A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Keeway » Arn 2006 (49)

Arn 2006 (49) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Aki nagynak mutatja magát! És beveszik!

Szöveges ítélet

Nekem nagyon tetszik! Amennyivel drágábbak a hasonló kaliberű más gyártmányú motorok, annyival többet nem érnek. Gondolj bele hogy ez újjan 330000ft, de egy Aprilia 125-ös 800000ft felett van bőven! Lehet hogy picit erőssebb meg gyorsabb,de annyi pénzel eggyáltalán nem ér többet! A futóműve nagyon kényelmesre van hangolva. Ezért a nagyon rossz utakat nem kedveli. Hajlamos a teleszkópja felütni egy kissebb kátyún. Bár 90kg vagyok!:( 95 km/h megy normál 95-ös benzinnel, de a Shell V-Powerral 100 felett megy. Gyorsulása elmarad az olasz 125-ös motorokétól. Saját tapasztalat! De valamit valamiért! A motor tudása sok városba, de városon kívűl meg kevés! A motorja az szerintem elég hosszú löketű motor. Nem egy pörgős vadállat. Az automata váltója szerintem nagyon el van találva. Feleslegesen nem pörög a motor és egyenletesen emeli a sebességgel arányosan a fordulatszámot. A motoron van egy gyári csomagtartó doboz is amibe már belefér egy normál bukósisak. Sajnos az ülés alatti tartóba csak egy kissebb sisak fér be amin nincsen állvédő. Szerintem két személy szállítására elég kicsi,de egy személyre bőven elegendő. Összességébe aki egy viszonylag olcsó gépet akar venni,annak merem ajánlani. Sose állt meg még alattam. de még jelét sem mutatta. Mindig első pöccintére indúlt! A gyári kipufogóból meg nagyon brutális hangot lehet kihozni. Ha a kipufogó nyílás körűl körbe 5-6 kissebb jukat fúrnak, eszméletlen vagány hang csalható ki belöle. Még alapjáraton nem egy nagy durranás de olyan 60-70-ről visszaengedve a gázt mint egy 500-as gép. Hihetetlen! Nem hangos csak nagyon mély a hangja. Utánna néznek mindig!

Hibalista

- Semmi, a szokásos olaj és levegőszűrő csere történt csak.

Ide hordtam szervizbe

Magam szereltem!

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2003
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 8000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4500
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Keeway

További ítéletek (182 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

TXM 125 - 2016
2018.04.02 5000   -

1 király masina

Matrix 50 2006 (49) - 2006
2009.03.01 9730   3,5

A Fekete Villám

Arn 2006 (49) - 2007
2007.08.25 2000   -

A Harmadik...

Focus 2006 (49) - 2007
1999.11.30 2950   -

A ZsebSárkány :)

Supershadow 2006 (248) - 2002
2007.05.21 3000   -

A brummogó haverom

Arn 2006 (49) - 2003
1999.11.30 1000   -

A csodálatos és megbízható Gocika

Goccia - 2010
2010.07.21 400   -

A fekete mágia

Arn 2006 (49) - 2006
2007.03.10 6800   -

A kawasaki színű kínai (japán és német beütéssel)

Matrix 50 2006 (49) - 2005
2007.01.18 6500   4,5

A keleti csapás

Supershadow 2006 (248) - 2002
2007.11.13 2500   -

A kis vadállat.

F-Act 2007 (50) - 2009
2014.11.04 10000   -

A kínai serpa!

rks - 2011
2014.06.29 16000   -

A kínai szeméthalmaz!

Supershadow 2006 (248) - 2002
1999.11.30 7000   -

A megfizethető polihisztor

Vieste XDV 300 - 2024
2024.11.06 2000   -

A sznobok réme, avagy a pénztárcabarát alternatíva

Hurricane 2006 (49) - 2004
2007.10.10 9000   1,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13