A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » KTM » 640 Lc4 Supermoto 2003 (625)

640 Lc4 Supermoto 2003 (625) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megbízható vadállat

Szöveges ítélet

Két problémás Suzuki után végre szerettem volna egy KTM-et venni és megbizonyosodni róla hogy tényleg szervizigényesebb és drágább-e az alkatrész hozzá mint a Suzukihoz. Találtam egy közepesen szakadt gépet, ami elvárás volt mivel meg akartam tanulni kerekezni vele és nem akartam sajnálni, továbbá a tesztemhez is jobban passzolt.

Nos, azt kell mondjam hogy soha többet Suzukit, a KTM egy minden tekintetben jobb motor. Megy mint a vaddisznó, szét lehet csapni zokszó nélkül, kormány és kerékcsapágyat már kellett cserélni, az árak nagyon kellemesek a szemnek a DRZ-vel ellentétben. Az olajcsere 2000 kilométerenként szükséges, de a DRZ-be is illik ilyen gyakorisággal rakni, szóval ennyit a szervizigényről. Tény hogy kell hozzá egy hozzáértő szerelő aki szerencsére itt Szegeden megvan.

A legjobb feature a berúgókar, az akksi már gyengélgedik de nem érdekel, ha megvan a technika akkor nyáron egy rúgásra, télen 3-4-re indul.

Olyan zseniális a vázgeometria, hogy meg lehet állítani függőlegesen a hátsó váznyúlványon és a gumin támasztva a motort, de úgy hogy a rendszámtáblatartó behajlik a kerékhez, és nem törik le. Tuti direkt találták így ki az osztrák mérnökök, ez nem lehet véletlen.

Mivel ki van herélve, sportkipufogó meg nagyobb fuvóka meg fene tudja még mit rakott bele az előző tulaj ezért eszi a benyát rendesen, 6 liter körül, nade meg is dolgozik érte rendesen. Csak ajánlani tudom.

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Szeged - hiperprofi és lelkiismeretes srác, sajnos mostanában már túlterhelt

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2004
Kényelem (6) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

KTM

További ítéletek (78 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

...

640 Duke Ii 2006 (625) - 2004
1999.11.30 20000   -

A 400-as ördög

640 Lc4 Supermoto 2003 (625) - 1999
2007.09.29 7000   5,0

A crossok,endurok és a supermotok legjobbja!450exc

450Exc racing enduro - 2003
2010.02.02 8000   -

A kanyarok királya

640 Lc4 Supermoto 2003 (625) - 2002
2008.02.17 22000   4,0

A kényelmes nyomatékkirály.......

640 Lc4 Adventure 2006 (625) - 2001
1999.11.30 4000   -

A legjobb üzemórás terepmotor kezdőknek.

125 Exc 2006 (124) - 2005
2007.01.17 3000   -

A legkellemesebb meglepetés

125 Exc 2006 (124) - 2008
2009.02.13 1000   5,0

A megbízható ,,mérgezett egér"

125 Sx 2006 (124) - 2006
1999.11.30 1600   -

A megbízható sárgarépa

Sx 125 - 2003
2010.10.08 0   -

A megbízható társ..

250 Sx 2006 (249) - 2002
1999.11.30 0   -

A supermoto-rr

640 Lc4 Supermoto 2003 (625) - 2003
2007.11.01 10000   3,0

Amúgy nagyon bevált vas

640 Lc4 Supermoto 2003 (625) - 2004
2007.02.01 47000   4,0

Anti-Goldwing

625 Smc 2006 (625) - 2002
2007.01.15 12000   -

Aranyos kis nagy motor

125 DUKE - 2011
2012.11.03 5000   -

Atom erős gőzmozdony

625 Sxc 2006 (625) - 2004
2009.03.16 9000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6