KGST kilómétermajszoló :)
Szöveges ítélet
Jellemzői:
- kétütemű, egyhengeres, léghűtéses
- hengerűrtartalom: 243 ccm (löket: 65, furat: 69)
- BVF 30N3-1 karburátor
- gyújtás: elektronikus (tirisztoros)
- elektromos rendszer: 12V, 210W-os generátorral
- fékek: elöl szimpla tárcsa, hátul dob
- végsebesség: 125-130 km/h
- utazósebesség: max. 100-110 km/h
- fogyasztás: 5 liter (országúton, tempótól függően ± 0,5 liter)
- gyorsulás 100km/h-ra: 11,9 s (gyári adat)
Talán minden közhelyet ismertek már, miként ötvözi a 250-es és a 125-ös előnyeit, az alacsony fenntartási költségeket és a gondoskodás fontosságát.
Voltak kisebb gondok vele, de összességében egy percig sem bántam meg, hogy megvettem, azt viszont annál inkább, hogy eladtam. (Pénz- és helyhiány miatt muszáj volt, a megnövekedett igényeimhez - két személy, hosszabb túrákra elfogadható utazósebességgel - már nem volt elegendő.)
Bízom benne, hogy néhány évtized elteltével jó eséllyel számíthat majd a puritán funkcionalizmus jegyében mindenekfelett egyszerűségre törekvő szocialista technika csúcsa, a keletnémet motorgyártó óriás utolsó modelljeinek egyike a jelenleginél sokkal nagyobb megbecsülésre!
Addig is a használatiérték-fanatikusok örülhetnek neki, hogy ilyen nyomott áron hozzá lehet jutni. :)
Hibalista
- Rögtön első utunkon hazafele a hengerfej gyertyamenete (pillanatragasztó,GO!),
- 1. fokozat (léptetővilla+fogaskerék csere ),
- főfékhenger szivárgott (szimeringcsere),
- egy böszme kátyútúl kifordult a teleszkópszimering (csere)
Ide hordtam szervizbe
Bambi
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Yamaha szervíz
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 13700 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 8000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
