Rettegés és megijedés
Szöveges ítélet
Szakad az eső, bőrig áztam, állok a dugóban, a kínai cipőm cuppog a víztől, a motor füstöt okádva fuldokolva küzd a lefulladás ellen. Mellém áll egy ktm-es, egymásra nézünk és röhögünk. Két hülye...de ő csak így esőben.
Ha a dobozt felrakom az Úristen se mossa le rólam, hogy futár vagyok. A futárok mind intenek, a kúton szevasszal köszönnek. Az autósok húzódnak, a sportmotorok is néha inkább utat adnak, a rendőr megkérdőjelezhetetlenül átnéz rajtam bármit teszek...csak tünjek onnan mielőbb.
Ha valakinek elmondom hova indulok vele (300km-re futkosok rendszeresen) általában nincs ereje reagálni, csak lefehéredik.
Ilyen egy mz-t birtokolni.
Ő Tibi, jómunkásmotor. Tanulómotornak vettem 60 ezer forintért, mert azt mondták ez annyira primitív, hogy könnyű megcsinálni jóra...hát persze.
Végig prémium teljesen szintetikus olajjal, 1:30-1:40 közé keverve volt. Ehhez képest már megragadt vagy 3-szor, és egy kisebb kovácsműhely megrökönyödve állna a blokk hangja mellett...de megy továbbra is, viszonylag jól (120 felett ülve-dobozzal).
Már amikor megy, mert átlag 150km-enként (nem vicc!) lerobban mindig valami más miatt. Beletörődtem, már csak nevetek rajta.
Megölni vagy ötször akart (defekt 100 felett, kerékcsapágytörés 120-nál, motorbesülés 120-nál, fékhiba, oldalsztender lenyílt), de nem sikerült.:)
Igazából egyszer örültem meg, hogy ilyen motorom van: autók mindkét sávban megálltak külterületen, elmenni köztük nem lehet. Haha, láttam ám én a megoldást a túraendúrósoktól, nem gixxer ám ez sem! irány a padka vagy 80-al! Bumm-csatt-khhhr-katt-katt-katt-düdüdü-katt-katt-(gázfröccs)-Dü-düdüdüdü-katt-khrrr-vrüMMMMM. Végülis továbbment, az élmény megfizethetetlen...az alkatrészek több mint 10 ezerbe fájtak.:D
Szocialista utángyártott alkatrészekkel tuningolva...meneküljön ki merre lát!!! De tanulni akár jó is lehet, és ha nem hajtanám ahogy hajtom, talán nem is esne szét állandóan.
Szeretem.
Hibalista
- Véletlen sorrendben: fékmunkahenger, első-hátsó fékjeladó, kerékcsapágy, oldaltámasz, teleszkópok, kupung, kuplungbovden, kapcsolóvillák, fokozatrögzítő, dugattyú megragadt, karburátor, gyújtás, berugókar, töltés, biztosítéktábla, index, lánctok, kilométeróra meghajtás, szivatóbovden, szimering. De még a sárvédő is letört róla, meg szerintem felét ki is hagytam legalább.:)
Ide hordtam szervizbe
Apám, meg én. Amúgy teljesen mindegy, 10 szerelőből 9 ért hozzá.
Értékelése: 8
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1985 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 123000 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 8000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.6/10) |
