Irene, a kiglancolt mosogatólány
Szöveges ítélet
A 3. tulaj voltam, állítólag bemutató-motor volt, az MZ saját gyártású(?) motorkuliját reklámozták vele. IFA-kék színnel, sárvédők és a blokk oldaldeklije fekete, endúrókormánnyal, kézvédővel, bütykös hátsó gumival, és egy plusz digitális fordulatszámmérővel/töltésjelzővel (ha ráismer a jelenlegi tulaj, szólok, visszavenném!!!)
2001 áprilisában vettem, szinte gyári állapotban. Az olajleeresztő csavarnál csöppent az olaj. A faterommal letömítettük az összes olajfolyási lehetőséget, kicseréltem a láncot, és a fékhenger-tömítést+a fékcsövet, lecseréltem az olajat...és többé nem szereltem, rajta semmit, nem is kellett, hibátlan volt.
Az üléspozíció nagyon kényelmes, alkatrészt fillérekért lehet beszerezni, a blokk halkan duruzsolt ( ritkán felcsörrent a csapszeg) A fél országot bejártam vele.
Ami nem tetszett:
- Kevés benne a paci, azt is magas fordulaton adja le, a 100 kilóm alatt hegymenetben szenvedett.
- Könnyű az eleje, emiatt kanyarban sodródik, de ezt egy számmal szélesebb papucs orvosolja.
- Spártai.
- Álló helyzetben semmit nem látni a tükörben, olyan rezgése van az EIN ZYLINDER-nek, mint egy atomvibrátor.
- A túlterhelést szigorúan bünteti: egyszer Gábor haveromat motoroztattam, a hátsó kerék egyik küllője kitört a helyéről, és behúzta a fékdob, volt rajta 3 csomó, máskor bátyámmal motoroztam (ő is 100 kg) és darabokra szakadt a hátsó belső gumi.
Hibalista
- fékhenger-tömítés+fékcső...ennyi.
Ide hordtam szervizbe
faterom+én
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 35000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
