A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Mz » Etz 250 1981 (243)

Etz 250 1981 (243) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Irene, a kiglancolt mosogatólány

Szöveges ítélet

A 3. tulaj voltam, állítólag bemutató-motor volt, az MZ saját gyártású(?) motorkuliját reklámozták vele. IFA-kék színnel, sárvédők és a blokk oldaldeklije fekete, endúrókormánnyal, kézvédővel, bütykös hátsó gumival, és egy plusz digitális fordulatszámmérővel/töltésjelzővel (ha ráismer a jelenlegi tulaj, szólok, visszavenném!!!)

2001 áprilisában vettem, szinte gyári állapotban. Az olajleeresztő csavarnál csöppent az olaj. A faterommal letömítettük az összes olajfolyási lehetőséget, kicseréltem a láncot, és a fékhenger-tömítést+a fékcsövet, lecseréltem az olajat...és többé nem szereltem, rajta semmit, nem is kellett, hibátlan volt.

Az üléspozíció nagyon kényelmes, alkatrészt fillérekért lehet beszerezni, a blokk halkan duruzsolt ( ritkán felcsörrent a csapszeg) A fél országot bejártam vele.

Ami nem tetszett:

- Kevés benne a paci, azt is magas fordulaton adja le, a 100 kilóm alatt hegymenetben szenvedett.

- Könnyű az eleje, emiatt kanyarban sodródik, de ezt egy számmal szélesebb papucs orvosolja.

- Spártai.

- Álló helyzetben semmit nem látni a tükörben, olyan rezgése van az EIN ZYLINDER-nek, mint egy atomvibrátor.

- A túlterhelést szigorúan bünteti: egyszer Gábor haveromat motoroztattam, a hátsó kerék egyik küllője kitört a helyéről, és behúzta a fékdob, volt rajta 3 csomó, máskor bátyámmal motoroztam (ő is 100 kg) és darabokra szakadt a hátsó belső gumi.

Hibalista

- fékhenger-tömítés+fékcső...ennyi.

Ide hordtam szervizbe

faterom+én

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1989
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 35000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mz

További ítéletek (211 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Ts 150 - 1984
2017.01.07 10000   -

Csak ésszel!

Etz 250 1981 (243) - 1986
2007.02.16 10000   -

2év történet egy kis etz-vel

Etz 125 1984 (123) - 1987
1999.11.30 5000   -

300 as impulzus

Ts 250 1973 (243) - 1980
1999.11.30 10000   5,0

A "Csúzli"

Ts 125 1973 (123) - 1980
2007.01.20 0   -

A Büszke Piroska

Etz 250 1981 (243) - 1984
2008.06.05 10000   4,5

A Második...

Etz 251 1988 (243) - 1990
1999.11.30 10000   -

A Szocik ideje lejárt

Etz 250 1981 (243) - 1983
2007.01.18 2000   -

A faceliftelt szocializmus

ETZ 251 - 1990
2015.12.17 30000   3,3

A frigid szerető

ETZ 250 - 1986
2010.11.08 0   -

A hűséges társ

Etz 125 1984 (123) - 1986
1999.11.30 4000   -

A jó öreg peres

Ts 250 1973 (243) - 1979
2007.05.03 3000   -

A jó öreg perkó

Ts 250 1973 (243) - 1978
2007.08.29 1000   -

A kicsi túramotor...:))!

ts 125 - 1984
2011.01.23 20000   -

A kis TS

Ts 125 1973 (123) - 1975
1999.11.30 5000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 15