen megcsinálva nakedbikenak a legjobb sport-tura naked lenne,és olcsobb lenne átalakitva is mint egy mai új gép.Bontott alkatrész hozzá ritkán és drágán,ezért érdemes olcsón külföldröl komplett motort behozni bontásra,mert szinte a kutyának se kell(gpz nél jobb de ritkább,zxr től messze elmaradva,3évig gyártották,olyan semilyen gép,és magyar forintba átszámolva 100-150e ért komplett motort találni!Bontoba meg a ritkasága miatt nem lehetetlen hogy 100e elkérnek csak egy főtengelyért hajtokarokkal csapágyakkal.)Ha spormtotort akarsz felejtsd el,később annyiba lesz,hogy rég zxr tulaj lennél,rákellett jönnöm,hogy motorozásnál 200e nemsok pénz(ennyivel drágábban 89es zxrhez jutni)és hát nézük csak mikor épp kell lánc-lánckerék vagy 1pár gumi netalán egy esésuztán pár bontottcucc,10tank benzin,fékbetét,szoval 200e elmegy hamar.Turázni viszont ideális!Megy mint a golyó és kényelmes!

Hibalista

- Vezérmülánc szakadás,kopó dolgok.

Ide hordtam szervizbe

én

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

én

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1987
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 9
Megbízhatóság (10) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

ZRX 1100 - 2000
2016.01.25 18000   -

Ninja 250 R (249 cm3) - 2008
2013.12.08 4000   -

A Kawasaki "Yamaha DT125"

KMX125 - 1987
2012.10.21 0   -

1. motorom. Amerikában

En 500 1996 (500) - 2001
2007.02.05 20000   5,0

2hengeres nyomaték 4hengeres hang! Sok mindenre jó!

ZRX 1100 - 1999
2015.05.27 8000   -

A Bevezető...

Er-5 2001 (498) - 2006
2010.01.03 15700   -

A Dög

ZX-6R - 2002
2010.03.20 14000   -

A HD utánzatok.

Vn 900 Cl 2006 (903) - 2007
2008.05.09 15500   2,0

A Japán narancs

Z1000 - 2017
2023.01.26 12000   -

A Kawa

Kawasaki ER-6f (649 cm3) - 2006
2019.01.08 8000   -

A Kawa 600 as naked indulója

Er-6n 2006 (649) - 2006
2007.11.14 18000   4,0

A Szorgos Vízhordó (3 éves lett)

Kaw Er-5 2001 (498) - 2006
2011.02.10 33000   5,0

A ZÖLD SZÖRNYETEG

Zx-9r 1994 (900) - 1997
2009.02.27 10000   3,0

A búsképű lovag

Er-6n - 2006
2010.09.02 3300   -

A fekete zúzógép

Gpx 750 1987 (750) - 1986
2007.01.26 12000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 19