A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kymco » Agility 50 2006 (49)

Agility 50 2006 (49) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Munkába járnál olcsón? Tessék megvenni!

Szöveges ítélet

Én az az ember vagyok aki nem viccel :-D
Halálos nyugalommal hajtottam bele az 50 cm3 robogóba az első 2000 km-t HOSSZÚ TÁVON! Ebben városi vezetés kb. 100 km volt.

Ami tetszett:

-Jajjjj de jól gyorsul egészen 30-40 km/h-ig, aztán köszöni szépen a traktor tolatva leelőzi. Tehát a headstart 10 pont.

-Fogyasztóbajnok! Nekem közel a gyári értékeket hozza vagyis 2L alatt járok százon, igaz a folytás még nincs kivéve! Ha városba, melóhelyre kell akkor baromi jó választás. Pár év alatt annyit megspórol az ember, hogy szépen nullszaldós lesz a történet. Igazi városi robogó olyanoknak, akik gyűlölik a gyorsaságot.

-Hosszú távon a felhajtható háttámla aranyat ér és oldalról nézve olyan kis komoly benyomást kelt, pedig nem az.

-A fényszórók nagyon korrektek, sötétben is jól látni velük.

Ami nem tetszett:

-Városban, komolyabb kanyaroknál nagyon komolyan kell fékezni, mert én is és a párom is jó párszor eltaknyoltunk és higyjétek el nem esett jól. Ez a motor kanyarodásra gyak. alkalmatlan bármilyen sebességnél... na jó 5-10 km/h max.

-A tükrök rögzítése nagyon elcseszett. Nem elég, hogy szart sem látni bennük, még állandóan útban is vannak... olyanok mint 2 elcseszett csáp.

-Ha egy 1 Ft-os érme benne van a csomagtartóban, akkor már nem fér bele a bukósisak. Amúgy belefér, de nagyon komolyan ki van számolva. Hiába van lánc az nem fér bele, ha éppen nem érezzük szükségét.

-Apropó csomagtartó... már 2x jártunk úgy, hogy a nagy pakolásban csak rácsaptuk a kulcsra a tetőt. Nem akarok a tolvajoknak ötleteket adni, de feszegetéssel csúnyán bebuknak. Elsőre én a benzinkúton jártam így, ahol a pénz és a kulcs is bennemaradt és ráadásul a megszokás miatt kormányzárra tettem. Sok szakit felhívtam, mind azt mondta, hogy feszítsem fel. NEM LEHET!!!
Hú de jó, akkor trezorként is működik? A fenét... ha ismered a technikát /NEM FESZÍTÉS!/, akkor kb. 20 mp hozzáférni a csomagtartó tartalmához... persze erre egyedül rájönni mindenféle szerszám nélkül baromi gáz volt.

-Sebesség tekintetében, folytással baromi rossz választás. Nekem 50 és se több. De a legmeredekebb lejtőn is max 58 km/h, érezni, hogy a folytás nagyon lefogja.

-Azt megint nem értem, hogy a Shell Power 95-el miért lustább a motor, mint az occsókúti naftával... igaz ez utóbbival, meg hangyányit hangosabb.

Sajnos mi kanyarokban nem mértük fel jól a helyzetet ezért remekül sikerült maradandó sérüléseket okozni a motornak.
Karcolások a tökrön, a szarv oldalán, a párom elég csúnyán megtörte a műanyag lábtartót.
De becsületére válljon a mocinak, hogy komolyabb bajunk nem lett... nem akadtunk bele semmibe, nem szúrta ki semmi a szemünket, szóval semmi komoly.

Summa summárum a motornak nincs ellenfele, ugyanis NEM ELLENFÉL. Gyak. bármilyen robogó leelőzi, autók kielőzésére ritkán kerül sor.
Egyszer egy hosszabb távon /50km/, kijött elém egy dupla platós IFA tele búzával. A végsebessége kb. 45-48 km-h volt, viszon okádta a füstöt.
Gyerekek... kb. 10 km kellett hozzá mire elévánszorogtam, de amikor a közepéhez értem jöttek szembe és a 2 plató közé "bújtam" be. Nem kívánom senkinek az élményt.

Olcsón akarsz a munkahelyedre járni? A te motorod!
A város robogós zsiványa címre pályázol? Nagyon, de nagyon messziről kerüld el!

Hibalista

- Semmi.

Ide hordtam szervizbe

Kymco Zalaegerszeg - nem olcsók

Értékelése: 7

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2005
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 2900
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 2 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kymco

További ítéletek (134 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

"KÉKVILLÁM" ő az én megbecsült munkatársam!!!:-)

Agility 50 2006 (49) - 2008
2008.11.18 2500   -

"Zajos tücsök"

Grand Dink 125 2006 (125) - 2006
2008.10.22 700   -

...a másik hű társam és szerelmem

Agility 50 2006 (49) - 2008
2009.06.17 3400   -

10000 km után

Agility 50 2006 (49) - 2006
2007.08.29 10000   -

2008 Kymco People S 300i - Na majd most kiderül...

People S 300i - 2008
2014.04.22 50   -

50-es superbike

Super 9 - Ac 50 2006 (49) - 2006
2007.04.27 4000   3,0

A 250-es Cruiser(így,nagybetűvel)

Venox 250 2003 (249) - 2006
2008.07.26 997   5,0

A Megbízható Mackó...

People S 50 2006 (49) - 2011
2014.12.10 6300   -

A belvárosi roller

Agility 50 2006 (49) - 2006
2007.02.22 1500   -

A kategória csúcsa, a legjobb döntésem volt!

Downtown 300 (300 cm3) - 2009
2017.02.23 80000   -

A kis piros "villám??"

Agility 50 2006 (49) - 2006
2007.12.01 450   -

A kis piros öszvér

Agility50 - 2005
2010.02.11 25000   -

A leghűségesebb társ a kutya után

Grand Dink 125 2006 (125) - 2000
2007.04.18 6700   -

A legjobb 125-ös (nekem)

Agility 125 2006 (124) - 2006
1999.11.30 6340   -

A legjobb az olcsóbbak közül

Agility 125 2006 (124) - 2006
2007.09.18 4100   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9