A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Mz » Ts 150 1973 (143)

Ts 150 1973 (143) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Pirosszka az NDK-ból

Szöveges ítélet

Kezdjük ott, hogy egy olyan faluban éltem 20 évet, ahol mindig sikerült relikviákat látnom, néha még be is szereztem párat. Mivel szegény családban nevelkedtem, a motor szerelés volt az egyetlen bevételem a hétvégi bulizás fedezésére. Két relikviát meg is említenék : Egy BMW R69 és egy öreg Zündapp / ez még a második világháborúból maradt itt, mert még a géppuska tartó is ott volt a kormányon /. Ezeket csak láttam, sajnos .
Szerelés közben találkoztam 80ccm Kreidler Florett-el és eredeti festéssel ellátott Simson Suhl SR2E 1963-as évjáratú mocival, ami később az enyém lett és a mai napig megvan.
1999-ben szólt egy idős bácsi, hogy van ott neki valami a kazánházban, nem-e érdekel. Megnéztem. MZ TS 150 . A bácsi volt papiron az első tulaj. 4500 km van csak a mociban. 5000 ft-t kért érte. Sima ügy. Megvettem. Dugattyú beszorulva. Óvatosan levertük a hengert, finoman becsiszoltuk, kicsi olajjal bekentük, összeraktuk, új olaj, új aksi, benzint bele és próba.
Elsőre indult. Annyira türelmetlen voltam,hogy kipufogó nélkül indítottam be, erre a szomszéd átszaladt egy tűzoltó készülékkel, mert azt hitte, hogy valami felrobbant.
2 évig nyüstöltem. Aztán feladta a drága. Elszállt mindkét főtengely szimmering, hozzá teszem, eredeti gyáriak voltak. Egyben elszállt a feszszabályzó is. Szétkaptuk, aztán elköltöztem otthonról. Idén remélem lesz időm összerakni.
A két év alatt nem sok baja volt, pár izzó égett ki. Sok gyertyát zabált viszont. Néha 3 Km-ként kellett cserélni, mert beköpte, hiába állítottam be, de ezek már lehet a szimmering elő jelei voltak, nem tudom.
Nem tudom , hogy mi lesz vele, de majd folyt. köv.



Hibalista

- sok gyertya, pár izzó, végül mindkét főtengely szimering illetve a feszszabályzó is eldobta a rendszámot

Ide hordtam szervizbe

Csak én szereltem + fater és néha 1-2 haver

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1982
Kényelem (4) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 4500
Megbízhatóság (3) Vezetett km 3500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mz

További ítéletek (211 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Ts 150 - 1984
2017.01.07 10000   -

Csak ésszel!

Etz 250 1981 (243) - 1986
2007.02.16 10000   -

2év történet egy kis etz-vel

Etz 125 1984 (123) - 1987
1999.11.30 5000   -

300 as impulzus

Ts 250 1973 (243) - 1980
1999.11.30 10000   5,0

A "Csúzli"

Ts 125 1973 (123) - 1980
2007.01.20 0   -

A Büszke Piroska

Etz 250 1981 (243) - 1984
2008.06.05 10000   4,5

A Második...

Etz 251 1988 (243) - 1990
1999.11.30 10000   -

A Szocik ideje lejárt

Etz 250 1981 (243) - 1983
2007.01.18 2000   -

A faceliftelt szocializmus

ETZ 251 - 1990
2015.12.17 30000   3,3

A frigid szerető

ETZ 250 - 1986
2010.11.08 0   -

A hűséges társ

Etz 125 1984 (123) - 1986
1999.11.30 4000   -

A jó öreg peres

Ts 250 1973 (243) - 1979
2007.05.03 3000   -

A jó öreg perkó

Ts 250 1973 (243) - 1978
2007.08.29 1000   -

A kicsi túramotor...:))!

ts 125 - 1984
2011.01.23 20000   -

A kis TS

Ts 125 1973 (123) - 1975
1999.11.30 5000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 15