A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Zx-9r 1994 (900)

Zx-9r 1994 (900) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szörcsögő száguldás

Szöveges ítélet

Jó motor!Férfiasabb,mint a cbr,kényelmesebb is,de nem gyorsabb,vagy jobb,egyformán szerettem őket.Viszont a műszerfala nem az a digitális szar volt,hanem a régi mutatós.Hála istennek!Kinek hiányzik,hogy állandóan ugráljanak a számok az ember orra előtt?Kék fekete,ezüst volt,azt hiszem csak nekem volt ilyen gyári szinem.Egy Akrapovic és egy kis ez az és máris gyors,mint az istennyila!Picit talán nehezebb volt a konkurenciánál,de ez nem látszott és érződött rajta,ha úton voltunk:-)Nagyon jó hangok jöttek az airbox-ból úgy 3000 környékén.Szörcsögött,puffogott,de ez a puffogó cseréjével eltünt.Nagyon jól kezelhető és semmi nyoma nincs a régi Kawákra jellemző váltóhibáknak.Talán az egyet néha nehezen vette.Annak ellenére,hogy a konkurens motorok befecskendezősek,itt nem éreztem hiányát.Bármely fokotatban fergeteges a gyorsulása és a rugalmassága.Nincsenek lyukak a fordulatszámtartományban.Még hátul is viszonylag kényelmes,elöl pedig nem fárad el semmid,még hosszú távon sem.Szerintem ennél erősebb motorra nincs szükség és abszolút kihasználhatatlanok a mai gépek,ha csak nem vagy profi,de akkor meg az "utak"gátolnak a száguldásban.Régen jobb volt!280-nál kaptam egy hátsó defektet...Megúsztam!Azért a következő útja a kereskedésbe vezetett,édesanyám nem kis megkönnyebbülésére!.Elégszer kisértettem már a sorsot!Ne felejtsétek el végig motorozni a kategóriákat!!!Éljen az élménymotorozás,éljenek a keverékek,hajrá Supermoto!Qxy

Hibalista

- A kötelezőkön kívül nem volt "szerencsém" a szervízet látogatni.

Ide hordtam szervizbe

Steelhorse,Pécs

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 12000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

ZRX 1100 - 2000
2016.01.25 18000   -

Ninja 250 R (249 cm3) - 2008
2013.12.08 4000   -

A Kawasaki "Yamaha DT125"

KMX125 - 1987
2012.10.21 0   -

1. motorom. Amerikában

En 500 1996 (500) - 2001
2007.02.05 20000   5,0

2hengeres nyomaték 4hengeres hang! Sok mindenre jó!

ZRX 1100 - 1999
2015.05.27 8000   -

A Bevezető...

Er-5 2001 (498) - 2006
2010.01.03 15700   -

A Dög

ZX-6R - 2002
2010.03.20 14000   -

A HD utánzatok.

Vn 900 Cl 2006 (903) - 2007
2008.05.09 15500   2,0

A Japán narancs

Z1000 - 2017
2023.01.26 12000   -

A Kawa

Kawasaki ER-6f (649 cm3) - 2006
2019.01.08 8000   -

A Kawa 600 as naked indulója

Er-6n 2006 (649) - 2006
2007.11.14 18000   4,0

A Szorgos Vízhordó (3 éves lett)

Kaw Er-5 2001 (498) - 2006
2011.02.10 33000   5,0

A ZÖLD SZÖRNYETEG

Zx-9r 1994 (900) - 1997
2009.02.27 10000   3,0

A búsképű lovag

Er-6n - 2006
2010.09.02 3300   -

A fekete zúzógép

Gpx 750 1987 (750) - 1986
2007.01.26 12000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 19