A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Mz » Etz 150 1984 (143)

Etz 150 1984 (143) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Mint az endékás lányok - hisztis és megbízhatatlan

Szöveges ítélet

Megvettem, mert az öregem 92-ben azt mondta, hogy inkább rendszámos motort vegyek, mert azzal lehet menőzni a csajok előtt. Így hát kb 10E-rel olcsóbban, mint egy Simson(amire vágytam) enyém lett Honecker egyik bosszúja. Mivel jogsim nem volt rá, így amíg nem érezhettem kezemben a kis fehér próbajogsit, addig a nővérem hajtotta. Jellemző, hogy addig a megbízhatóság példaképe volt, amíg hivatalosan nem vezethettem.
Egyszer, előzés közben a kezemben maradt a gázkar, elég félelmetes volt, ahogy elkezdett lassulni. Nem azért történt, mert kevésnek találtam az erejét, egyszerűen 3 évesen anyagfáradás történt.
A csajoknak való imponálás bejött, volt mindig utasom, de az azért durva volt, hogy mindenféle előjel nélkül eltörtek a hátsó lábtartók egy lány lábai alatt. Akkorát sikított, hogy a sisak ellenére majdnem megsüketültem.
Amikor megragadt a blokk, azt magamnak köszönhetem. Meg az Aral kúton dolgozóknak. Ugyanis mindig ugyanott tankoltam, ugyanazon kútoszlopon, ugyanazt a pisztolyt levéve. Pechemre azon a napon szűnt meg azon a kútoszlopon a keverék és a helyére a 91-es került. Olyan 50 km-t tudtam vele menni. Eredeti alkatrészeket hozattam az éhemálige enndékából, de ereje már soha nem tért vissza.
Akinek eladtam, fitymálta is rendesen, aztán ő is szétszedte és magyar! dugattyút, hengerfejet és gyűrűt rakott bele. Máig használja, ereje is van. Ennyit az annyira reklámozott eredeti alkatrészekről...

Hibalista

- oldal-stander az első letámasztáskor eltört, gázkar a kezemben maradt, megragadt a dugattyú, a hátsó lábtartók nem bírták el egy 50!kg-s lány súlyát és menet közben eltörtek
-

Ide hordtam szervizbe

fater meg én. Nem a szaktudással volt a baj, hanem a silány eredeti alkatrészekkel.

Értékelése: 1

Képek a motoromról

Fenntartási költség (2) Évjárat 1989
Kényelem (4) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 14000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 6000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (1.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mz

További ítéletek (211 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Ts 150 - 1984
2017.01.07 10000   -

Csak ésszel!

Etz 250 1981 (243) - 1986
2007.02.16 10000   -

2év történet egy kis etz-vel

Etz 125 1984 (123) - 1987
1999.11.30 5000   -

300 as impulzus

Ts 250 1973 (243) - 1980
1999.11.30 10000   5,0

A "Csúzli"

Ts 125 1973 (123) - 1980
2007.01.20 0   -

A Büszke Piroska

Etz 250 1981 (243) - 1984
2008.06.05 10000   4,5

A Második...

Etz 251 1988 (243) - 1990
1999.11.30 10000   -

A Szocik ideje lejárt

Etz 250 1981 (243) - 1983
2007.01.18 2000   -

A faceliftelt szocializmus

ETZ 251 - 1990
2015.12.17 30000   3,3

A frigid szerető

ETZ 250 - 1986
2010.11.08 0   -

A hűséges társ

Etz 125 1984 (123) - 1986
1999.11.30 4000   -

A jó öreg peres

Ts 250 1973 (243) - 1979
2007.05.03 3000   -

A jó öreg perkó

Ts 250 1973 (243) - 1978
2007.08.29 1000   -

A kicsi túramotor...:))!

ts 125 - 1984
2011.01.23 20000   -

A kis TS

Ts 125 1973 (123) - 1975
1999.11.30 5000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 15