A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Mz » Ts 125 1973 (123)

Ts 125 1973 (123) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hűséges túratárs

Szöveges ítélet

Jó tulajdonságai ,hogy kezdő motornak abszolut megfelel,nem túl vad de nem is olyan gyenge.Második motorom most is megvan és ezt használom.Nekem egyenlőre megfelel jól gyorsul sok hireszteléssel ellent mondva.Jók a fékei(de nem tárcsás)Azért is szeretem mert könnyen karbantartható meglehet szerelni ,alkatrészt is lehet szerezni és a legjobb ha valami használt de jó gyári alkatrésszel pótlunk valamit.Dombokon is jól megy.1ben 30, 2.ben60, 3.ban 92 megy 4 .ben még 100 nál nem mentem többet.Nem akarom hajtani annyira.80-90-95 ös utazóval sokáig használható.Hátsó gumim kerülete nagyobb20-30cm errel mint a gyári emiatt mehetek gyorsabban 4000-5500 körül pörög és az nem káros neki.85 nél 5100 at pörög.Rossz tulajdonsága annyi ,hogy 6 voltos emiatt minden apró kontakthibára érzékeny.A másik hibája pedig 60W os dinamója van ez elég kevés.Első lámpa 45W hátsó 5W.10W marad töltésre.És akkor még ott az indexelés(2x21W,féklámpa21W).Az enyém birja ha minden működik egyszerre.De pl városban lámpánál nem indexelek csak ha elindulok.Könnyen induló motor.

Hibalista

- Feszültségszabályozó égett be.Csiszolással és érintkező cserével jó lett.Hátsó láncvédő dob ami már rossz volt mikor megkaptam a motort illetve nem volt rajt láncvédő gumi sem.Hátsó lánckerék fogai nagyon kicsik voltak.3db új főtengely csapágyat kapott,2 szimmeringgel.Bal hátsó index ami még gyári volt a rezgés miatt letört.

Ide hordtam szervizbe

Magam vagyok a szerelő,nem adtam más kezébe soha.Sok olyan szerelő van aki még annyit se értene hozzá mint én,sőt speciális szerszámok hiányában rossz munkát végezne.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (2) Évjárat 1983
Kényelem (7) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 53000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mz

További ítéletek (211 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Ts 150 - 1984
2017.01.07 10000   -

Csak ésszel!

Etz 250 1981 (243) - 1986
2007.02.16 10000   -

2év történet egy kis etz-vel

Etz 125 1984 (123) - 1987
1999.11.30 5000   -

300 as impulzus

Ts 250 1973 (243) - 1980
1999.11.30 10000   5,0

A "Csúzli"

Ts 125 1973 (123) - 1980
2007.01.20 0   -

A Büszke Piroska

Etz 250 1981 (243) - 1984
2008.06.05 10000   4,5

A Második...

Etz 251 1988 (243) - 1990
1999.11.30 10000   -

A Szocik ideje lejárt

Etz 250 1981 (243) - 1983
2007.01.18 2000   -

A faceliftelt szocializmus

ETZ 251 - 1990
2015.12.17 30000   3,3

A frigid szerető

ETZ 250 - 1986
2010.11.08 0   -

A hűséges társ

Etz 125 1984 (123) - 1986
1999.11.30 4000   -

A jó öreg peres

Ts 250 1973 (243) - 1979
2007.05.03 3000   -

A jó öreg perkó

Ts 250 1973 (243) - 1978
2007.08.29 1000   -

A kicsi túramotor...:))!

ts 125 - 1984
2011.01.23 20000   -

A kis TS

Ts 125 1973 (123) - 1975
1999.11.30 5000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 15