A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Keeway » Flash 2006 (50)

Flash 2006 (50) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Remélem hosszútávú társ

Szöveges ítélet

Frissen vásároltam egy Keeway Flash robogót. Eddig két Honda Diot használtam, de most, hogy kihalt alólam mindkettő, gondoltam megkockáztatom a kínait, és kipróbálom az újonnan is elég olcsó (most 200e) Keewayt. Jópár éve robogózom, minden nap munkábajárásra használva, napi 30 feletti kilométerekkel, és kíméletes használattal. Nem riadok vissza a szereléstől sem.
Tervezem, hogy gyakran visszajárok ide, leírni a tapasztalatokat, ahogy gyűlnek.

50 km - Megvettem újonnan. Az eladó bolt kedves személyzete bemutatta, hogy mi hogy működik, mit, hova, stb. Elhoztam. Párszáz méterrel odébb leparkoltam, ráadtam a riasztót, és pár óra múlva mentem vissza érte. A riasztó már nem kapcsolt ki. A kapott szerszámkészlettel gyorsan lekötöttem az akksit, így visítás nélkül mentem haza. Reggel visszakötve a delejt, már legalább nem visít, de a távirányítóval semmit nem lehet elérni. Az eladó bolt beígért, hogy hoznak új riasztót, és majd kb 1 óra alatt beszerelik. Szerintem valami érintkező engedett el, de nem piszkálom, garanciában javítják.
Eddigi tapasztalat: a motor szép, nem nyikorog, nem zörög, a csavarok meg vannak húzva (utánaolvasva, ez korábban nem így volt), és csavarrögzítővel is el vannak látva. Persze csak kívülről vizsgálva, de pár napon belül a belsejében is szét akarok nézni.
Fojtással elég gyenge, de nem vészes, saját órája szerint akár 50-re is képes, ami max 45 lehet. A futómű kicsit sportos, de nagyon stabilnak érzem a Hondák puhasága, és ingatagsága után. A fékek meggyőzőek, a kezelőszervek jók. A sisaktartóba befér az állvédős (bár kisebbfajta) sisak, és még 1-2 dolog, de nem olyan nagy, mint a Hondáké. A kormányon csak akasztó van, ami kár. A keeway magyarország szerint kizárólag ásványi olajat lehet bele használni, így az van benne, de a könyvében csak 2T van írva, úgyhogy ha elfogy áttérek full szintire, mert ez még büdös is. :( Az ülés kicsit magas, és ahol kényelmes lenne ülni (183 cm vagyok), ott pont egy kis emelkedő van rajta. Először fura volt, de két nap alatt megszoktam, és mint egy ékpárnát használom, így még a gerincet is kíméli. :) A nagyon elnyújtott olvális tükrök jók lennének, ha nem annyira felfelé állnának. Érdemes lenne lekonyítani őket kicsit, hogy a széles részük nagyjából vízszintes legyen.
Kaptam hozzá egy DVD-t is, amiben bemutatják a gyárat, és elég jól néz ki, nem valami kis garázssufni. :) Eddig elégedett vagyok vele, a rossz riasztó nem árnyékolta be az örömöt.

1200 km: Közben persze kicserélték a riasztót, arról nem írtam külön. Garanciális hiba, gyorsan megcsinálták, azóta teljesen jó. Most volt az 1000-es szervizen, és a fojtást is kivetettem. A motor gyorsulása jobb lett, de nem átütően, mivel görgőket nem cseréltek. A kipuff csövét kicserélték a kanyargósról egyenesebbre, és a vario távtartó gyűrűjét szedték ki. A végsebesség nagyon megugrott. Előtte 55 volt a saját órája szerint, most már 75 lett, ami traffipaxxal mérve majdnem 70 (kb 5-tel mutat többet 40-50 felett).
Egyébként elégedett vagyok a géppel. Kicsit több cuccot bele tudok pakolni, mint elsőre gondoltam, annyira nem kicsi a sisaktartója. Az derült még ki, hogy esőben valahogy felcsapja a hátamra a sarat, ami nagy baj, ezt még ki kell derítenem, pontosan hogy is, hisz elég nagy sárvédője van.

A további tapasztalatokról majd később - ha érdekel, gyere vissza időnként.

Hibalista

- Riasztó.

Ide hordtam szervizbe

Crazy Motors: itt vettem, a riasztót kicserélték, és az 1000-es szervizt is itt csinálták. Kedvesek, gyorsan kész lettek, de persze túl sok tapasztalatom még nincs velük. Eddig jók.

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 1200
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Keeway

További ítéletek (182 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

TXM 125 - 2016
2018.04.02 5000   -

1 király masina

Matrix 50 2006 (49) - 2006
2009.03.01 9730   3,5

A Fekete Villám

Arn 2006 (49) - 2007
2007.08.25 2000   -

A Harmadik...

Focus 2006 (49) - 2007
1999.11.30 2950   -

A ZsebSárkány :)

Supershadow 2006 (248) - 2002
2007.05.21 3000   -

A brummogó haverom

Arn 2006 (49) - 2003
1999.11.30 1000   -

A csodálatos és megbízható Gocika

Goccia - 2010
2010.07.21 400   -

A fekete mágia

Arn 2006 (49) - 2006
2007.03.10 6800   -

A kawasaki színű kínai (japán és német beütéssel)

Matrix 50 2006 (49) - 2005
2007.01.18 6500   4,5

A keleti csapás

Supershadow 2006 (248) - 2002
2007.11.13 2500   -

A kis vadállat.

F-Act 2007 (50) - 2009
2014.11.04 10000   -

A kínai serpa!

rks - 2011
2014.06.29 16000   -

A kínai szeméthalmaz!

Supershadow 2006 (248) - 2002
1999.11.30 7000   -

A megfizethető polihisztor

Vieste XDV 300 - 2024
2024.11.06 2000   -

A sznobok réme, avagy a pénztárcabarát alternatíva

Hurricane 2006 (49) - 2004
2007.10.10 9000   1,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13