A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Mz » Es 250 Trophy 1967 (243)

Es 250 Trophy 1967 (243) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ritka szépség!

Szöveges ítélet

Azért vettem meg mert nagyon tetszett.

Megbízható, de azért oda kell rá figyelni. Néha izgalmas hozzá az alkatrészkeresés, mert az ETZ alkatrészei nem mindig jók hozzá vagy alakítani kell rajtuk egy keveset. Viszonylag gyors (a korabeli gépekhez viszonyítva) 90 - 100 as tempót szereti, de a 120 is simán belefér. Fordulatmotor, nem a városi araszolásra találták ki. A fék nem egy nagy csoda a mai forgalmi viszonyokhoz mérve. Az irányjelző inkább csak dísznek van rajt, mert napsütésben nemigazán látszik. Inkább integetek.

A világítását át kellett szerkeszteni egy kicsit, mert a 60 W - os dinamó nem töltené fel az akksit rendesen. 45/40 - es izzó túl sokat fogyaszt. Átépítettem, most a 20 - as izzóval viríthat egész nap. Sötétben amúgy se járok vele.
A gyári tükör is meg van hozzá, de forgalomban jól jön a két tükör, azért is mert a rendör szívesen megállít megnézni.

Motor, váltó nagyon jó rajt. Az utánygyártott kipufogóval még elegánsabb.

Mindig megnéznek vele valahányszor elmegyegy egy forgalmasabb helyen. Ezért is imádom, mert nincs másnak ilyen, annyira ritka. Nem adom el semmi pénzért, fenntartása szinte semmibe se kerül.

Inkább az idősebbek ismerik ezt a típust jobban, de Hévízen nemegyszer az idősebb németek nem tudják, hogy milyen tipus. Ezt egyszerűen nevetségesnek szoktam találni.

Német technika azért önmagáért beszél, de nagyon meg tudja szivatni az embert ha nagyon hanyagolja.

Hibalista

- A kora miatt néhény apróság megy csak tönkre rajt, de a gyújtás rendszeres problémája. Az se vészes, csak néha rá kell nézni. Valamiért csak az Isolátor gyertákat bírja el hosszú távon.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1969
Kényelem (5) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mz

További ítéletek (211 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Ts 150 - 1984
2017.01.07 10000   -

Csak ésszel!

Etz 250 1981 (243) - 1986
2007.02.16 10000   -

2év történet egy kis etz-vel

Etz 125 1984 (123) - 1987
1999.11.30 5000   -

300 as impulzus

Ts 250 1973 (243) - 1980
1999.11.30 10000   5,0

A "Csúzli"

Ts 125 1973 (123) - 1980
2007.01.20 0   -

A Büszke Piroska

Etz 250 1981 (243) - 1984
2008.06.05 10000   4,5

A Második...

Etz 251 1988 (243) - 1990
1999.11.30 10000   -

A Szocik ideje lejárt

Etz 250 1981 (243) - 1983
2007.01.18 2000   -

A faceliftelt szocializmus

ETZ 251 - 1990
2015.12.17 30000   3,3

A frigid szerető

ETZ 250 - 1986
2010.11.08 0   -

A hűséges társ

Etz 125 1984 (123) - 1986
1999.11.30 4000   -

A jó öreg peres

Ts 250 1973 (243) - 1979
2007.05.03 3000   -

A jó öreg perkó

Ts 250 1973 (243) - 1978
2007.08.29 1000   -

A kicsi túramotor...:))!

ts 125 - 1984
2011.01.23 20000   -

A kis TS

Ts 125 1973 (123) - 1975
1999.11.30 5000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 15