A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Keeway » Supershadow 2006 (248)

Supershadow 2006 (248) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A keleti csapás

Szöveges ítélet

volt egy lerobbant mz-m nem volt benne 3as a fékek is kedvük szerint müködtek eladtam mert megláttam a keleti csodát.
hatalmas örömmel mentem megvenni én kis naie. az eladó mosolygott most már tudom miért. mert egy vicc volt nem motor. mikor utnak inditott szolt hogy tankoljak mert kevés benne a benzin. behajtottam a kutra, feszitettem mint állat, kivágtam a sztendert ahogy afilmekben láttam. majd megprobáltam kinyitni a tankot nem nagyon jött össze. vissza a kereskedöhöz. a szererlő kb 1/2 óra anyázás sprézés feszités után le tudta venni. szrrá is izadt.
a tankolás sikerült.
uton voltam haz.
mindenki lehagyott kb 60-al mentem mert bejáratos.
másnap megprobáltam beiinditani, de nem ment mind a két gyertyát cserélni kellett. majd jött az eső amikor ki is derült hogy elfelejtették leszigetelni az indexhez menő kábelt, és igy leküldte a relét, de ezt csak a negyedik relé cseréje után vették észre. volt egy régi ellenségem neki adtam el.
hát igen kina is keleten van de nem japán.és valoszinü valami kis gyárban gyerekek rakják össze egy két dolgot kihagyva és egy tanulság wegy szakadt mz, magassabb osztályzatott érdemel

Hibalista

- gyertyacsere 100 km után . az első henger sosem indult nem tudom miért tettek rá kettőt. a fék rajta volt hogy növelje a motor tömegét. a lánc nyullot mint a tészta. a vezetékekröl itt ott hiányxzott a szigetetlés.

Ide hordtam szervizbe

a szerelő nagyon korrekt és eggyütérző volt velem igy nem huzott le mert már hallott a motorrol

Értékelése: 5

Képek a motoromról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2002
Kényelem (2) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (1) Vezetett km 2500
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (1.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Keeway

További ítéletek (182 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

TXM 125 - 2016
2018.04.02 5000   -

1 király masina

Matrix 50 2006 (49) - 2006
2009.03.01 9730   3,5

A Fekete Villám

Arn 2006 (49) - 2007
2007.08.25 2000   -

A Harmadik...

Focus 2006 (49) - 2007
1999.11.30 2950   -

A ZsebSárkány :)

Supershadow 2006 (248) - 2002
2007.05.21 3000   -

A brummogó haverom

Arn 2006 (49) - 2003
1999.11.30 1000   -

A csodálatos és megbízható Gocika

Goccia - 2010
2010.07.21 400   -

A fekete mágia

Arn 2006 (49) - 2006
2007.03.10 6800   -

A kawasaki színű kínai (japán és német beütéssel)

Matrix 50 2006 (49) - 2005
2007.01.18 6500   4,5

A kis vadállat.

F-Act 2007 (50) - 2009
2014.11.04 10000   -

A kínai serpa!

rks - 2011
2014.06.29 16000   -

A kínai szeméthalmaz!

Supershadow 2006 (248) - 2002
1999.11.30 7000   -

A megfizethető polihisztor

Vieste XDV 300 - 2024
2024.11.06 2000   -

A sznobok réme, avagy a pénztárcabarát alternatíva

Hurricane 2006 (49) - 2004
2007.10.10 9000   1,0

Adoromboló menetre kész

Arn 2006 (49) - 2003
2008.02.08 14700   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13