A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki

z1000 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Vérnarancs

Szöveges ítélet

Egy Z800-ast vásároltam pár éve. A vásárláskor az Ivanicshoz vittem be a Hajó utcába egy ellenőrzésre.
Míg elkészült a vizsgálat nézelődtem és láttam ott egy nagyon szép Z 1000-est. Megkérdeztem rá ülhetek e? Naná, hogy megengedték. Rám is akarták sózni. :-)
Az, az mondták, ha megveszem, tudnak árengedményt is adni. Gondolom azért nem sikerült eladni hamar, mert narancssárga volt és akkoriban tán még mindenki zöldet akart venni, ha már Kawasakiról volt szó.
Sajnos nem volt annyi pénzem és amúgy is, pár órája vettem a 800-ast. Kicsit korai lett volna. De, nagyon jó volt ülni rajta.
Úgy idomult rám, mint két hete a gyógytornászom aki abszolút testközelből dörgölőzött hozzám.
Szóval az 1000-es maradt, a 800-as jött.
Kb másfél évig maradt meg, mert építkeztem és el kellett adnom sajnos. De, már akkor eldöntöttem, hogy veszek egy Z1000-t amint a ház elkél. És így is lett.
Találtam egy narancssárgát a neten.
Elmentem, megnéztem. Mintha vadonatúj lenne. S amint beszélgettem a sráccal aki szintén építkezés miatt kellett, hogy eladja, derült ki, hogy ez az a motor volt amelyen tulajdonképp előbb ültem, mint a gazdája.
Amikor elvittem, majdnem le estem róla, mert ki akart menni alólam. Majd kétszer olyan erős mint a 800-as volt. Súlyra kb 10-20 kilóval nehezebb mindössze, de nehézkesebb. Nagymotorosabb. A 800-as kb 7,-8 km/h sebességnél már kezesbárány. Ez erről nem mondható el.
Sok esetben baleseteknél hallani, hogy a balesetezett motoros azt mondja. "azt hittem még beférek".
Ezzel ilyen nincs. Mindig beférek, ha akarok.
A láncot sajnos 20 000 km-nél cserélni kellett, holott még nincsenek megkopva a lánckerekek. Szakaszosan megnyúlt.
Azt mondták a Hajó utcában, hogy sajnos az utóbbi időben a Kawasaki valamiért rosszabb minőségű láncokat készít és ez jellemző rájuk.
160 000 lett volna a csere kb, mert ott csak szettben cserélik. 65 000-ért vettem jó minőségű láncot és kicseréltem otthon. Mint ahogy a nagy szerviz is zsebbenyúlósabb lett volna. Szűrők, gyertyák, olaj, kb 140 000 lett volna az is. Megoldottam 60-70 000 ből.
A vészleállító gombbal voltak gondok. Volt többször, hogy nem akart elindulni. Ezt szétszereltem és megfújtam kontakt sprével. Azóta ez is tökéletes.
Menet közben 150 km felett nem igazán élvezhető vele a motorozás, mert le akar szedni róla szél. Az alatt viszont nagyon is jó.
Amikor tele tankolom érezhetően másként mozog, mint akkor amikor alig van benne üzemanyag. A hátsó indexek, valami gagyi szénszálas robogóra valók voltak, rá szerelve, mert a rendszámtábla tartóra nem volt kompatibilis a gyári index. Szerencsére találtam a Puig gyártmányai között amit kis átalakítással fel tudtam tenni rá. Így vissza került rá a gyári index pár hátulra.
Tavaly majdnem eladtam, de egy nappal az előtt, hogy jött volna a vevő. Lemondtam. Olyan érzésem volt, mint amikor az első barátnőm elhagyott.
Nehéz megválni tőle.

Hibalista

- Lánc 20 000 km körül szakaszosan megnyúlt
- Vészleállító kapcsoló

Ide hordtam szervizbe

Ivanics
Profik, de meg is kérik az árát.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

2 Wheels.: Csak egy gyertya cserére mentem be a sráchoz, (sajnos 4 ből egyet nem tudtam kicserélni) gyorsan és olcsón megoldotta.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2017
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 10000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Z 800 Következő motorja? Brutale /bár ez olasz/
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

ZRX 1100 - 2000
2016.01.25 18000   -

Ninja 250 R (249 cm3) - 2008
2013.12.08 4000   -

A Kawasaki "Yamaha DT125"

KMX125 - 1987
2012.10.21 0   -

1. motorom. Amerikában

En 500 1996 (500) - 2001
2007.02.05 20000   5,0

2hengeres nyomaték 4hengeres hang! Sok mindenre jó!

ZRX 1100 - 1999
2015.05.27 8000   -

A Bevezető...

Er-5 2001 (498) - 2006
2010.01.03 15700   -

A Dög

ZX-6R - 2002
2010.03.20 14000   -

A HD utánzatok.

Vn 900 Cl 2006 (903) - 2007
2008.05.09 15500   2,0

A Japán narancs

Z1000 - 2017
2023.01.26 12000   -

A Kawa

Kawasaki ER-6f (649 cm3) - 2006
2019.01.08 8000   -

A Kawa 600 as naked indulója

Er-6n 2006 (649) - 2006
2007.11.14 18000   4,0

A Szorgos Vízhordó (3 éves lett)

Kaw Er-5 2001 (498) - 2006
2011.02.10 33000   5,0

A ZÖLD SZÖRNYETEG

Zx-9r 1994 (900) - 1997
2009.02.27 10000   3,0

A búsképű lovag

Er-6n - 2006
2010.09.02 3300   -

A fekete zúzógép

Gpx 750 1987 (750) - 1986
2007.01.26 12000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 19