A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Mz » Etz 250 1981 (243)

Etz 250 1981 (243) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Honekker szüleménye

Szöveges ítélet

2 éven keresztül használtam, túráztam, speedeltem vele, vettem rá 100/90 és 11/90-es metzeler gumikat, amikkel a meleg volt az út akkor sokkal jobban tapadt, plusz házilag barkácsolt sportkormányt tettem rá, így 130-nál már nem mászkált az eleje.
A volt tulaj valamit alakított a motorján, mert 2 személlyel lejtőn túlment az óra a 140-es bejegyzésen, kb. 150-nél járt :).
Használata során amikor már megszoktam, akkor nagyon jól lehetett vele menni, mivel tekeredett volt a váz, a jobbos kanyarokat szerette, de ez nem igazán érdekelt, sokkal nagyobb élmény volt elmotorozni vele 200 km-re motorostalálkozókra, lemenni a Balatonra.
Így visszagondolva egy jó motor volt, talán a 250-es blokk sok is volt a vázhoz, futóműhöz, de ésszel használva jót lehetett vele menni.
2000-ben eladtam a motort, valamikor pár évre rá láttam, amikor már az újabb motorommal megálltam egy faluban melegedni, egyszer csak megláttam egy ismerős motort, néztem is, ez olyan mint az "én motorom" és amikor elhaladt mellettem, akkor láttam meg a rendszámát :), azóta már pár motort elhasználtam, most egy Aprilia RSV-t nyúzok, ami már teljesen másról szól, mint ez az NDK-ból behozott Honekker. Azért MZ nélkül most sem maradtam, tavasszal beruháztam egy 15e km-es TS 125-re, amivel a helyi utakat járom.

Hibalista

- Biztosítékok állandóan kontaktosak voltak.
- Motorblokktartót sűrűn kellett cserélni.
- Váz egy kicsit megtekeredett.
- Váltó léptetővilla.

Ide hordtam szervizbe

Saját magam javítottam.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1988
Kényelem (5) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 45000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mz

További ítéletek (211 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Ts 150 - 1984
2017.01.07 10000   -

Csak ésszel!

Etz 250 1981 (243) - 1986
2007.02.16 10000   -

2év történet egy kis etz-vel

Etz 125 1984 (123) - 1987
1999.11.30 5000   -

300 as impulzus

Ts 250 1973 (243) - 1980
1999.11.30 10000   5,0

A "Csúzli"

Ts 125 1973 (123) - 1980
2007.01.20 0   -

A Büszke Piroska

Etz 250 1981 (243) - 1984
2008.06.05 10000   4,5

A Második...

Etz 251 1988 (243) - 1990
1999.11.30 10000   -

A Szocik ideje lejárt

Etz 250 1981 (243) - 1983
2007.01.18 2000   -

A faceliftelt szocializmus

ETZ 251 - 1990
2015.12.17 30000   3,3

A frigid szerető

ETZ 250 - 1986
2010.11.08 0   -

A hűséges társ

Etz 125 1984 (123) - 1986
1999.11.30 4000   -

A jó öreg peres

Ts 250 1973 (243) - 1979
2007.05.03 3000   -

A jó öreg perkó

Ts 250 1973 (243) - 1978
2007.08.29 1000   -

A kicsi túramotor...:))!

ts 125 - 1984
2011.01.23 20000   -

A kis TS

Ts 125 1973 (123) - 1975
1999.11.30 5000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 15