A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Mz

ETZ250 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

Forever csörgőkígyó

Szöveges ítélet

55000km-rel vettem, 2000km megtétele után már az ötödik sebességet nem bírta el. Kiderült hogy sikerült belenyúlnom egy alapméretes gyári blokkos tranzisztoros, hall jeladós gyújtású etz-be.
Következett a totális felújítás, kívül belül. Blokkban minden,=> mégegyszer annyit költöttem a blokkra mint amennyiért vásároltam a gépet, de megérte. váz és sárvédők újra festés, tank és oldaldeklik maradtak eredetiben, tankon az MZ felirat gyári festett, nem matrica.

A motor azóta is napi használatban van (rendszeres átlag heti 3-4 alkalom), nem adom el, hanem veszek mellé még MZ-t. Szigorúan 250-est, de az már épített lesz.
Filléres problémái voltak a gépnek, de mindenre van megoldás, ezért nem is térek ki részletesen. Lánc, lánckerék, fékbetétek, fékpofák cseréjét nem számolom hibának, másrészt filléres dolgok PL.: az 1100GSXF-em hez, vagy a Husqvarna WR250-em hez képest.
Ezzel a motorral bárhova, bármikor el lehet indulni, csörög zörög mz-sen, de megy. Jó a fogyasztása, pöckölt simson,125-150-es ETZ-kével vetekszik. Az 5 éves akkumulátort évente ellenőrzöm de még utána tölteni sem kellett a savnak.
Nem vagyok semmilyen CLUB-ban, társaságban csupán használom a motort, mert ár érték arányban igen jó!!! Az MZ kultuszt pedig ezzel tovább éltetem.

NE FELEJTSÜK EL! Ahhoz hogy egy gép jó legyen "tartósan", ahhoz szakszerű karbantartás, és legalább normál minőségű alkatrészek kellenek.

A GÉP SOHASEM HIBÁS, ÉS NEM TEHET SEMMIRŐL! MINDEN HIBA AZ EMBERTŐL ERED!

Hibalista

- Kifogyott a tank. :) Lényegében semmi, csak a sűrűbben kopó alkatrészek, mint fékbetétek, lánc és tartozékai.

Ide hordtam szervizbe

Házibarkács! Otthoni kis műhelykében, kellő szerszámozottsággal, kellő hozzáértéssel.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1987
Kényelem (7) Használati időtartam 9 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 55000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 29672
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? TS125 Következő motorja? ETZ250
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mz

További ítéletek (211 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Ts 150 - 1984
2017.01.07 10000   -

Csak ésszel!

Etz 250 1981 (243) - 1986
2007.02.16 10000   -

2év történet egy kis etz-vel

Etz 125 1984 (123) - 1987
1999.11.30 5000   -

300 as impulzus

Ts 250 1973 (243) - 1980
1999.11.30 10000   5,0

A "Csúzli"

Ts 125 1973 (123) - 1980
2007.01.20 0   -

A Büszke Piroska

Etz 250 1981 (243) - 1984
2008.06.05 10000   4,5

A Második...

Etz 251 1988 (243) - 1990
1999.11.30 10000   -

A Szocik ideje lejárt

Etz 250 1981 (243) - 1983
2007.01.18 2000   -

A faceliftelt szocializmus

ETZ 251 - 1990
2015.12.17 30000   3,3

A frigid szerető

ETZ 250 - 1986
2010.11.08 0   -

A hűséges társ

Etz 125 1984 (123) - 1986
1999.11.30 4000   -

A jó öreg peres

Ts 250 1973 (243) - 1979
2007.05.03 3000   -

A jó öreg perkó

Ts 250 1973 (243) - 1978
2007.08.29 1000   -

A kicsi túramotor...:))!

ts 125 - 1984
2011.01.23 20000   -

A kis TS

Ts 125 1973 (123) - 1975
1999.11.30 5000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 15