A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Mz » Etz 250 1981 (243)

Etz 250 1981 (243) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

első nagymocim

Szöveges ítélet

Első nagymocim,műszaki cikkre cseréltem,hazatoltam hibásan,megcsináltuk és rendszám nélkül használtam(leadták extulajék),mivel jogsim se volt nemkértem ki,mire kiakartam volna kérni szétlett bontva alkatrésznek mert egy rendszámos nem a legjobb állapotut vettem szinte ingyen ráadásul részletre(2X10e).
Kuplung lepörgöt,mert nem szakszerüen volt a felület megmunkálva és felrakva a kuplung,azonkivül komolyabb gond nemvolt vele csak sikerült az egyik blokk főtengelyét kihajtani a vadászmezőkre,talán tul kevés olajjal :)
Érdemes bele 1:33 kevberéket rakni olajbol és nem olaj+oldoszer,tehát minőségitt olajat érdemes venni bele.
Nemrossz gép de ha hajtotam,pörgettem falun belül zabált mint a fene,hosszútávon ha nemváltogattam nem pörgettem elment 4literrel,de arra meg tul gyenge,lassu,és drága fentartani.inkább simson vagy nagy japán vas.
igazából első nagymotornak kezdésnek ideális volt,és szerintem most is kezdő nagygépnek ideális!Nem véletlen sok iskola mia nakig ezzel oktatja az Ak. kat. -t!!!

Hibalista

- lepörgö kuplung
- letört főfékmunkahenger(esés)
- feszab kontakhibás lett
- hajtókar-fötengelyközti csapágyazás mindig apró darabokban megleste a hengerfejet :) (talán több olajjal kelett volna annó hajtani és nem a ktui keverékekkel)

Ide hordtam szervizbe

én

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1984
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 9999
Megbízhatóság (10) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mz

További ítéletek (211 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Ts 150 - 1984
2017.01.07 10000   -

Csak ésszel!

Etz 250 1981 (243) - 1986
2007.02.16 10000   -

2év történet egy kis etz-vel

Etz 125 1984 (123) - 1987
1999.11.30 5000   -

300 as impulzus

Ts 250 1973 (243) - 1980
1999.11.30 10000   5,0

A "Csúzli"

Ts 125 1973 (123) - 1980
2007.01.20 0   -

A Büszke Piroska

Etz 250 1981 (243) - 1984
2008.06.05 10000   4,5

A Második...

Etz 251 1988 (243) - 1990
1999.11.30 10000   -

A Szocik ideje lejárt

Etz 250 1981 (243) - 1983
2007.01.18 2000   -

A faceliftelt szocializmus

ETZ 251 - 1990
2015.12.17 30000   3,3

A frigid szerető

ETZ 250 - 1986
2010.11.08 0   -

A hűséges társ

Etz 125 1984 (123) - 1986
1999.11.30 4000   -

A jó öreg peres

Ts 250 1973 (243) - 1979
2007.05.03 3000   -

A jó öreg perkó

Ts 250 1973 (243) - 1978
2007.08.29 1000   -

A kicsi túramotor...:))!

ts 125 - 1984
2011.01.23 20000   -

A kis TS

Ts 125 1973 (123) - 1975
1999.11.30 5000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 15