A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Z 650 1976 (650)

Z 650 1976 (650) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Veterán vaddisznó - Z, a hangya

Szöveges ítélet

Túl drágán vettem. Volt vele jópár javítanivaló, de miután minden meglett, penge kis gép lett. Pöccre indul (miután rendes akksi került bele), rendesen megy.

Elméletileg Z650C3 1978-ból. A papírjai szerint 1980-as, és a felszereltsége (alu felnik, dupla tárcsafék elöl, stb) alapján F1-nek gondoltam sokáig. Szóval valószínűleg egy öszvér, összerakva 78-as és 80-as darabokból.

A legnagyobb bajom a szélvédelem hiánya, nade egy naked motoron ez nem meglepő.
64LE volt valaha. Nem tudom, most mennyi lehet, de óra szerint 200-at megy. Én hamarabb elfáradok (a szélvédelem, ugye), mint a motor :-)
Egyébként teljesen meg vagyok vele elégedve. Persze a korához képest. A mai motorok azért már lényegesen könnyebbek, erősebbek, jobb a futóművük.
Hmm. Már amelyik, persze. Voltam HD nyílt napon, motort próbálni, az elméletileg sokkal erősebb új Harley elbújhatott az öreg Kawa mellett. Az enyém jobban gyorsult, kényelmesebb volt és nem volt olyan bizonytalan a futómű. Szóval nem egy rossz gép ez az öreg jószág.

Vannak előnyei: gyönyörűen csillog, klassz hangja van, ha odahúzok neki, megindul, öreg kora ellenére úgy, mint egy golyó. Egyszóval jó. Szép. Lehet vele jókat túrázni.

Kicsit csöpög néha az olaj, meg 100-as tempó körül (vagyis normál túratempónál) vibrál a kormány, a kéz bizsereg. Ezt valószínűleg a megütött alu felni okozza. Ha lesz pénzem, majd kicserélem. Se alatta, se felette nincs vibráció.

Pakolni hely az nem nagyon van rajta gyárilag. De persze tanktáska, nyeregtáska, kisipari csomagtartó az működik. Így már lehet pakolni is.

Az még előny, hogy rettentő egyszerű szerkezet. Bárki, bárhol nekiállhat megjavítani. Nincs benne elektronika, nincsenek benne trükkös megoldások, nem kellenek spec. szerszámok. Otthon is kiválóan javítható.

2008-ban megpróbálkozunk a veterán minősítéssel.

Hibalista

- Akkumulátor - magával vitte az összes izzót, és az egyik gyújtótrafót. Meg az összes biztosíték.
- Javítás: új trafó 40ezer lenne a Naked Motors-nál, ebay-en lett egy pár kb. 10ezerért. Persze használt. Új akksi valami 7000 + izzók.
-
- Benzincsap membrán. Új Naked Motors-tól 4000 Ft.
-
- Elkopott az aszfalton az egyik indexbúra (új 4000Ft), meg
- elgörbült a lámpa tartó fémlemez. (Új 50 000 felett lett volna, ebay-ről új 6000Ft)

Ide hordtam szervizbe

Dobos úr

Hozzáértő, lelkiismeretes.

Nem olcsó (4000Ft/h), és hajlamos arra, hogy olyan dolgokat is megjavítson, amiről szó se volt. 26 ezer Ft-os gépmunkáról volt szó, és mégis 100 ezer volt a számla. A maradék kb. 70 000 apróságokkal ment el, aminek legalább a felét, de inkább a háromnegyedét magam is meg tudtam volna javítani. Ingyen.

Oda kell figyelni rá, tisztázni kell, mit fog megcsinálni, mit nem, és telefonon kell vele kommunikálni, hogy ne érjék az embert meglepetések.
De ha az ember tudja kezelni a szerelő szabadságvágyát, akkor kiváló.

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1978
Kényelem (7) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

ZRX 1100 - 2000
2016.01.25 18000   -

Ninja 250 R (249 cm3) - 2008
2013.12.08 4000   -

A Kawasaki "Yamaha DT125"

KMX125 - 1987
2012.10.21 0   -

1. motorom. Amerikában

En 500 1996 (500) - 2001
2007.02.05 20000   5,0

2hengeres nyomaték 4hengeres hang! Sok mindenre jó!

ZRX 1100 - 1999
2015.05.27 8000   -

A Bevezető...

Er-5 2001 (498) - 2006
2010.01.03 15700   -

A Dög

ZX-6R - 2002
2010.03.20 14000   -

A HD utánzatok.

Vn 900 Cl 2006 (903) - 2007
2008.05.09 15500   2,0

A Japán narancs

Z1000 - 2017
2023.01.26 12000   -

A Kawa

Kawasaki ER-6f (649 cm3) - 2006
2019.01.08 8000   -

A Kawa 600 as naked indulója

Er-6n 2006 (649) - 2006
2007.11.14 18000   4,0

A Szorgos Vízhordó (3 éves lett)

Kaw Er-5 2001 (498) - 2006
2011.02.10 33000   5,0

A ZÖLD SZÖRNYETEG

Zx-9r 1994 (900) - 1997
2009.02.27 10000   3,0

A búsképű lovag

Er-6n - 2006
2010.09.02 3300   -

A fekete zúzógép

Gpx 750 1987 (750) - 1986
2007.01.26 12000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 19