A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Er-5 2001 (498)

Er-5 2001 (498) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Waterproof Wagány Wándor

Szöveges ítélet

Őszhaju (ujra)kezdőként első motornak vettem - meg is állok itt, azt hiszem. A választást a vízhűtés döntötte el a Kawa mellett (a Suzukival szemben) - a moci tökéletes temperálása és így kenése révén örök élettartamot várok - s úgy látom meglesz.
A városban és turázáshoz (egymagamban) az 50 paci bőven elég, már 2500-tól húz érezhetően, 2000 f/perc a lánc-csapkodási alsó határfordulatszám. 4000 f/p-nél 90-et megy és egyenletes vidéki úton egy tankkal 420 km-t mentem: tehát bőven 4 liter/100km alatt lehet "bandukolni". Gyorsan sosem jártam, 130-nál már letép a szél ... A világítás nagyon jó, nem baj ha rámsötétedik ... hazalátok.
Elég filigrán a moci a 195 centimhez - eleinte görcsöt kapott a combom, de hamar megszoktam. Mostmár 13-14 órát is töltök a nyeregben úgy hogy csak tankolni állok meg - s így érem el a barangolási célterületet, s nem kényelmetlen már.
A hegyekben nagyon jól forgolódik és a nyomaték is elég, megmásztam a Passo di Stelvio-t is teljes camping-felszereléssel - meg se kottyant neki. Hazafelé elkapott a tartós eső, két napot jöttem esőben hazafelé s a müszerfalat verte a jeges víz mentében és álltában is: de ez egy buvármotor, baj nélkül itta a vizet (nem hittem volna!) .
Alkatrész nem kellett még, egy olajszürő 2eFt (a garancia végével én szervizelem), a láncot rendszeresen kenve még nem nyúlt semmit - szóval tartós anyagból van. Bukócsövet magam eszkábáltam mert nem kapni - sok motoros oktató is használja ezt a típust, mert elnyúhetetlen - ők a mocikat használtan vették már bukócsővel együtt. Top-case tartót egy spanyol cég gyárt, az Üllői uton a Klinikákkal szemben lehet megrendelni...
Ha a fiam is felkapaszkodik, akkor már 180 kg ül rajta (+benzin, csomag, hátizsák) - az én tempómban nem romlik a stabilitás, persze a fékút nő. Azt mondja a lurkó, hogy kényelmes hátul. Ha ketten vagyunk, már csak oldaltáskákba lehet pakolni - ezért naked .
Egy kapcsolási rajzot és elektronikus leírást hiányolok (az ördög nem alszik..). A gyári gumi elég kemény még nyáron is, a hátsó kerék szívesen megcsúszik és csámborog a fara - de mégsem fekszik le. Az első kellően fog,de nem harap
A pakolási lehetőség csekély, az ülés alá (illetve a faridomba) befér a nagy láncoslakat, a defekt-spray és az izzókészlet .. de az elsősegény-csomag csak kint marad. Lakat nélkül (nem ajánlom!) el lehetne pakolni mindent - s talán nem lenne ott semmi.
Ugy látom hogy a fényezés (tank, faridom) elég könnyen kopik (a gumipók mindig ugyanott jár) - hát vigyázok rá, eddig sikerrel.
Nem vágyok már nagyobb motorra, ez is bőven kielégíti az igényeket. Aki a száguldást szereti, annak nem, de mindenki másnak őszintén ajánlhatom - nem bánja meg.

Hibalista

- A müszerfal megvilágító izzó kiégett - garanciában azonnal cserélték, azóta semmi.

Ide hordtam szervizbe

Naked Motors az Üllői úton.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 15500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

ZRX 1100 - 2000
2016.01.25 18000   -

Ninja 250 R (249 cm3) - 2008
2013.12.08 4000   -

A Kawasaki "Yamaha DT125"

KMX125 - 1987
2012.10.21 0   -

1. motorom. Amerikában

En 500 1996 (500) - 2001
2007.02.05 20000   5,0

2hengeres nyomaték 4hengeres hang! Sok mindenre jó!

ZRX 1100 - 1999
2015.05.27 8000   -

A Bevezető...

Er-5 2001 (498) - 2006
2010.01.03 15700   -

A Dög

ZX-6R - 2002
2010.03.20 14000   -

A HD utánzatok.

Vn 900 Cl 2006 (903) - 2007
2008.05.09 15500   2,0

A Japán narancs

Z1000 - 2017
2023.01.26 12000   -

A Kawa

Kawasaki ER-6f (649 cm3) - 2006
2019.01.08 8000   -

A Kawa 600 as naked indulója

Er-6n 2006 (649) - 2006
2007.11.14 18000   4,0

A Szorgos Vízhordó (3 éves lett)

Kaw Er-5 2001 (498) - 2006
2011.02.10 33000   5,0

A ZÖLD SZÖRNYETEG

Zx-9r 1994 (900) - 1997
2009.02.27 10000   3,0

A búsképű lovag

Er-6n - 2006
2010.09.02 3300   -

A fekete zúzógép

Gpx 750 1987 (750) - 1986
2007.01.26 12000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 19