A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Mz

ETZ 150 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Darázs, avagy Show me love

Szöveges ítélet

2007 őszén vásároltam egy csoporttársamtól, ez az ETZ vezetett be a nagymotorok világába!
Ami nagyon megtetszett benne már az elején, az a hirtelen gázreakció pl a Honda CBF 250es tanulómotoromhoz képest, a 2es fokozat hosszú áttételezése, a kis fogyasztása(3,5-5 liter), az hogy autópályán a 85-90es utazósebesség nincs ellenére. Imádom a kuplung búgásának a hangják 4esben 50nel, vagy 5-ösben 70-nel:).
Nagyon szerettem, hogy csak 2-szer kellett leragadnom vele,mind2szer a lakhelyemtől 1 km-en belül, pedig..60 km-es körzetben jártam vele a lakhelytől! Az utasok a kényelmét dícsérték nagyon, ebbe beleülsz, nem ráülsz; ami azért nem mindegy. Nagyon szerettem javítgatni, van fent a neten magyar nyelvű szerelési útmutató, így pofon egyszerű a legtöbb művelet, ha van jó szerszámkészlet!
Az, hogy rázna szerintem legfőképpen az ETZ 250-esre jellemző, ennél sosem éreztem konkrétan, hogy ez zavarna, viszont nekem ez a motor nem rám lett szabva anatómiailag(198 cm), nem baj, töben mosolyognak ráma városban.
Volt aki azt kérdezte; mi ez Suzuki? Mondtam neki, hogy beindítom, és rögtön tudni fogja, közben rámutattam az ülésen lévú IFA emblémára!
Ha sokáig akar valaki MZ-zni különösebb gond nélkül, akkor a hozzá való villás kulcsok legyenek nála, gyertyakulcs is, és figyelni a meglazuló csavarokat, a holtjátékokat, a gyári értékeket mindenhol, sokszor, és nem érhet olyan gond, amire nem számítanál(hacsak a forgalomban valami barom)!
Ja és a fenntartási költségek: biztosítás 5600 Ft/ év; gépjárműadó: 1120 Ft/év; műszaki vizsga 2 évente kb. 12-14 ezer Ft.

Hibalista

- Kuplung kosár az első 100 km-en "szétszakadt"(6000 Ft); - Blokktartó csavarok közül az alsó kúposan eltört, akkor már szilenteket is cseréltem, és az összekötő lemezeket is ideje volt, mert már azok is repedtek voltak(4000 Ft); - Akkumulátor csere 1,5 év után elgémberedett - Hátsó kerékcsapágyból kihullottak a golyók, lánckerék csapággyal együtt csere KOYO zártra(3000 Ft) - Lábtartó eltört, csere gumikkal(1500 Ft) - Kipufogó csere újra(régiből kihullott a gyapot, és az olajat sem hagyta bent)(6500Ft) - Fékdugattyú tisztítás, olajcsere, tömítés csere( 4000 Ft) - Eltört a benzintű(forrasztásnál:O) (170 Ft)

Ide hordtam szervizbe

Erdei Sádor(repülőgép szerelő) Jelenleg 77 éves, jó ismerősünk, anno MZ gokartokkal versenyzett, neki köszönhetem, hogy eredeti kuplungkosarat kapott a gép! Be is szereltük együtt. Az is az ő érdeme, hogy simán átment a motor 2008ban a vizsgán! Ilyen szerelőt midnenkinek!:)

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Sztyupovszki Viktor(versenyszerelő) Hozzá a féket vittem javításra, eredményesen megbírkózott vele, ott helyben megcsinálta, mintha verseny lenne:). Bár 1-szer csak szembeköpte az a makrancos MZ féknyereg! Sosem adja fel! Szilágyi Miklós Ő az előgyújtásomat állította be és az üzemanyag szintemet, nagyon gyorsan dolgozott, és a motorelektronikában is nagyon otthon van, tudom ajánlani őt is bátran!

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1988
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 8500
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Simson S 50 B Következő motorja? Kawsaki GPZ 500
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mz

További ítéletek (211 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Ts 150 - 1984
2017.01.07 10000   -

Csak ésszel!

Etz 250 1981 (243) - 1986
2007.02.16 10000   -

2év történet egy kis etz-vel

Etz 125 1984 (123) - 1987
1999.11.30 5000   -

300 as impulzus

Ts 250 1973 (243) - 1980
1999.11.30 10000   5,0

A "Csúzli"

Ts 125 1973 (123) - 1980
2007.01.20 0   -

A Büszke Piroska

Etz 250 1981 (243) - 1984
2008.06.05 10000   4,5

A Második...

Etz 251 1988 (243) - 1990
1999.11.30 10000   -

A Szocik ideje lejárt

Etz 250 1981 (243) - 1983
2007.01.18 2000   -

A faceliftelt szocializmus

ETZ 251 - 1990
2015.12.17 30000   3,3

A frigid szerető

ETZ 250 - 1986
2010.11.08 0   -

A hűséges társ

Etz 125 1984 (123) - 1986
1999.11.30 4000   -

A jó öreg peres

Ts 250 1973 (243) - 1979
2007.05.03 3000   -

A jó öreg perkó

Ts 250 1973 (243) - 1978
2007.08.29 1000   -

A kicsi túramotor...:))!

ts 125 - 1984
2011.01.23 20000   -

A kis TS

Ts 125 1973 (123) - 1975
1999.11.30 5000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 15