A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Klr 650 1996 (651)

Klr 650 1996 (651) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Traktor-lányka

Szöveges ítélet

KLáRika...hol is kezdjem...
Két éve vásároltam kereskedőtől, olasz import. 24000 km-t mutatott az óra, állítólag 1 évig parlagon állt, nem használták.
Két éve nyúzom, ezzel járok dolgozni télen-nyáron. MOst kb 60000 km van benne. Ez városi közlekedés, + kb 4 db Erdély túra, + egy Barcelona oda-vissza.
Soha nem hagyott cserben, sok kalandon mentünk át ketten, beleszaltóztunk kiszáradt patakmederbe, taknyoltunk néhányszor, de mindig pöccre indult lábraállítás után.

Kényelem? - kárpitossal tettem 1,5 cm szivacsszerű dolgot a nyeregre... és pl a Barcelonai túrámat, ami kb 5000 km volt, kissebb nagyobb kerülőkkel síímán kibirta a fenekem, úgy, hogy mindezt 7 nap alatt jártam meg (ebből egy teljes nap pihenő). 110 körül még nem annyira zavaró a menetszél, 130-nál már kell egy kis tőrzsizom.

Teljesítmény - kicsit traktorszerű, nem túl erős, csak 42 Le körül van, de alul már húz... max sebesség kb 145 (attól függ milyen láncszett van rajt). Gyorsulása sztem kb 5 másodperc lehet 100 ig, de még nem mértem...

Kezelhetőség - nagyon könnyű, gyakorlatilag egyből érzi az ember, széles kormányával úgy lehet irányítgatni, mint egy biciklit. Terepre azért nehéz lenne a maga 160 kilójával, de könnyebb erdei ösvényekre, mezőgazdasági útakra természetesen tökéletes.
Voltam vele Euroringen :) A gixxereket kergettem kifelé a kanyarból... egyeneseken persze csak összezsugorodó pontok voltak már, de kanyarkombinációkban be lehetett hozni a lemaradást.

Megbizhatóság - utólag derült ki, hogy az előbb említett barcelonai útat kb fele kompresszióval mentem végig... ráadásul egy napig alig volt benne olaj (pont San Marino felé tartottam, és egy benzinkut sem volt nyitva). Soha nem hagyott ott az úton... na jó, kétszer: kuplung bowden elszakadt, egyszer meg defekt... de ez úgy gondolom belefér.

Nagyon strapabíró darab, egyszer összeszámoltam, hogy amennyit estem vele, egy kis csilli villi túraendurón már kb 1 milla körül lenne a kár...

Mire jó? Hosszú országúti túrákra teljesen megfelelő. Városban lehet huligánkodni vele. "Endurózásra" mérsékelten alkalmas. Ez egy enduró ruhába öltöztett valódi túraenduró... nem véletlen, hogy az USA-ban mai napig gyártják, és nagyon fogy.

Fogyasztás: városban huligán üzemmódban 6 liter.
Országúton 90-110.el kb 5
Szar úton, ahol gázfröccsözgetve kell menni, illetve kamion szélárnyékában autópályán, 4 l alatt !


Hibák: kuplung kicsit kemény, nameg úgy tűnik, hogy most 60 ezer km-nél gyűrűzni kell, mert eszi az olajat.

Hibalista

- szelepeket kellett becsíszolni kb 50000 km-nél...(nem lehet tudni, hogy valóban csak 24000 km volt benne...és hogy ki használta előttem) ... és ha már ki volt bontva, akkor kicseréltettem a vezérműláncot is...még maradhatott volna, de úgy voltam, ha már bontás, akkor egye fene...

Ide hordtam szervizbe

Kanyarhoz szoktam vinni (ex-Hyo csapat, jelenleg is a csepel művek területén, piaggio-vespa kereskedés mellett)

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1999
Kényelem (6) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 24000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

ZRX 1100 - 2000
2016.01.25 18000   -

Ninja 250 R (249 cm3) - 2008
2013.12.08 4000   -

A Kawasaki "Yamaha DT125"

KMX125 - 1987
2012.10.21 0   -

1. motorom. Amerikában

En 500 1996 (500) - 2001
2007.02.05 20000   5,0

2hengeres nyomaték 4hengeres hang! Sok mindenre jó!

ZRX 1100 - 1999
2015.05.27 8000   -

A Bevezető...

Er-5 2001 (498) - 2006
2010.01.03 15700   -

A Dög

ZX-6R - 2002
2010.03.20 14000   -

A HD utánzatok.

Vn 900 Cl 2006 (903) - 2007
2008.05.09 15500   2,0

A Japán narancs

Z1000 - 2017
2023.01.26 12000   -

A Kawa

Kawasaki ER-6f (649 cm3) - 2006
2019.01.08 8000   -

A Kawa 600 as naked indulója

Er-6n 2006 (649) - 2006
2007.11.14 18000   4,0

A Szorgos Vízhordó (3 éves lett)

Kaw Er-5 2001 (498) - 2006
2011.02.10 33000   5,0

A ZÖLD SZÖRNYETEG

Zx-9r 1994 (900) - 1997
2009.02.27 10000   3,0

A búsképű lovag

Er-6n - 2006
2010.09.02 3300   -

A fekete zúzógép

Gpx 750 1987 (750) - 1986
2007.01.26 12000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 19