A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Mz » Etz 251 1988 (243)

Etz 251 1988 (243) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kiforratlan, ámde mégis kiforrott

Szöveges ítélet

Nagyon szeretek vele motorozni, télen ordítva ugrálva utánzom a hangját, de nem akarok ömlengeni, objektívan szeretnék írni.
Alapvetően amire tervezték arra tökéletesen jó. Pl munkába járni, elmenni a szomszéd megyébe kirándulni. Egy mai motorhoz fölösleges hasonlítani. Megbízhatóságával nincs gond, hanem a gyenge alaktrész minőséggel és azzal, hogy mindenki nagyon ért hozzá,"jó lesz az úgy szigszallaggal".
Én amit tudtam kicseréltem moderne, fesszab, indexrelé, biztosítéktábla.

Amik engem zavarnak(konstukciós hibák):
A váza az rettenetesen gyenge, nyeklik-nyaklik 2 személlyel. Egyhelyben állva beledől a sárba elferdül(hajlik) a kormány széttörik a fék, elcsavarodnak a villák(rendesen meg volt húzva minden rajta, még villamerevítőm is van).
Farnehéz.
50km-után nem érzem a kezem úgy vibrál.(habár centrírozgatós árán lehet, hogy javulna a helyzet)
Az első fék főfékmunkahengere gyakran csöpög, habár újabban van valami jó szimmering(ezt az egészet én lecseréltem)


Ez nekem egyben szórakozási eszköz, hobby és jármű. Leginkáb 15kilométeres távra járok a barátnőmhöz. A legtöbb egy hétvége alatt 250km ketten. Érdemes rátenni 300-as hengert. így a 90-et gyári áttétellel bármilyen körülmények között tudja, 2 személlyel, táskával, hegyre is. Viszont 115 nél gyorsabban nem megy csak hosszas huzatás, ráhasalás, hátszél árán. Igaz a kilométerótra kihajtás kisipari...

1 komoly esésem volt, akkor egy őzbe buktam bele.

Hibalista

- Gyakorlatilag semmi rendellenes egy ilyen idős motornál. Kerékcsapágy, összes teleszkópot újítani kellett. Lánckerék. Ülés kellene rá, mert már nagyon ki van ülve.

Ide hordtam szervizbe

P.Lali, Dél-Borsodban
(és Bambi közvetetten)
Ők nagyon ismerik az ilyen motorokat, 110%ig ajánlom őket!

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Másnak azt se hagyom, hogy ránézzen. Meg kell gondolni kire bízom, mert mindeki "ért" hozzá.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1989
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 19000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mz

További ítéletek (211 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Ts 150 - 1984
2017.01.07 10000   -

Csak ésszel!

Etz 250 1981 (243) - 1986
2007.02.16 10000   -

2év történet egy kis etz-vel

Etz 125 1984 (123) - 1987
1999.11.30 5000   -

300 as impulzus

Ts 250 1973 (243) - 1980
1999.11.30 10000   5,0

A "Csúzli"

Ts 125 1973 (123) - 1980
2007.01.20 0   -

A Büszke Piroska

Etz 250 1981 (243) - 1984
2008.06.05 10000   4,5

A Második...

Etz 251 1988 (243) - 1990
1999.11.30 10000   -

A Szocik ideje lejárt

Etz 250 1981 (243) - 1983
2007.01.18 2000   -

A faceliftelt szocializmus

ETZ 251 - 1990
2015.12.17 30000   3,3

A frigid szerető

ETZ 250 - 1986
2010.11.08 0   -

A hűséges társ

Etz 125 1984 (123) - 1986
1999.11.30 4000   -

A jó öreg peres

Ts 250 1973 (243) - 1979
2007.05.03 3000   -

A jó öreg perkó

Ts 250 1973 (243) - 1978
2007.08.29 1000   -

A kicsi túramotor...:))!

ts 125 - 1984
2011.01.23 20000   -

A kis TS

Ts 125 1973 (123) - 1975
1999.11.30 5000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 15