A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Keeway

F-Act 2009 (50) 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Lassú, zajos, de olcsóbban visz munkába mint bármi más...

Szöveges ítélet

Ismerőstől sikerült hozzájutnom egy ilyen kis cirkálóhoz jutányos áron.
Napi munkába járáshoz, és kezdő lépésnek szántam B125 felé. Eleinte nagyon örültem, végre szabad levegőn, két keréken, mások meg főnek az autóban.
Szóval egyszerűség kedvéért, pozitívumok:
Olcsó jószág, egy emberrel kisebb (max 15km) még elfogadható kényelem (186cm vagyok), autóhoz képest jónak mondható fogyasztás (2,8-3,1L/100km), plusz dobozzal komplett bevásárlást meg lehet ejteni, viszonylag stabil a kanyarvétellel sem volt gond. Alattam végsebességre megy 60-at (110kg-val) és a rugó is elbír.
És a negatívumok:
Nem valami erős, ráadásul igen furcsán "köhög" össze-vissza. Az alapjárat időjárás függvényében változik indításkor, ha meleg van (25°C felett) jellemzően lefullad, ha nem húzok neki egy kis gázt. Bár végre alattam megy 60-at, a kis kerék miatt a jó magyar utakon 40-45-nél többet úgy sem tudok menni.
A tank elég kicsi (5,2L) ráadásul max 4,8-at lehet kihasználni, utána 2 döntés kanyarban és már meg is állt. Az üzemanyag szint jelző meg össze-vissza mutat. Először 35km-ig meg sem mozdul, utána 20-asával esik, végül üreset mutat mikor még van benne kb. 40km. Nyáron fullra tankolni pénzkidobás, nekem a hőtágulástól (tankoláskor kora este kb. 22°C, másnap napközben 33°C) a túlfolyón elcsepegett közel 1 dl...
Gyári gumikkal vizes úton majdnem felavattam a burkolatait, szerencsére testalkatomnál és súlyomnál fogva meg bírtam tartani (párom tuti leírta volna...)

Hibalista

- Eddig semmi

Ide hordtam szervizbe

Még megúsztam ezt is. :)

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2010
Kényelem (4) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 2900
Megbízhatóság (7) Vezetett km 1200
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja? CBF 125
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Keeway

További ítéletek (182 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

TXM 125 - 2016
2018.04.02 5000   -

1 király masina

Matrix 50 2006 (49) - 2006
2009.03.01 9730   3,5

A Fekete Villám

Arn 2006 (49) - 2007
2007.08.25 2000   -

A Harmadik...

Focus 2006 (49) - 2007
1999.11.30 2950   -

A ZsebSárkány :)

Supershadow 2006 (248) - 2002
2007.05.21 3000   -

A brummogó haverom

Arn 2006 (49) - 2003
1999.11.30 1000   -

A csodálatos és megbízható Gocika

Goccia - 2010
2010.07.21 400   -

A fekete mágia

Arn 2006 (49) - 2006
2007.03.10 6800   -

A kawasaki színű kínai (japán és német beütéssel)

Matrix 50 2006 (49) - 2005
2007.01.18 6500   4,5

A keleti csapás

Supershadow 2006 (248) - 2002
2007.11.13 2500   -

A kis vadállat.

F-Act 2007 (50) - 2009
2014.11.04 10000   -

A kínai serpa!

rks - 2011
2014.06.29 16000   -

A kínai szeméthalmaz!

Supershadow 2006 (248) - 2002
1999.11.30 7000   -

A megfizethető polihisztor

Vieste XDV 300 - 2024
2024.11.06 2000   -

A sznobok réme, avagy a pénztárcabarát alternatíva

Hurricane 2006 (49) - 2004
2007.10.10 9000   1,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13