A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Er-5 2001 (498)

Er-5 2001 (498) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szubjektív szerelem

Szöveges ítélet

Én ezen tanultam és nagyon megszerettem.

2 éve használom és meg vagyok vele elégedve.
Valóban vízálló. :-) Első szervízem után hazafelé Csepelről nagyon nagy eső kapott el. Szinte nem láttam semmit.
A bőrkabátom zsebéből is folyt a víz.
Szegény mocimmal néhol blokkig gázoltam a mocskos pocsojákban "a budapesti sugárutakon".. A gyorsforgalmin a szemből érkező autók szabályosan lavor mennyiségű vizet csaptak ránk.

Hazahozott és nem köhögött nem prüszkölt - velem ellentétben..

Nem egy nyomaték erdő de nem is kell több egy kezdőnek mint én. Egy személlyel nagyon szépen húz. Kezes. A fékek valóban nem harapnak de én az első fék és a hátsó dobfék együttes gyakori használatával biztonságban érzem magam.
Bár a kavicsos részeket messze kerülöm mert a kemény viszonylag vékony gumik azonnal megcsúsznak.

Két személlyel is szépen mentünk 130 Km/h sebességig.
Ha innen nagyon erőlteti az ember zabálni kezdi a benyát.
Egy plexit mindenképpen vettem rá mert erős izommunka veszi kezdetét 120 Km/h környékén.

5000-es fordulatnál nálam nagyon rezeg.. aztán picit alábbhagy de a tükrök rezegnek tövább ezt az egyet nehezen szoktam meg. Eddigi legnagyobb távom Budapest - Szabadka utassal.
Kb. 230 Km egy pihenőt beiktatva.
Odafele nagyon nyomtam neki gyakran 7000-es fordulatszámon.
Ezért nagyon örültem mikor megálltunk pihenni egy jó 15 percet.

A váltó finom bár ha nem elég határozott az ember hajlamos 2-es helyett üresbe visszaugrani. (Ez persze nyílván köszönhető a rásegítő mechanikának is mely az üres megtalálását hivatott könnyteni és biztos én vagyok túl feminim hozzá..)

Egyszer sajnos estem vele sem bukócső sem gomba nem volt rajta.
Megcsúsztam esőben olyan 30-40 km/h körül.
Eldobtam szegényt de szerencsésen esett és hálát adtam a tervezőknek hogy viszonylag "széles" a kormányrúd.
Így az fogta fel a moci súlyát elsőként és nem tank vagy bármi más.

A nagy gyári műanyag irányjelző jobb oldalt azonnal eltört.
(hiába.. nem egy hülye esésére van tervezve..)
Ezt már lecseréltem egy sokkal kisebb LED-es-re.

Kormány-rúdból a gyári 23 000 Ft körül van.
Én utánygyártottat rendeltem 10 000-ért.
Ez ugyan egy picit nagyobb (710 mm helyett 750 mm).

Én egyenlőre nem vágyom nagyobb motorra.
Nagyon szeretem.
20 éves "jól bejáratott" tervezés apró gyermekbetegségekkel mint a műszerfal világítás...

Hibalista

- Műszerfal világítása

Ide hordtam szervizbe

K-bikers, Csepel

Az 1000 km-es szervízre 1 órát mondtak.
Én 2 és fél órát vártam.

A 6000 km-es szervízre 23 000 Ft körüli árat mondtak.
A Papp Motors mindezt megcsináltam nekem 11 000 Ft-ért.
(Az olajat én vittem)
Lásd lejebb..

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

Papp Motors KAWASAKI, Budapest - Büdaörsi út

Gyorsak voltak és azonnal neki láttak a szervíznek amikor odaértem.
Eddig bármikor hívtam őket mindíg segítőkészek voltak.
Még akkor is ha nem az ő pénzükről volt szó hanem az én pénztárcámról.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2005
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

ZRX 1100 - 2000
2016.01.25 18000   -

Ninja 250 R (249 cm3) - 2008
2013.12.08 4000   -

A Kawasaki "Yamaha DT125"

KMX125 - 1987
2012.10.21 0   -

1. motorom. Amerikában

En 500 1996 (500) - 2001
2007.02.05 20000   5,0

2hengeres nyomaték 4hengeres hang! Sok mindenre jó!

ZRX 1100 - 1999
2015.05.27 8000   -

A Bevezető...

Er-5 2001 (498) - 2006
2010.01.03 15700   -

A Dög

ZX-6R - 2002
2010.03.20 14000   -

A HD utánzatok.

Vn 900 Cl 2006 (903) - 2007
2008.05.09 15500   2,0

A Japán narancs

Z1000 - 2017
2023.01.26 12000   -

A Kawa

Kawasaki ER-6f (649 cm3) - 2006
2019.01.08 8000   -

A Kawa 600 as naked indulója

Er-6n 2006 (649) - 2006
2007.11.14 18000   4,0

A Szorgos Vízhordó (3 éves lett)

Kaw Er-5 2001 (498) - 2006
2011.02.10 33000   5,0

A ZÖLD SZÖRNYETEG

Zx-9r 1994 (900) - 1997
2009.02.27 10000   3,0

A búsképű lovag

Er-6n - 2006
2010.09.02 3300   -

A fekete zúzógép

Gpx 750 1987 (750) - 1986
2007.01.26 12000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 19