Régi idők megbízható csatalova
Szöveges ítélet
Halihó!
Az első nagymotorom… Nem egy hi-tech konstrukció, de amit állít magáról, tudja — sőt, jóval többet!
Először is kényelmes. Mind a nyereg, mind az ergonómia komfortossá teszi — közel 190 centivel a túraendurók kivételével az összes japán gépnél jobb rajta ülni.
Másodszor: jól megy. Az enyém egy korrekt darab volt, pontos mérés szerint elérte a 130 km/órát, 90-es tempónál elég volt neki 3,5 liter százon.
Harmadszor: megbízhatóan szolgált, sosem volt vele érdemi baj. Még a kezdetek kezdetén megkukult benne a valahonnan beléplántált szovjet akkumulátor, és néhány kábelsarut is ki kellett cserélni, de egyébként kifogástalanul működött.
Máig bánom, hogy eladtam.
Üdv: MaCS
Hibalista
- Elektromos csatlakozókat kellett csereberélni, ahogy elöregedtek.
Ide hordtam szervizbe
Dobos Mester
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1988 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 25000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 12000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
