A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Keeway » F-Act 2007 (50)

F-Act 2007 (50) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ha nagy leszek Kawasaki leszek :)

Szöveges ítélet

Szió Mindenkinek!
Az elején leszögezném, hogy F-act 100 cm3-ről van szó, még pedig azért esett erre a választás, mert rengeteg 50-es robogót kipróbáltam (használtat is), de 1ik se volt hajlandó úgy vinni a mázsa fölötti súlyomat, ahogyan én azt elfogadhatónak tartottam volna. Próbáltam 70 cm3-is tuning gépeket, szép és jó, megy mint a mérgezett egér, de az volt a kérdés, hogy meddig... Valamint a fogyasztásuk az félelem 4-5 liter simán... így felejtő volt...
Már mikor motorokat nézegettem, akkor tudtam, hgy idővel nagymocira szeretnék űlni, de gondoltam, h. nem ülök rá tapasztalatlanul (mint sokan mások teszik) és kicsiben kezdem, szépen lépcsőzetesen felfelé.
Nem szerettem volna ilyen motort venni, de meggyőzött a "kereskedő".
Negyed misi volt ajándék lezáróval (matt fekete).
A matricák többségét gyorsban leszedtem róla és így elég jól néz ki, dícsérte mindenki.
Azt tudni kell, hogy a 100cm3-is semmivel se megy jobban, mint az 50cm3-is folytáskivett testvére (80-85 km/h a vége alattam) viszont ezt a végsebességet teljesen máshogy prezentálja, mint a kis testvérei. A fogyasztásán megdöbbentem annyira jó. Általában 3-3,2 litert eszik, de volt amikor 2,8-at is mértem, nagyon meg vagyok elégedve vele.
Kényelme nem éppen a legjobb, de én már egész jól betörtem az ülést, illetve ilyen nagymotoros testhelyzetet veszek fel a robin úgy, hogy a lábamat a hátsó lábtartóra teszem, így egész kényelmes vele motorozni. A pakolhatósága nem a legjobb...Egy normális zárt bukó nem fér be a csomitartójába, viszont a motoros dzsekim (ha már túl meleg van) 1 literes üdítőt, ill. a lezáróláncot, egészségügyi csomagot bele lehet préselni.
1szer előfordult, olyan 3600 km-nél, hogy elkezdett dadogni alattam a motor, azt hittem meg is áll, felhívtam a szervizt, mondták, hogy vigyem vissza megcsinálják, így is történt, kipucolták (állítólag elkoszolódott), azóta nem is csinálta 1szer se.
Mindig vittem kötelező szervízre (1000-4000 és majd elviszem a 8000km-esre is). Nem volna baj velük, de véleményem szerint a 8900 Ft-os kötelező szervizdíj félelmetesen drága, csakis azért vagyok hajlandó hordani rá, mert ha brekepál, akkor még él a gari és így nem kifogásolhatnak semmit...
Az árát véleményem szerint megérte, mégpedig azért mert tudjuk nagyon jól, neves "minőségibb" márkát újjonnan (50cm3) kb fél millió körül lehet kapni, és azon még nagyobbat buk az ember, mint ezen. Lehet most mondani, hogy miért nem használt? Azért mert már ez az ország tele van olasz import motorokkal, aminek az előéletéről semmit se tudni, ki húzta szét a motort, hogy bánt vele, 1 kismotornál se mind1... Én ezért döntöttem az olcsóbb viszont 0 kilóméteres moci mellett. Abszolút nem silány a minősége, hogy egyesek annyira lefikázzák a márkát, a lényeg, ennyi pénzért, ennyi jár és ennyit meg is ér.
Úgy érzem már gyűjtöttem elég közúti tapasztalatot ahhoz, hogy feljebb lépjek, úgyhogy eladom a mocit és remélem hamarosan nagyobbra űlhetek. Nagyon nagyon csábít a nagy szerelmem, a Kawasaki ER6N, de a mostani anyagi helyzet mellett egy Piaggio Beverly 200-250 cm3 a reálisabb, majd elválik.

Hibalista

- Berugókar lent ragad ha az ember nem használja 1 hónapban legalább 2-3szor, a szervizben gariban javítják...
- 1 év után a hátsó féke besatuzott 1ik pillanatról a másikra, aláfekvés, kis bowden mozgatással kiakadt, majd ismét besatuzott pár nap múlva, vissza szerviz, azt mondják kis baja van csak, megcsinálták, azóta 1szer se fordult elő.
-

Ide hordtam szervizbe

Crazy

Értékelése: 6

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2007
Kényelem (5) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Keeway

További ítéletek (182 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

TXM 125 - 2016
2018.04.02 5000   -

1 király masina

Matrix 50 2006 (49) - 2006
2009.03.01 9730   3,5

A Fekete Villám

Arn 2006 (49) - 2007
2007.08.25 2000   -

A Harmadik...

Focus 2006 (49) - 2007
1999.11.30 2950   -

A ZsebSárkány :)

Supershadow 2006 (248) - 2002
2007.05.21 3000   -

A brummogó haverom

Arn 2006 (49) - 2003
1999.11.30 1000   -

A csodálatos és megbízható Gocika

Goccia - 2010
2010.07.21 400   -

A fekete mágia

Arn 2006 (49) - 2006
2007.03.10 6800   -

A kawasaki színű kínai (japán és német beütéssel)

Matrix 50 2006 (49) - 2005
2007.01.18 6500   4,5

A keleti csapás

Supershadow 2006 (248) - 2002
2007.11.13 2500   -

A kis vadállat.

F-Act 2007 (50) - 2009
2014.11.04 10000   -

A kínai serpa!

rks - 2011
2014.06.29 16000   -

A kínai szeméthalmaz!

Supershadow 2006 (248) - 2002
1999.11.30 7000   -

A megfizethető polihisztor

Vieste XDV 300 - 2024
2024.11.06 2000   -

A sznobok réme, avagy a pénztárcabarát alternatíva

Hurricane 2006 (49) - 2004
2007.10.10 9000   1,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13