A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Bn 125 2006 (124)

Bn 125 2006 (124) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Városi harcra termett japán

Szöveges ítélet

Ő az első motorom. Amikor megláttam, rögtön beleszerettem. Elsőre nagyon furcsa volt, de hamar megszoktam, nagyon kellemesen kezelhető motor. Olyan 300 km-ig kényelmesen lehet rajta utazni, utána már kezd kényelmetlen lenni, nem erre találták ki. Chopper lévén kicsit könnyen leér a kipufogó a kanyarban, főleg ha utast is szállít az ember.

Apropó utast inkább ne szállítson, hátul elég kényelmetlennek tartotta eddig mindenki.

Az egyetlen komolyabb problémám az a teljesítmény. A karbijavítás után nagy nehezen elmegy 90-95 öt ideális körülmények között ( shell 100 as benzin, olajozott lánc), amúgy olyan 80 at szereti. A hegyre nagyából felmászik, de ott nagyon látszik a lóerőhiány. Mondjuk ha az ember izomból forgatja, akkor egész jól felmegy, csak nincs szívem hármasban üveghangon forgatni 90 környékén.

Az utas nem ront olyan sokat a teljesítményen, ami meglepő. A fogyasztás nekem akármit csinálok, akkor is 3,3. Utassal, utas nélkül, óvatosan, tépve, mindenhogy.

Összegezve: jó kis motor, de első sorban városban munkába- suliba járásra jó, arra nagyon. Az olajat eszi, a teljesítménye nem túl nagy, és volt több meghibásodása is 16000 km-en belül, aminél azért többet várnék egy japán motortól.

De mindezek ellenére imádom. Ja, és mindenki legalább egy 250 esnek, de van aki 900 asnak nézi, nagyon szépen lemásolták a nagy vasakat.

Hibalista

- önindító (16000 km nél)
- első teleszkóp eresztette az olajat (16000 km nél)
- akkumulátor (3 év után nekem kicsit gyors...)
- a karburátor elállítódott és nem ment rendesen, plusz hidegben nem indult normálisan (szintén 16000 nél lett javítva)
- ezen kívül valami rejtélyes okból eszi az olajat, olyan 500 km/ liter sebességgel.

Ide hordtam szervizbe

kawasaki steelhorse pécs

Értékelése: 4

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2003
Kényelem (5) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 17000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

ZRX 1100 - 2000
2016.01.25 18000   -

Ninja 250 R (249 cm3) - 2008
2013.12.08 4000   -

A Kawasaki "Yamaha DT125"

KMX125 - 1987
2012.10.21 0   -

1. motorom. Amerikában

En 500 1996 (500) - 2001
2007.02.05 20000   5,0

2hengeres nyomaték 4hengeres hang! Sok mindenre jó!

ZRX 1100 - 1999
2015.05.27 8000   -

A Bevezető...

Er-5 2001 (498) - 2006
2010.01.03 15700   -

A Dög

ZX-6R - 2002
2010.03.20 14000   -

A HD utánzatok.

Vn 900 Cl 2006 (903) - 2007
2008.05.09 15500   2,0

A Japán narancs

Z1000 - 2017
2023.01.26 12000   -

A Kawa

Kawasaki ER-6f (649 cm3) - 2006
2019.01.08 8000   -

A Kawa 600 as naked indulója

Er-6n 2006 (649) - 2006
2007.11.14 18000   4,0

A Szorgos Vízhordó (3 éves lett)

Kaw Er-5 2001 (498) - 2006
2011.02.10 33000   5,0

A ZÖLD SZÖRNYETEG

Zx-9r 1994 (900) - 1997
2009.02.27 10000   3,0

A búsképű lovag

Er-6n - 2006
2010.09.02 3300   -

A fekete zúzógép

Gpx 750 1987 (750) - 1986
2007.01.26 12000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 19