A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Zephyr 750 1991 (749)

Zephyr 750 1991 (749) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Zephyrke büszkén dorombolt, akár egy kandúr

Szöveges ítélet

Tulajdonképpen az első nagy gépem volt. Mindenki féltett hogy ottmaradok, de nagyon jó gép volt egy kezdő számára is. Nem volt hajlamos meglepetést okozni, mégis volt benne erő. Igaz nekem hiányzott pár plusz lóerő a gyorsitásoknál. Túrázásra, meg magas fordulatos pörgetésre, emelkedős-kanyaros utakra kiváló. A fékek állati módon fogtak rajta. A hangja, vagyis inkább a dupla kipufogóból előtörő mély dohogás illett a géphez. Sokan megálltak és megnézték csupasz testét, végre nem bújik a motor szégyenlősen a müanyagok közé-mondogatták. A hátsó gumi elég gyorsan elkopott, ezek után nem volt stabilitás többé.Kicsit hosszúnak éreztem a gépet, kanyart bevetted vele, amugy buszosan várni kellett a hátuljára. Kétszáznál többet nam nagyon ment, őrült menetszél cibálta az embert. Két utast viszont kényelmesen elvitt, igaz a fogyasztás eléggé megnőtt.A hangja szép, igaz lassan melegszik és hidegen rángat, nem megy jól.Inditás után üresjáratban gyári csörgés hallható a váltó felől, melynél néha nehéz volt eltalálni az üresjáratot, ezzel a probival meg kell barátkozni, ez amolyan Kawasaki ártalom. Ezekkel együtt egy szeretnivaló, sokoldalú gép volt.Nemrég adtam el, máris hiányzik. Klasszikus, de időtálló formája volt, nem maradt szégyenben újabb gépek társaságában sem. A gyári hangjára is felfigyelt mindenki ha kipörgettem.Metzeler gumikkal futtattam. Egyetlen gyenge pontja a karburátor, könnyen eltömődik, nincs fütve, tehát hidegen betegeskedik. A régebbi modelleket már ellátták szálfütéssel. Akksival és az indítással nem volt gond, csak hosszabb téli szünetek után kellett betolni elsőre.

Hibalista

- Keihin karburátor eresztette a benzint, tüszelepcsere, pucolgatás.

Ide hordtam szervizbe

Egy srác szervizelte, aki állitólag értett a motorokhoz. Mindenféle géppel elbibelődött.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1994
Kényelem (7) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 30000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

ZRX 1100 - 2000
2016.01.25 18000   -

Ninja 250 R (249 cm3) - 2008
2013.12.08 4000   -

A Kawasaki "Yamaha DT125"

KMX125 - 1987
2012.10.21 0   -

1. motorom. Amerikában

En 500 1996 (500) - 2001
2007.02.05 20000   5,0

2hengeres nyomaték 4hengeres hang! Sok mindenre jó!

ZRX 1100 - 1999
2015.05.27 8000   -

A Bevezető...

Er-5 2001 (498) - 2006
2010.01.03 15700   -

A Dög

ZX-6R - 2002
2010.03.20 14000   -

A HD utánzatok.

Vn 900 Cl 2006 (903) - 2007
2008.05.09 15500   2,0

A Japán narancs

Z1000 - 2017
2023.01.26 12000   -

A Kawa

Kawasaki ER-6f (649 cm3) - 2006
2019.01.08 8000   -

A Kawa 600 as naked indulója

Er-6n 2006 (649) - 2006
2007.11.14 18000   4,0

A Szorgos Vízhordó (3 éves lett)

Kaw Er-5 2001 (498) - 2006
2011.02.10 33000   5,0

A ZÖLD SZÖRNYETEG

Zx-9r 1994 (900) - 1997
2009.02.27 10000   3,0

A búsképű lovag

Er-6n - 2006
2010.09.02 3300   -

A fekete zúzógép

Gpx 750 1987 (750) - 1986
2007.01.26 12000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 19