A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Simson » Schwalbe Kr 51_1 1964 (49)

Schwalbe Kr 51_1 1964 (49) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

16-os alufelni, turbó, 70-es évek

Szöveges ítélet

A Yamaha robogó után ez végre motorabb robogó volt. Volt vibráció, a kipufogónak komolyabb hangja volt, és rendes méretű kerekei voltak. Ahogy egy haverom mondta, érezni, hogy gép van a se§§ed alatt.
A motorja bár "turbós", ez nem a menetdinamikára vonatkozik (hanem a léghűtés ventilátoros mivoltára). Nagyon nyomatékszegény, cserébe csak háromsebességes. A fogyasztása a Yamahámnak a kétharmada, durván 2-2,5 liter 100 km-re. Teljesítményre meg a fele. Pakolni csak arra a biciklicsomagtartó féleségre lehet, bizony azt nem sokat használtam.
Azért küldtem nyugdíjba, mert elegem lett a lehúzós szervizekből, akik úgy dolgoznak, hogy azért jövőre is maradjon munkájuk.

Hibalista

- Hátsó fék, porlasztó dugulás többször, gyertya

Ide hordtam szervizbe

Tábori Tuning - jó drágán dolgoznak, de legalább azt, amit feltétlenül muszáj, rendesen megcsinálják. Ha valami túl nagy meló lenne, inkább bennehagyják.

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Újpesti Motorcenter - Az öreg gépeket ismerik, rendesen javítják, csak a generáljavítás után a blokk nem bírt többet 2000 km-nél, és újra dől belőle az olaj. Ezért döntöttem úgy, hogy most, hogy már 1000 km-t nem megy el valami szerelői beavatkozás nélkül a gép, nyugdíjba küldöm.

Értékelése: 5

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1973
Kényelem (4) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 2 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Simson

További ítéletek (165 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

50ccm, 2T, kék füst ez a SIMSON imádom:)

S51B - 1985
2009.09.23 2000   -

68-as erőmű,Német iparremek.

Sr4 1964 (49) - 1968
2008.03.25 2000   -

A munkaeszköz.

S51B1-4 - 1990
2013.03.23 18000   -

A kék villám

S51 N 1980 (49) - 1982
2008.09.24 8000   -

A Sámson

S 51 E-4 1982 (49) - 1988
1999.11.30 4200   -

A Zöld Sas története

S51 N 1980 (49) - 1983
2007.11.24 800   -

A határtalan

S51 B1-4 1980 (49) - 1985
2007.01.16 30000   -

A kicsi harcos néha megadja magát!

S 51 E-4 1982 (49) - 1986
2007.09.14 12000   -

A kis kedvenc mopedke

S51 B1-4 1980 (49) - 1987
1999.11.30 48214   -

A kis mindenes örökség

Schwalbe Kr 51_1 1964 (49) - 1979
2011.12.13 30000   -

A kis nagy Szimó

Sr 50 1986 (49) - 1987
2007.06.11 20000   -

A kis sztár

Sr4 1968 (49) - 1974
2007.01.25 50000   -

A legenda!!!

S51 N 1980 (49) - 1986
2008.06.09 12   -

A legjobb NDK-s!

Sr 50 1986 (49) - 1989
1999.11.30 15000   -

A legjobb a környéken:)

S51 B1-3 1980 (49) - 1984
2009.04.04 20500   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11