A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Er-6n 2006 (649)

Er-6n 2006 (649) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

városi kavargó

Szöveges ítélet

friss motoros vagyok, relativ kevés kilometerrel, de azért szerettem volna tapasztalataimat leírni. Miutan meglett a jogsi több tipust is néztem CBF, Fazer, GSR és ER volt választékon.
Végül úgy döntöttem márka nélkül a legkedvezőbb használt lesz a nyerő, lehet nem is tetszik, lehet más fog kelleni és csak rövid időre kell ez épp.
A Kawa nyert, az F típus györnyörű motor, fekete és bordóval megbolondítva, idomokkal designolva. A szívnek tehat megvolt minden. Mentem vel hosszú távot is, egyenest kihuzatva (7000 ford felett nagyon jól húz) és kanyarokban hegyekben is. Ami miatt most mégis váltok az a 0 szélvédelem (180 centi magas vagyok) hiába van plexi mindent a melled és sisakod kap, 120 felett mar ugy kell tartani a fejed, hogy faj a nyakad masnapra. az ulés kényelmetlen, bár városban az alacsony praktikus is tud lenni. A tükrök használhatatlanok amig nem veszed meg a gyari tukortoldokat...
Ráadásul más motorokkal összehasonlítva nekem a dőlés nem ad akkora élvezetet mint kéne. TDM-re ülve full mosoly voltam nehany kanyar utan....
Ami tetszett. Kicsi, kompakt, elfer mindenhol, sorok közt, sorompoknal :)
sorkettes, szoval alacsony fordulaton is jo fej és 4-6000 között használtam legtöbbször, de váltásra elso kettőben nagyon kattan és hördül, meg kell szokni. motorfék brutál, nem is kell fékezni :)

javaslom, de semmikepp nem turázni és nezz meg mast, mert lehet nem a te eseted.

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Kawasaki (speedline) Debrecen Böszörményi út

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2006
Kényelem (3) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 5000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 1500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

ZRX 1100 - 2000
2016.01.25 18000   -

Ninja 250 R (249 cm3) - 2008
2013.12.08 4000   -

A Kawasaki "Yamaha DT125"

KMX125 - 1987
2012.10.21 0   -

1. motorom. Amerikában

En 500 1996 (500) - 2001
2007.02.05 20000   5,0

2hengeres nyomaték 4hengeres hang! Sok mindenre jó!

ZRX 1100 - 1999
2015.05.27 8000   -

A Bevezető...

Er-5 2001 (498) - 2006
2010.01.03 15700   -

A Dög

ZX-6R - 2002
2010.03.20 14000   -

A HD utánzatok.

Vn 900 Cl 2006 (903) - 2007
2008.05.09 15500   2,0

A Japán narancs

Z1000 - 2017
2023.01.26 12000   -

A Kawa

Kawasaki ER-6f (649 cm3) - 2006
2019.01.08 8000   -

A Kawa 600 as naked indulója

Er-6n 2006 (649) - 2006
2007.11.14 18000   4,0

A Szorgos Vízhordó (3 éves lett)

Kaw Er-5 2001 (498) - 2006
2011.02.10 33000   5,0

A ZÖLD SZÖRNYETEG

Zx-9r 1994 (900) - 1997
2009.02.27 10000   3,0

A búsképű lovag

Er-6n - 2006
2010.09.02 3300   -

A fekete zúzógép

Gpx 750 1987 (750) - 1986
2007.01.26 12000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 19