A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Mz » Ts 150 1973 (143)

Ts 150 1973 (143) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Agronómus nyúúúúlemzéé

Szöveges ítélet

Egy nyári gyakorlat búsás fizetsége volt két porosdó dirib darab nyúl MZ amit az egyik ugrómókus vetett le az engem vendégül látó téeszben. Nagy lendülettel álltam neki az összeépítésnek ami nem volt nehéz mert az egyik motor szinte teljesen rendben volt. A legnagyobb gond a gyújtás állandó elállítódása volt, de mint már írtam, szinte tökélyre fejlesztettem a kiszerelt és fejrefordított gyertyával történő előgyújtás állítást. Hosszabb túrára nem is volt alkalmas mert ezt a gyújtás problémát nem sikerült tökéletesen orvosolni és kb 100km-enként biztos hogy volt vele valami prücök. Úgy emlékszem hogy a bütyök is el tudott fordulni mert valami retesz szerűség lenyalódott a főtengelyről. Szerettem mert fújt rajta a szél, nem szerettem mert csak a nyűűűűű jött a szívó oldalról erő, az nem nagyon.
Aztán elkezdett csapágyhangot hallatni és én eldtam a két szerzeményem asszem 23000 forintért és vettem egy elktromos gitárt az árából. Ha meglenne és működne biztos hogy ráűlnék mert hiányzik a motorozás, talán lesz is motorom rövidesen.:)

Hibalista

- Én szereltem, de szép is volt! :)

Ide hordtam szervizbe

Nem kellett szerelő, ment a motorszerelés mint a vöcsök, úgy állítottam előgyújtás a fejrefordított gyertyával hogy öröm volt nézni :)

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 198
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 10000
Megbízhatóság (2) Vezetett km 2500
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mz

További ítéletek (211 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Ts 150 - 1984
2017.01.07 10000   -

Csak ésszel!

Etz 250 1981 (243) - 1986
2007.02.16 10000   -

2év történet egy kis etz-vel

Etz 125 1984 (123) - 1987
1999.11.30 5000   -

300 as impulzus

Ts 250 1973 (243) - 1980
1999.11.30 10000   5,0

A "Csúzli"

Ts 125 1973 (123) - 1980
2007.01.20 0   -

A Büszke Piroska

Etz 250 1981 (243) - 1984
2008.06.05 10000   4,5

A Második...

Etz 251 1988 (243) - 1990
1999.11.30 10000   -

A Szocik ideje lejárt

Etz 250 1981 (243) - 1983
2007.01.18 2000   -

A faceliftelt szocializmus

ETZ 251 - 1990
2015.12.17 30000   3,3

A frigid szerető

ETZ 250 - 1986
2010.11.08 0   -

A hűséges társ

Etz 125 1984 (123) - 1986
1999.11.30 4000   -

A jó öreg peres

Ts 250 1973 (243) - 1979
2007.05.03 3000   -

A jó öreg perkó

Ts 250 1973 (243) - 1978
2007.08.29 1000   -

A kicsi túramotor...:))!

ts 125 - 1984
2011.01.23 20000   -

A kis TS

Ts 125 1973 (123) - 1975
1999.11.30 5000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 15