A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki

Z 750 L4 

Az ítélet értékelése
1,0(1 db)

Vágyaim tökéletes tárgya

Szöveges ítélet

Hosszu évek sovárgása után sikerült beszereznem a gépet.Eddig kb 20 egyéb gépem volt. Nem akartam modern müanyagrakétát ,sem pedig punnyasztó choppert,,hanem egy igazi ,férfias klasszikust. Nem bántam meg.
A hangja az csodálatos,,fékek profi modon fognak ,Nagyon jól motorozható gép,föleg turázok számára. kb 150-180 km egy fenékkel simán megoldható,aztán kis pihi és jöhet az ujjab táv.
A sebbváltó nálam kifogástalan pontosságu,precizen müködik.Nagyon tetszik a léghütés,bár a vizköpeny hiánya miatt kissé hangosabb a blokk.De pont ezért szeretem.Ha ellentudunk állni a motor erejének (nehéz) akkor 5liter körüli fogyasztás simán kihozható,,,,tesztelés során 1 szemállyel 90-100 temponál váltogatás,elözgetés nélkül 4,6 liter.
Maga a szerkezet a sor négy ellenére egyszerü ,könnyen karbantartható ,nagyon megbizható .Ha nem gyilkoljuk akkor majdnem örökéletü..Persze vannak kopó,alkatrészek,de melyik gépen nincs..
Eddig nagyon sok örömet okozott. Én nemvagyok finnyás ha szerelni,karbantartani kell..Egy igazi motorosnak ez is jellemzöje.
Remélem ezek a klasszikus gépek a magyar tudatban is méltó helyre kerülnek, és megkapják a megbecsülést.Csodás szerkezetek,az igazi motorozást kedvelök számára.
Ezt a 750 es kawát most semmilyen mostani modern gépér nem adnám oda..
Amikor a városban 50-60-as tempo mellet a duruzsoló blokkra ,és a csodás burkolatmentes géptestre odanéznek az emberek,,látni arcukon hogy tetszik nekik is a gép. Büszke vagyok rá.

Hibalista

- láncszett

Ide hordtam szervizbe

undefined

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

undefined

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (0) Évjárat 1987
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 30000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? biurgman 400--Y,viraggó 250 Következő motorja? Túra
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

ZRX 1100 - 2000
2016.01.25 18000   -

Ninja 250 R (249 cm3) - 2008
2013.12.08 4000   -

A Kawasaki "Yamaha DT125"

KMX125 - 1987
2012.10.21 0   -

1. motorom. Amerikában

En 500 1996 (500) - 2001
2007.02.05 20000   5,0

2hengeres nyomaték 4hengeres hang! Sok mindenre jó!

ZRX 1100 - 1999
2015.05.27 8000   -

A Bevezető...

Er-5 2001 (498) - 2006
2010.01.03 15700   -

A Dög

ZX-6R - 2002
2010.03.20 14000   -

A HD utánzatok.

Vn 900 Cl 2006 (903) - 2007
2008.05.09 15500   2,0

A Japán narancs

Z1000 - 2017
2023.01.26 12000   -

A Kawa

Kawasaki ER-6f (649 cm3) - 2006
2019.01.08 8000   -

A Kawa 600 as naked indulója

Er-6n 2006 (649) - 2006
2007.11.14 18000   4,0

A Szorgos Vízhordó (3 éves lett)

Kaw Er-5 2001 (498) - 2006
2011.02.10 33000   5,0

A ZÖLD SZÖRNYETEG

Zx-9r 1994 (900) - 1997
2009.02.27 10000   3,0

A búsképű lovag

Er-6n - 2006
2010.09.02 3300   -

A fekete zúzógép

Gpx 750 1987 (750) - 1986
2007.01.26 12000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 19