Egyjó barát, akit lehet nyuuzni:P
Szöveges ítélet
Egyszer elszakadt a lánc, aztán primer-láncot kellett cserélni, mert má igen csak kivolt, csapta a deknit:P, de megvolt az oka, ahhoz képes amiket az a motor megélt csoda, h ment:D, 4en mentünk vele éjszaka crossozni, néha részegen:P. Leginkább flaszteron használtem, de a közeli bányátol se sajnáltam:P. Szoval nem volt kímélve, és hihetetlen jool bírta. Meg egy gyertyát cseréltem rajta:), hja meg gumit, csak hátsót, az első az valahogy abszolult nem kopott. Meg első fékbetétet. Komolyabb "baja" már csak a 1.5 végén volt, akkor sem volt különösebb baja csak szétlett gyilkolva és fel furattam uj dugó, stb... Meg főtengely csapágy... De szinte lófaszt nem költöttm rá, nagyon szerettem, hihetetlen miket kibírt... És én hülye meg eladtam, me nagyobbat akartam(egy 250s etz-t 1897-es évjáratút, nah olyan szart sose vegyetek, azzal csak szívtam...) Komolyan, erre a kis tz.re csak joot tudok mondani, az mindig indult, télen, nyáron, télen is egy ruugásra. Csak dícsérni tudom.
Hibalista
- lánc, primer-lánc, fékbetéét:P
Ide hordtam szervizbe
Nállam jobb etz szakértő nincs:P
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 40000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
