Sosem tökéletes, de nagyon megy
Szöveges ítélet
Két teljes éve, hogy megcsináltam az A1-es jogsit.Ez volt hmmm... 2005 November 12-én? Nyilván. Nah de motorom az még nem volt, vagyis konkrétan még nem volt nálam.A vizsga előtt beszéltem le a gyerekkel h nekem kell az ETZ-je.Piros 125-ös ETZ, baró...
Láttam rajta egy-két hibát, de gondoltam még elmegy.Haza vittem a mocit és még hibás hengerrel is egész tisztességesen ment.Volt erelye és ha nem is elsőre de indult.
2 Hónap után előjöttek a további gondok.Az akksi az készvolt,abból vettem újat.Utánna a feszültségszabályzó mondta be az unalmast.Az a baj, hogy a mai feszültségszabályzók elég gyenge minőségűek és nem mind bírja 1 hónapnál tovább.Nekem most ez a negyedik ami a motorban van.
Alapjába véve, nekem tetszik a motor és szeretem is, de tudni kell, hogy tökéletes MZ nincs. Ezekkel mindig van vmi gond.Ha a motor tökély az elektronika kifogástalan, akkor tuti, hogy egy kis nyavalyás szimering fogja elrondítani a képet, de ez nem baj ha az ember szeret bütykölni.Meg egyébként is MZ-n motorozni élmény.Bizonyítandó ezt: Kawasakis haverom gyakran kéri egy-egy körre.
A sebességről annyit, hogy 90-el vígan el szaladgál.Még a 100-at is csak-csak elviseli.A vége olyan 110-115, de ennél semmivel sem több,mert a 115-öt átlépve könyörög az életéért.Gyorsulásban annyi a jó, hogy a Suzuki Swiftet ott hagyom a piroslápánál.Fogyasztásra annyi a panaszom h a városban gyorsan fogy a benzin,de országúton megelékszik kevéssel is.
Nagy előnyt jelentett, hogy sok alkatrész átmenthető a Simsonból, vagyis nem túl sok,de például a gyújtótrafóm az simson örökség.
Naggyából ennyi.Jó motor, nekem a szívemhez nőtt. Kezdő motornak kiváló,kezelése egyszerű és ha jól megvan csinálva megnézik az utcán.
Hibalista
- Így vettem:
- -Kopott henger
- -Főtengely csapágy gatya
- -Festés kopott
- -Első lámpa
- Ezek jöttek elő:
- -Rossz biztosíték tábla (2860 HUF)
- -Fékolajtartály betét (480 HUF)
- -Fékkar lámpa kapcsoló (200 HUF)
- -Kipufogó (6360 HUF)
- -Kopott első gumi
- -Hátsó abroncs (8700 HUF)
- -Feszültség szabályzó (már háromszor cserélve 2360 HUF/db)
- -Akkumulátor (Varta 3600 HUF)
- -Gyujtógyertya (850 HUF)
- -Visszapillantó (380 HUF/db)
- -Index búra (200 HUF/db)
Ide hordtam szervizbe
Amit csak tudtam magam csináltam.
Értékelése: 6
Másik szerelő értékelése
Unior (Orosháza)
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 43000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 7000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
