A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Keeway » F-Act 2007 (50)

F-Act 2007 (50) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Túra-enduró

Szöveges ítélet

Sziasztok! azért írok, mert úgy érzem ,hogy eljött az ideje, mert mostmár eleget használtam ahhoz hogy valós képet tudjak adni kis robogómról.
19 vagyok.előtte egy apriliám (amico) volt egy évig de mivel hogy az megbízhatatlannak bizonyult, és utáltam hogy mindig fél órával elöbb kell kelnem hogy éppen beindul-e ezért végülis ugy alakult hogy karácsonyra megkaptam a vadi uj kiwit. be lett járatva, ami nálam azt jelentette, hogy a folytás bennevan ,de azon kívül ami a csövön kifér. (az ilyen hülyék miatt találták ki a folytást:)) persze amíg a folytás bennevolt nem nagyon akart menni. nahát az 1000. kilóméter után kivetettük szakszervízben, és amikor felültem rá, és húztam neki 1 kövéret akkor...nem történt semmi. kb még 500 km-t ugy ment mint folytással, és csak aztán mikor már kezdtem volna csalódottnak érezni magan, elkezdett föléledni. ekkor már vitte az (Óra szerinti)80-at, és hát használtam rendesen. párszor eldugult a karbi, ezt idővel megtanultam szerelni, de semmi komoly.a gyorsulása magához képest jó, az előző apriliámhoz képest már kevésbé, na de az ára az a negyede volt mint 1 apriliának ujonnan. fogyasztása városban 3-3,5l folyamatos országúton 50 nel (60-at mutat az óra) 1,9-2l. a kényelemről annit, hogy ha sokat akar az ember ülni rajta, akkor 1 uj ülést kötelező venni, mert szörnyű, kemény és amúgy is, hogy lehet műanyaggal borítani az ülést.a praktikusságával csak annyi a bajom, hogy lehetne kesztyűtartólya. az ülés alatti tároló elégséges, neccesen belefér a zárt bukóm, én hátsó dobozt is kaptam hozzá ami elég strapabíró, és viszonylag nagy. járt a motorhoz 2 bicskakulcs, riasztóval és távolról indítással, jópofa, működik, de semmi értelme, mert a riasztót az aksi kikőtésével ki lehet iktatni. naés? parasztvakításnak jó a távolról indítás. a gyári gumik eléggé tragédiák, főleg esőben nagyon csúszik, de én vettem rá két négyévszakos terepgumit.a fékekjók, az első kiváló a hátsó elégséges. ahogy én használom az az igazi tartósteszt. rengeteget off road-ozok, két személyel is. a 12000 km ből 2000 minimum kétszemélyel volt földúton (én 65kg vagyok, a barátom 85 + csomagok a kempingezéshez.) a gyári kipufogóval meglepően jó a mászási képessége még ekkora súllyal is a falra is fölmászik. megjártam vele a tiszató-budapest távot is egyedül, és nem kellett motormentőt hívni.rengeteget dagonyáztam már vele, de mindig rögtön le is mostam utána, még nem lett belőle baj. minimum 6-szor lett elmerítve ugy hogy a motor leálljon, de egy kis karbi és légszűrő pucolás és már megy is. most (2011.06.)voltam vele a Budapest-Szeged offroad mopedrallyn (www.mopedrally.hu)és hiba nélkül teljesítette, pedig a 70 nevező közül alig ért célba 35, és ezutén még haza is hozott betonon.
ajánlom akárkinek aki egy megbízható utitársat szeretne, nem kell megilyedni a kiwi márkától,ezt egy atomvillanás sem tudja elpusztítani,persze a megfelelő karbantartások elvégzése mellett. mellesleg a fiatalok is szeretni fogják, mert rendkívül jól dönthető, ami ellensúlyozza a kicsit komótosabb gyorsulását.
imádom ezt a motort és sosem adom el. van pár idegesítő kis hibálya, de ár/érték arányban szerintem az 50es robogók között biztos dobodós. a lényeg az hogy ennyi pénzért NE apriliát várjunk, ha azt akarunk vegyünk használtat, vagy spóroljunk még pár évet!
És hát igaz a mondás hogy ami nem kínai az hamis! :)

Hibalista

- csak kopó alkatrészek,pl:variátor, ékszíj, kuplungrugó, görgő, hátsótengely. ezeknek a javítása összesen volt 20000-ft. gumicsere 10000-ft/db, kipufogó leszakadt(magyar utak bp.) új technigas 25000-ft

Ide hordtam szervizbe

crazy motors,már megszűnt hála az istennek :)

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

jegenye u. bp, a kőhidtól 2perc. gyors, eddig csak 1-szer volt probléma, annyira nem drága

Értékelése: 7

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2007
Kényelem (6) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (0) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? amico Következő motorja? s51b (enduro kipuf)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Keeway

További ítéletek (182 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

TXM 125 - 2016
2018.04.02 5000   -

1 király masina

Matrix 50 2006 (49) - 2006
2009.03.01 9730   3,5

A Fekete Villám

Arn 2006 (49) - 2007
2007.08.25 2000   -

A Harmadik...

Focus 2006 (49) - 2007
1999.11.30 2950   -

A ZsebSárkány :)

Supershadow 2006 (248) - 2002
2007.05.21 3000   -

A brummogó haverom

Arn 2006 (49) - 2003
1999.11.30 1000   -

A csodálatos és megbízható Gocika

Goccia - 2010
2010.07.21 400   -

A fekete mágia

Arn 2006 (49) - 2006
2007.03.10 6800   -

A kawasaki színű kínai (japán és német beütéssel)

Matrix 50 2006 (49) - 2005
2007.01.18 6500   4,5

A keleti csapás

Supershadow 2006 (248) - 2002
2007.11.13 2500   -

A kis vadállat.

F-Act 2007 (50) - 2009
2014.11.04 10000   -

A kínai serpa!

rks - 2011
2014.06.29 16000   -

A kínai szeméthalmaz!

Supershadow 2006 (248) - 2002
1999.11.30 7000   -

A megfizethető polihisztor

Vieste XDV 300 - 2024
2024.11.06 2000   -

A sznobok réme, avagy a pénztárcabarát alternatíva

Hurricane 2006 (49) - 2004
2007.10.10 9000   1,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13