Honekker szüleménye
Szöveges ítélet
2 éven keresztül használtam, túráztam, speedeltem vele, vettem rá 100/90 és 11/90-es metzeler gumikat, amikkel a meleg volt az út akkor sokkal jobban tapadt, plusz házilag barkácsolt sportkormányt tettem rá, így 130-nál már nem mászkált az eleje.
A volt tulaj valamit alakított a motorján, mert 2 személlyel lejtőn túlment az óra a 140-es bejegyzésen, kb. 150-nél járt :).
Használata során amikor már megszoktam, akkor nagyon jól lehetett vele menni, mivel tekeredett volt a váz, a jobbos kanyarokat szerette, de ez nem igazán érdekelt, sokkal nagyobb élmény volt elmotorozni vele 200 km-re motorostalálkozókra, lemenni a Balatonra.
Így visszagondolva egy jó motor volt, talán a 250-es blokk sok is volt a vázhoz, futóműhöz, de ésszel használva jót lehetett vele menni.
2000-ben eladtam a motort, valamikor pár évre rá láttam, amikor már az újabb motorommal megálltam egy faluban melegedni, egyszer csak megláttam egy ismerős motort, néztem is, ez olyan mint az "én motorom" és amikor elhaladt mellettem, akkor láttam meg a rendszámát :), azóta már pár motort elhasználtam, most egy Aprilia RSV-t nyúzok, ami már teljesen másról szól, mint ez az NDK-ból behozott Honekker. Azért MZ nélkül most sem maradtam, tavasszal beruháztam egy 15e km-es TS 125-re, amivel a helyi utakat járom.
Hibalista
- Biztosítékok állandóan kontaktosak voltak.
- Motorblokktartót sűrűn kellett cserélni.
- Váz egy kicsit megtekeredett.
- Váltó léptetővilla.
Ide hordtam szervizbe
Saját magam javítottam.
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1988 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 45000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
