A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Mz » Etz 251 1988 (243)

Etz 251 1988 (243) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

KGST kilómétermajszoló :)

Szöveges ítélet

Jellemzői:
- kétütemű, egyhengeres, léghűtéses
- hengerűrtartalom: 243 ccm (löket: 65, furat: 69)
- BVF 30N3-1 karburátor
- gyújtás: elektronikus (tirisztoros)
- elektromos rendszer: 12V, 210W-os generátorral
- fékek: elöl szimpla tárcsa, hátul dob
- végsebesség: 125-130 km/h
- utazósebesség: max. 100-110 km/h
- fogyasztás: 5 liter (országúton, tempótól függően ± 0,5 liter)
- gyorsulás 100km/h-ra: 11,9 s (gyári adat)

Talán minden közhelyet ismertek már, miként ötvözi a 250-es és a 125-ös előnyeit, az alacsony fenntartási költségeket és a gondoskodás fontosságát.
Voltak kisebb gondok vele, de összességében egy percig sem bántam meg, hogy megvettem, azt viszont annál inkább, hogy eladtam. (Pénz- és helyhiány miatt muszáj volt, a megnövekedett igényeimhez - két személy, hosszabb túrákra elfogadható utazósebességgel - már nem volt elegendő.)

Bízom benne, hogy néhány évtized elteltével jó eséllyel számíthat majd a puritán funkcionalizmus jegyében mindenekfelett egyszerűségre törekvő szocialista technika csúcsa, a keletnémet motorgyártó óriás utolsó modelljeinek egyike a jelenleginél sokkal nagyobb megbecsülésre!
Addig is a használatiérték-fanatikusok örülhetnek neki, hogy ilyen nyomott áron hozzá lehet jutni. :)

Hibalista

- Rögtön első utunkon hazafele a hengerfej gyertyamenete (pillanatragasztó,GO!),
- 1. fokozat (léptetővilla+fogaskerék csere ),
- főfékhenger szivárgott (szimeringcsere),
- egy böszme kátyútúl kifordult a teleszkópszimering (csere)

Ide hordtam szervizbe

Bambi

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Yamaha szervíz

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1991
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 13700
Megbízhatóság (8) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mz

További ítéletek (211 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Ts 150 - 1984
2017.01.07 10000   -

Csak ésszel!

Etz 250 1981 (243) - 1986
2007.02.16 10000   -

2év történet egy kis etz-vel

Etz 125 1984 (123) - 1987
1999.11.30 5000   -

300 as impulzus

Ts 250 1973 (243) - 1980
1999.11.30 10000   5,0

A "Csúzli"

Ts 125 1973 (123) - 1980
2007.01.20 0   -

A Büszke Piroska

Etz 250 1981 (243) - 1984
2008.06.05 10000   4,5

A Második...

Etz 251 1988 (243) - 1990
1999.11.30 10000   -

A Szocik ideje lejárt

Etz 250 1981 (243) - 1983
2007.01.18 2000   -

A faceliftelt szocializmus

ETZ 251 - 1990
2015.12.17 30000   3,3

A frigid szerető

ETZ 250 - 1986
2010.11.08 0   -

A hűséges társ

Etz 125 1984 (123) - 1986
1999.11.30 4000   -

A jó öreg peres

Ts 250 1973 (243) - 1979
2007.05.03 3000   -

A jó öreg perkó

Ts 250 1973 (243) - 1978
2007.08.29 1000   -

A kicsi túramotor...:))!

ts 125 - 1984
2011.01.23 20000   -

A kis TS

Ts 125 1973 (123) - 1975
1999.11.30 5000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 15