A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Mz » Etz 250 1981 (243)

Etz 250 1981 (243) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Büdös dög

Szöveges ítélet

1982-83-as évjáratú ETZ 250-et 1993-ban 11000Ft-ért vettem főtengely hibásan.
Főtengelyt felújítattam, telep csere, festés és működött.
Előttem sokan gányolták, elhanyagolták.
50.000Km alatt gyakorlatilag minden tönkrement rajta.
Főtengelycsapágy, főtengely, kuplung, váltó, gyújtás, töltés, teleszkóp szimering, kerékcsapágy, fék, motortartó, váz.
Néhányszor fel is buktam vele a kilógó alkatrészek lekoptak, letörtek.
Első dobféket és a villát tárcsafékesre cseréltem. Elektronikus gyújtást, elektronikus feszültségszabályzást építettem bele. Főtengelycsapágyat többször cseréltem benne SKF bírta legtovább. Kuplung rosszul tervezett szerkezet. Fellazult nem emelt ki vagy csúszott. Sikerült szereznem egy jó állapotban lévőt.
Teleszkópokból állandó olajfolyás. Motortartó és a váz elhajlott. Km óra szinte sohasem működött megjavítani utángyártott alkatrészekkel nem lehetett.
Rezonátor kipufogót raktam rá a gyári szét rohadt.
5 évig használtam és a kb. 50.000Km alatt csak 3x toltam (lánc elszakadt, primer hajtás összedarált egy letört váltó alkatrészt, hajtókarcsapágy eltört) . Az utolsó években probléma nélkül megbízhatóan működött. Olcsó beszerzési ár, olcsó alkatrészek, egyszerű felépítése, igénytelensége miatt ideális tanuló motor volt. Teljesítményéhez képest sok üzemanyagot fogyasztott.

Hibalista

- Gyakorlatilag minden.

Ide hordtam szervizbe

Csak én szereltem! Csak azért adok magamnak 9-et mert szerény vagyok:)

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1982
Kényelem (3) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 13000
Megbízhatóság (3) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mz

További ítéletek (211 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Ts 150 - 1984
2017.01.07 10000   -

Csak ésszel!

Etz 250 1981 (243) - 1986
2007.02.16 10000   -

2év történet egy kis etz-vel

Etz 125 1984 (123) - 1987
1999.11.30 5000   -

300 as impulzus

Ts 250 1973 (243) - 1980
1999.11.30 10000   5,0

A "Csúzli"

Ts 125 1973 (123) - 1980
2007.01.20 0   -

A Büszke Piroska

Etz 250 1981 (243) - 1984
2008.06.05 10000   4,5

A Második...

Etz 251 1988 (243) - 1990
1999.11.30 10000   -

A Szocik ideje lejárt

Etz 250 1981 (243) - 1983
2007.01.18 2000   -

A faceliftelt szocializmus

ETZ 251 - 1990
2015.12.17 30000   3,3

A frigid szerető

ETZ 250 - 1986
2010.11.08 0   -

A hűséges társ

Etz 125 1984 (123) - 1986
1999.11.30 4000   -

A jó öreg peres

Ts 250 1973 (243) - 1979
2007.05.03 3000   -

A jó öreg perkó

Ts 250 1973 (243) - 1978
2007.08.29 1000   -

A kicsi túramotor...:))!

ts 125 - 1984
2011.01.23 20000   -

A kis TS

Ts 125 1973 (123) - 1975
1999.11.30 5000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 15