A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Mz » Ts 250 1973 (243)

Ts 250 1973 (243) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

NOS-STOP MZ....

Szöveges ítélet

1986-1995 kozott tobb mint 10 db. MZ/TS-250-esem volt.

Ezzel kezdtem a motoros palyafutasom es ezzel is vegeztem..
Soha nem volt mas motorom se simson se nagyobb vadallat.
Csak MZ...
Az elso egy TS-250-es meg a legelsok kozul valo ez meg 4sebesseges volt.
Rendszama OU-13-91... A tobbiet ne kerdezzetek:):):)
86 nyar vegen vettem 13E ft-ert...
Akkor nagyon tetszett: volt rajta mindenfele finomsag kis spoiler, nagy spoiler...
Javitas: A valtoban eltort a valtokart visszahuzo kis rugo... Ezert szetszed...
Nos ez meg nem a /1-es vagy ETZ technika volt ahol a valto egyben marad a zeger gyuruk miatt...
Blokkot szethuzod es minden szana-szet ugrik...
Beletellet egy kis idoben mire sikerult osszejatszani es kihezagolni a fogaskerekeket, lepteto villakat....
Az ujabb 5sebesseges tipusokon ilyen problem nem volt..
Egy-egy lepteto villa csere sokkal gyorsabban sikeredett...
ETZ-eknel gyorsan elkoptatta a 10.-es szamu lepteto villat az volt ami 2-3 sebessegbe mozgatta a fogaskerekeket...
Eleg sokat csereltem magamnak is cimborak gepebe is....

A kedvencem a kovetkezo volt...
Ilyent epitettem vagy 2-3db-t..
250/1 vazban ETZ-250-es blokk, atvezetekelve elektronikus gyujtassal 12V-al generatorral. Hatso lengovilla is kicserelve ETZ-250 re. Elol ETZ tarcsafekes telo..
Mindez kis kerekkel...
Magam gyartottam a kulloket fuztem es centiroztam..
Szovam elol hatul kis kerek...
Igy kapsz a hatso villa miatt kicsit hosszabb es ezert egy 5-7cm-el alacsonyabb de nagyon mokany kis motort...
Tuning:
1. fotengely kiparafazva... azaz a csapszeg lukak es a sonka ledugozva..
2. a dugattyut 0.01 azaz 1 szaszadra illisztve-furva a hengerbe... nagyobb kompresszio...
hosszabb bejaratas de tovabb birja a gyurodest kesobb kopik szet...
3. tugorgos-kosaras felso csapszeg kicserelve full tugorgore vagy bronz perselyre!! Soha nem csorgott a felsocsapszegem..
ez a megoldas segitett a meg alul jo fotengelyen de folul mar hulladek hajtokaron...
4. Esetleg az extrem esetben lehetett alulra dupla gorgos onbeallo fotengely csapagyat rakni... erdekes volt :):):)
5. Kuplung konnyites!!!!
light:
egy jo kis esztergaval a 3.5kilos kumplungbol le lehet faragni 50-60 dkg-t vagy tobbet problema nelkul... nagyon jot tesz a fordulattal... elvezettesebb motorozni :):):)
bevallalos:
kuplungot szetszedni nagyon lekonnyiteni akar hegesztessel osszerakni... esetleg nem kell abba 5+4 lammella!!! eleg a 4+3 -as felallas is... Le lehet vinni a kuplung sullyat 1kg ala... na ez KIRALY...
Igaz forgatni kell mint az alat... mert nem igazan akar elindulni ugye a kuplung egyben a lendkerek is :):):)
de nagyon-nagyon erdekes ez igy..
6. Meguntam az allando lanc szakadast ezert vettem ra 3/4-es Yamaha azaz egy merettel nagyobb lancot... termeszetesen csinaltattam hozza elore-hatra nagyobb foggal rendelkezo lanckereket... es mindezt nyitottan hagytam...

Ezekutan 2 variacio van...
A.
Regi tank vagy nagy panonia esetleg a regi pupos mz tank speed kormannyal...
kicsi alacsony tomzsi szerkezet..
rafekudve a tankra... orat ki lehet akasztani...
nem egyszer fuggosztem meg az orat azaz a 140-en joval tul szaladt...

B
Az elso teloba belelehet toldani..
kapott egy csavart csopper kormanyt...
egy szep java csepp tankot es sok kromot...

Aztan letoltam vele egy IFA-t az utrol kijott a STOP tablanal es nem birtam megallni...
Nos itt volt vege a motoros karrieremnek :(:(

MZ-vel bejartam a keleti blokott... Eljutottunk cimborakkal NDK-ba Berlin, Rostok es valami Jurgen nevu szigetre is :):)

Valamint Romania, Csehszlovakia, Lengyelorszag...
Sot 90-91 ben nyaron alkoholt is csempesztem vele Lengyelbe :):):)
ket csomagtarto ket nagy borond
Krakko meg csak 400km!!!!!

10 ev alatt osszejott a 200E km :):):):)

Szep volt, jo volt, regen volt...
Ujrakezdhetnem nem hagynam ki!!!!!!!!

Hibalista

- A-Z ig mindent szereltem rajta....

Ide hordtam szervizbe

Magam szereltem

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1980
Kényelem (8) Használati időtartam 10 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 200000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mz

További ítéletek (211 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Ts 150 - 1984
2017.01.07 10000   -

Csak ésszel!

Etz 250 1981 (243) - 1986
2007.02.16 10000   -

2év történet egy kis etz-vel

Etz 125 1984 (123) - 1987
1999.11.30 5000   -

300 as impulzus

Ts 250 1973 (243) - 1980
1999.11.30 10000   5,0

A "Csúzli"

Ts 125 1973 (123) - 1980
2007.01.20 0   -

A Büszke Piroska

Etz 250 1981 (243) - 1984
2008.06.05 10000   4,5

A Második...

Etz 251 1988 (243) - 1990
1999.11.30 10000   -

A Szocik ideje lejárt

Etz 250 1981 (243) - 1983
2007.01.18 2000   -

A faceliftelt szocializmus

ETZ 251 - 1990
2015.12.17 30000   3,3

A frigid szerető

ETZ 250 - 1986
2010.11.08 0   -

A hűséges társ

Etz 125 1984 (123) - 1986
1999.11.30 4000   -

A jó öreg peres

Ts 250 1973 (243) - 1979
2007.05.03 3000   -

A jó öreg perkó

Ts 250 1973 (243) - 1978
2007.08.29 1000   -

A kicsi túramotor...:))!

ts 125 - 1984
2011.01.23 20000   -

A kis TS

Ts 125 1973 (123) - 1975
1999.11.30 5000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 15