Foglalkozós örömlány
Szöveges ítélet
Az interneten olvastam a legendákat, kalandokat róla, ami megtetszett, találkoztam is már a tipussal kis koromban, így elhatároztam, hogy ha már szerelni és kalandozni szeretek és szeretem a régi egyszerű GÉPeket, így vettem egyet.
Hamar kiderült, hogy a megszerzett portéka finoman szólva is ,,foglalkozós" állapotnak örvend, hála az előző tulajoknak. Mire megszereztem az A2 es jogsit, túrázásra alkalmas lett a gép. Napi szinten használtam, imádtam. Több száz kilométerre levő szomszéd falukig tartó túrákra jártunk vele. Földutakon is akartam kalandozni, de a váz és a futómű nem bírta, nyeklett-hajlott-kopogott. Utassal, dobozokkal is elvitt mindenhova. Ritkán, de volt vele baj ugyan, de ott nem hagyott sehol, ha értettél hozza. Ja a hozzá értés és a szerelés az kötelező, anélkül nem nekedvaló a típus. Üléspozició kényelmes, utasnak kevésbé, vibráció van de nem olyan kis sunyi zsibbasztó mint az újabb egyhengereseken, hanem amolyan masszázsfunkció. Szép motor, mindenki megnézi a sok műanyag motor között, hangja egyedi, alapjáraton viccesen csattog a kipuffogó, menetközben kellemes a hangja. Csak 3000-től húz, 5500-ig kell is huzatni, ha az ember haladni akar. Utazó 100-110km/h, végsebesség 120-130. Jó érzés sportosan menni vele, kuplung nélkül váltani, stb.
Mindig mosolyt csal az arcomra amikor első rugásra indul (mindig a 3 szivató rugás után), becsattan egyesbe, majd a váltó visít egészen 3000-ig, ahol meglódul, 4000 től cincog a hajtórúd csapágy és már is ott az üveghangú 5500, ahol egy határozott csukló- és lábmozdulattal elváltom és elsuhanok a távolba, csak a 2T füstöt és illatot hagyva hátra.
Hibalista
- Teljes motorfelújítás melett döntöttem, mert a 3ast kidobálta, és utassal csak 70 el ment fel a Hargitára :D
- -új főtengely, kuplung, dugattyú, henger hónolás, csapágyak stb
- -feszültségszabályozó
- -hátsó kerékcsapágy
Ide hordtam szervizbe
Jómagam és a fórumok
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Szőke Ferenc, MZ specialista
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 3800 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 12000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | 390 Adventure 2023 |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.3/10) |
