A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Mz » Etz 150 1984 (143)

Etz 150 1984 (143) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

eza "Lomha szerető" pont illik rá!

Szöveges ítélet

Müz Power!Az utcánkba volt egy srác aki kapott 16 évesen egy 150es mz-t.Mindig csodáltam ahogy ott pöfögött el előttünk....nade ez nem regény =)!A srác már 24 éves és dolgozik.Ahogy nőttem én is, aza bizonyos nagy szürke motor egyre "kisebbnek" tűnt de még mindig megbámultam.Kinőtte vett egy nagyobb motort én meg régóta ismertem tehát "miértisne venném meg én az MZ-det..?" - kérdeztem tőle.Gyönyörű állapotban volt.Előtte Simsonoltam és persze rögtön rákaptam a "nagy motoros" érzésre!Valahol tudat alatt biztos ott van az emberben hogy ez "nagy" motor meg rendszám tehát sokkal másképp is közlekedtem vele!Nem is bírtam megállni hogy jogsi nélkül ne vezessem de a rendszeres "ne mennyé´ sehova mer elkapnak aztán leshecc..." muter vitákon kivül ebből nemis lett semmi probléma.Bár én nem jártam körbe vele a világot de volt ilyen 120km-es "távom" is vele, semmi gond nem volt.inkább azt nem szereti ha lassan mennek vele mert akkor nagyon felmelegszik.Nekem nagyon kényelmes volt egyedüli személyként de utasként egy 125ösön gyári üléssel azt hittem segg nélkül kell élnem hátralevő életemet.90-100 at ment de akkor már rá kellet feküdni sajna bár azt mondják ha gyárilag nagyon rendben akkor az erdeti MZ henger 120-130al is elrepít akár a világ végére is.Mikor már ráéreztem húztam neki és iagzándiból nem tapasztaltam (a hírekkel ellentétben) a 4 literes fogysztást sőt!volt az sztem 6 is.Szereltetni olcso, házilag megszerelni meg még olcsobb az alkatrészek pedig 10-600 forintig terjedek (najó azér´ nem minden ijen olcso de nagy része) és azis igaz hogy ne vegyetek nagyon gagyi utángyártott sorjás alaktrészeket hozzá mer nem biztos hogy a Made in China bele fog passzolni a precíz német gépünkbe.Tehát szerelési tapasztalokat is szerezhetünk az biztos.Végeredményben a történetem vele a következő volt: Beleszrettem => kicsit kiábrándultam => újra beleszerettem.....és ezután eladtam :( a mai napig bánom és visszacsinálnám ha lehetne de egy biztos!!Ha nem MZ-ztél probáld ki! kihagyhatatlan! (csak akkor nem gondoltam ezt amikor 40 fokos melegbe egy motorosfelvonulás közepén leállt és nem tudtam beindítai csak mikor lehűlt) Viszont aki nagyobb motorral kezd vagy netán 750es gixxer az első motorja az biztos nem fogja annyira értéklei de nekem örök emlék marad! Attila

Hibalista

- Teleszkóp szimering volt cserélve vagy 2szer de sikerült egy olyan jót találni hogy azután semmi gáz nem volt (azaz olaj,annyit tudok hogy nem fekete volt hanem kék színű =)).Kellett a főfékhengerbe is új szimering (de vedd meg a !!!duplaajakosat!!! ne a 10 forintal olcsobbat mer´ az továbbra is ereszteni fogja a fékolajat és vehetsz új cipőt is ha az rácsöppen).még sztem kellet volna egy szimeringcsere a jobb dekni alá (a lánkerék mögötti nemtom mia neve) mert áteresztette de az csak picit.Kicsit gáz volt az elektronikája de az a sok házi kobura miatt lehetett amugy egy műszerész ujrakábelezte nekem, utána ezzel sem volt több gond.érdemes bele venni egy fasza kis aksit (nekem valmi zselés cucc volt), gyergyát (NGK-val nagyon szépen pörög) meg rendbeszedni az elektronikát mert meghálálja az biztos!!!!És még 3 dolog ami nem romlott el de sokkal jobb/mutatósabb : gumimarkolat 1500 Huf, sporttükrök (ingyé´ volt), ÉS a TZ kuplungot cseréld le TS-re!1000szer jobb!nem kell a lamellákka szarozni hanem "örök élet" legalábbis tovább fogja birni mint te :D Meg persze a kopó alaktrészek....úgy kb. 30-35 ezret költöttem rá egy év alatt de ebben benne van rentgeteg minden és persze ezután sztem 2-3 évig nem kell hozzányulni se! Mz-hez képest soknak tűnik de egy japán sportgépre egy anyacsavar kerül ennyibe.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1987
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (3) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mz

További ítéletek (211 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Ts 150 - 1984
2017.01.07 10000   -

Csak ésszel!

Etz 250 1981 (243) - 1986
2007.02.16 10000   -

2év történet egy kis etz-vel

Etz 125 1984 (123) - 1987
1999.11.30 5000   -

300 as impulzus

Ts 250 1973 (243) - 1980
1999.11.30 10000   5,0

A "Csúzli"

Ts 125 1973 (123) - 1980
2007.01.20 0   -

A Büszke Piroska

Etz 250 1981 (243) - 1984
2008.06.05 10000   4,5

A Második...

Etz 251 1988 (243) - 1990
1999.11.30 10000   -

A Szocik ideje lejárt

Etz 250 1981 (243) - 1983
2007.01.18 2000   -

A faceliftelt szocializmus

ETZ 251 - 1990
2015.12.17 30000   3,3

A frigid szerető

ETZ 250 - 1986
2010.11.08 0   -

A hűséges társ

Etz 125 1984 (123) - 1986
1999.11.30 4000   -

A jó öreg peres

Ts 250 1973 (243) - 1979
2007.05.03 3000   -

A jó öreg perkó

Ts 250 1973 (243) - 1978
2007.08.29 1000   -

A kicsi túramotor...:))!

ts 125 - 1984
2011.01.23 20000   -

A kis TS

Ts 125 1973 (123) - 1975
1999.11.30 5000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 15