A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Mz » Etz 125 1984 (123)

Etz 125 1984 (123) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Korálpiros Átok!

Szöveges ítélet

Kezdjük a pozitívval,ebből kevés van:
3.sebességi fokozat ami igazán eltalált dolog 30-tól 75 ig használható rugalmas fokozat ez nagyon bejött.
Negatívumok:
fék elég mókás,kb fél évente tönkremegy az első, köszönhetően a nem kiforrot technológiának,inkább ajánlok egy dobfékes példányt. Hátsófék igazából arra jó hogy a buszmegállóban elüsd az embereket,vagy nem fog vagy csak mérsékelten, vagy blokkol. Ez nem egyedi jelenség.
töltés hajlamos megszünni úgy havonta 2szer. Ha nem lenne benne aksi egész strabaíró motor lenne a simsonról kellett volna példát venni. Igazából két személlyel azt a 60-70et lehet vele utazni és ha nem romlik el akkor egész jó érzés vele menni,de sajnos elromlik.Ez köszönhető nagyrészben az utángyártott alkatrészeknek. Egész jó fordulatot tud produkálni,de sajnos hajlamos elégetni a szénkefetartót.
fogyasztása jó,de kétütemhez mérten akát 100%os töbletfogyasztst is el lehet érni pl. 70nél 3liter 100nál 6liter....
Bánom hogy megvettem mert sajnos nem tudtam arra használni amire szerettem volna,pedig nem voltak nagy vágyaim,pöfögni kímélni és a-ból b-be jutni.Több barátomnak sem szuperálnak ezek a gépek,mérges vagyok mert tetszik de nem jó motor! Biztos vagyok benne hogy van belőle jó is,de 100ból ugy 15!

Hibalista

- Első tárcsafék munkahenger problémák,fesszabályzó,megszakító,kondenzátor,fordulatszámmérő,sebességváltó
- Ennél a motornál ez fillérek ,de mérgesítő a folyamatosan előjövő problémák. Szakmunkásoknak technikaórára ajánlom.
-

Ide hordtam szervizbe

Saját magam,fater,haver. Lényegében aki elemibe játszott lemezes összecsavarozós dolgokkal annak ez megsem kottyan.

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

Dettó

Értékelése: 5

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1987
Kényelem (2) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 12000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 1000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mz

További ítéletek (211 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Ts 150 - 1984
2017.01.07 10000   -

Csak ésszel!

Etz 250 1981 (243) - 1986
2007.02.16 10000   -

2év történet egy kis etz-vel

Etz 125 1984 (123) - 1987
1999.11.30 5000   -

300 as impulzus

Ts 250 1973 (243) - 1980
1999.11.30 10000   5,0

A "Csúzli"

Ts 125 1973 (123) - 1980
2007.01.20 0   -

A Büszke Piroska

Etz 250 1981 (243) - 1984
2008.06.05 10000   4,5

A Második...

Etz 251 1988 (243) - 1990
1999.11.30 10000   -

A Szocik ideje lejárt

Etz 250 1981 (243) - 1983
2007.01.18 2000   -

A faceliftelt szocializmus

ETZ 251 - 1990
2015.12.17 30000   3,3

A frigid szerető

ETZ 250 - 1986
2010.11.08 0   -

A hűséges társ

Etz 125 1984 (123) - 1986
1999.11.30 4000   -

A jó öreg peres

Ts 250 1973 (243) - 1979
2007.05.03 3000   -

A jó öreg perkó

Ts 250 1973 (243) - 1978
2007.08.29 1000   -

A kicsi túramotor...:))!

ts 125 - 1984
2011.01.23 20000   -

A kis TS

Ts 125 1973 (123) - 1975
1999.11.30 5000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 15