A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Z 750 2006 (748)

Z 750 2006 (748) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szamuráj, aki a szívedre céloz

Szöveges ítélet

Összességében nagyon pozitív benyomásaim vannak. A motorja nagyon kifinomult: puhán, selymesen jár, mint egy villanymotor. Menet közben semmi vibráció. Hosszú állás után is pöccre indul (injektoros). Nagyon kényelmes az üléspozíció: szinte egyenesen ülsz. Fékek, futómű: teljesen OK. Az összeszerelési minőség tökéletes, én örömmel olvastam rajta, hogy "made in Japan". Hátrányok: kipufogónak semmi hangja nincs, menet közben olyan halk, hogy az autósok nem veszik észre (azért nyolcezernél már üvölt, na de...) A hátsó ülés nagyon kényelmetlen (állítólag), szóval egyemberes motor. Pakolni sehová sem lehet, még egy gyufásdoboz sem fér el rajta. Szélvédelem nulla. Autópályára nem való, a hosszú, monoton utakat nem kedveli, sokkal jobban érzi magát a kanyargós országutakon, ahol gyorsítani-lassítani kell. A gyári Dunlop gumikat sokan fikázzák, nekem semmi bajon nem volt vele, igaz, nem is szoktam a fülemen fordulni. Nagyon barátságos motor: elég erős (106 LE), de a teljesítményt fokozatosan, nem "ijesztően" adja le, nem kell rajta félni. Nem egy nyomatékkirály, eléggé pörgetni kell ahhoz, hogy húzzon. Nagyon szeretem, tökéletesan alkalmas arra, hogy érzelmi kötődés alakuljon ki motoros és motorja között.

Hibalista

- 0 km-es motorként vettem, semmi nem romlott el rajta eddig. Annyi volt, hogy az első km-eken észrevettem, hogy zörög rajta a fejidom biz. fordulatszámnál. Otthon meghúztam a csavarokat, azóta semmi gond. Szóval hanyagul rakták össze, de már itthon.

Ide hordtam szervizbe

Kawasaki Érd

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Csiki-Bege (Szentendrei út)

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 6500
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

ZRX 1100 - 2000
2016.01.25 18000   -

Ninja 250 R (249 cm3) - 2008
2013.12.08 4000   -

A Kawasaki "Yamaha DT125"

KMX125 - 1987
2012.10.21 0   -

1. motorom. Amerikában

En 500 1996 (500) - 2001
2007.02.05 20000   5,0

2hengeres nyomaték 4hengeres hang! Sok mindenre jó!

ZRX 1100 - 1999
2015.05.27 8000   -

A Bevezető...

Er-5 2001 (498) - 2006
2010.01.03 15700   -

A Dög

ZX-6R - 2002
2010.03.20 14000   -

A HD utánzatok.

Vn 900 Cl 2006 (903) - 2007
2008.05.09 15500   2,0

A Japán narancs

Z1000 - 2017
2023.01.26 12000   -

A Kawa

Kawasaki ER-6f (649 cm3) - 2006
2019.01.08 8000   -

A Kawa 600 as naked indulója

Er-6n 2006 (649) - 2006
2007.11.14 18000   4,0

A Szorgos Vízhordó (3 éves lett)

Kaw Er-5 2001 (498) - 2006
2011.02.10 33000   5,0

A ZÖLD SZÖRNYETEG

Zx-9r 1994 (900) - 1997
2009.02.27 10000   3,0

A búsképű lovag

Er-6n - 2006
2010.09.02 3300   -

A fekete zúzógép

Gpx 750 1987 (750) - 1986
2007.01.26 12000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 19