A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Simson » S51 B2-4 1980 (49)

S51 B2-4 1980 (49) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az eleven

Szöveges ítélet

A motor igazából egy Simson S51/C, 4 sebességes. 1990-ben gyártották, én nagybátyámtól örököltem 14 éves koromban, akkor volt benne 1200 km, tehát 10évesen gyakorlatilag új volt. Városban még fel lehet vele venni a forgalom ritmusát, még fénykorában 50-60km-es kisebb turákat is csináltunk vele, bár ilyenkor piszkosul kényelmetlen.Végsebessége 70km/h. Hatalmas előnye:az alkatrészárak iszonyatosan olcsóak. Hátránya: piszkosul büdös, ma már nem lehet keveréket tankolni és utálom kevergetni. Túl pici, bár autók közötti cikázáskor ez előny
Majd öcsém örökölte meg és jött a nagy átalakítás: egy kis optika:csutka(sokkal kényelmetlenebb), gomba gumik, fehér indexek, lámpák, stb.
Kapott egy 60ccm-is henger,amivel érezhetően "nyomatékosab" lett és a végsebessége 75-80km/h között van.
Bár mostanában csak néha kerülünk vele, mert van nagyobb motor, meg én autóval járok. Eladni nem akarjuk, elfér a garázsban, elpusztíthatalan, sokkal olcsóbb és"motorosabb" élményt nyújt egy robogónál.

Hibalista

- Ez egy Simson, elég sok apróság elromlott rajta, de minden alkatrész pár száz forintba kerül, szerelőt nem igényel, ha nagyon bénák vagyunk. mint például én, akkor egy jobb műszaki érzékkel rendelkező haver kell, aki még szereti is csinálni. Igazán soha nem hagyott cserben( csak beköpte a gyertyát, stb.)

Ide hordtam szervizbe

Saját magam

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

A haver

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1990
Kényelem (2) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 1200
Megbízhatóság (8) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Simson

További ítéletek (165 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

16-os alufelni, turbó, 70-es évek

Schwalbe Kr 51_1 1964 (49) - 1973
1999.11.30 4000   -

50ccm, 2T, kék füst ez a SIMSON imádom:)

S51B - 1985
2009.09.23 2000   -

68-as erőmű,Német iparremek.

Sr4 1964 (49) - 1968
2008.03.25 2000   -

A munkaeszköz.

S51B1-4 - 1990
2013.03.23 18000   -

A kék villám

S51 N 1980 (49) - 1982
2008.09.24 8000   -

A Sámson

S 51 E-4 1982 (49) - 1988
1999.11.30 4200   -

A Zöld Sas története

S51 N 1980 (49) - 1983
2007.11.24 800   -

A határtalan

S51 B1-4 1980 (49) - 1985
2007.01.16 30000   -

A kicsi harcos néha megadja magát!

S 51 E-4 1982 (49) - 1986
2007.09.14 12000   -

A kis kedvenc mopedke

S51 B1-4 1980 (49) - 1987
1999.11.30 48214   -

A kis mindenes örökség

Schwalbe Kr 51_1 1964 (49) - 1979
2011.12.13 30000   -

A kis nagy Szimó

Sr 50 1986 (49) - 1987
2007.06.11 20000   -

A kis sztár

Sr4 1968 (49) - 1974
2007.01.25 50000   -

A legenda!!!

S51 N 1980 (49) - 1986
2008.06.09 12   -

A legjobb NDK-s!

Sr 50 1986 (49) - 1989
1999.11.30 15000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11