A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Triumph

Sprint ST 955i 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A kék rovar

Szöveges ítélet

2014 Áprilisában vettem eredeti gyári állapotban 48900km-rel. 3. Tulajdonos vagyok a Brief szerint, előző tulaj barátnőjének vette, de a csaj lelépett. Kb. 2 éve ált, hibátlanul indult bikázva. Elhoztam utánfutón, kapott egy akkumulátort, friss vizsgát, névre irattam.
Lánc, gumik állapota kiváló szerencsére, még jó pár évig kitartanak.
A motor maga: 956ccm, 3 henger, nyomaték, 103 Le, injektor (direkt ilyet kerestem, nincs idítási gond, karburátor szinkron stb) egyedi, nekem tetsző forma, kényelmes két fő részére. Fogyasztása világbajnok: normál túra módban nálam 4.5l-5l. Az 5L-t 120km/h-ig tudja. Rövid, városi munkába járós üzemmódban azért 8-t bekapja.
Előtte Honda CBF600 volt. Nekem a honda sokkal sivárabb, kényelmetlenebb volt és többet is fogyasztott. Nagyon jó motor a honda, de engem nem fogott meg. De ez ízlés és stílus dolga.
Eddigi hibái: használatba vétel másnapján égett olajszag csapta meg az orrom és dőlt a füst a motorból. Megálltam, és kiderült, hogy a Kupplungfedél tömítése ill. a teleszkóp szimmeringek adták meg magukat. Állás végett ez előfordul. Irány szervíz. Kb 220 eurós mutatvány. Azóta nincs gond. Olajat perverz módon magam cseréltem. 10W40 Motul-t kapott, a kézikönyv javaslata alapján.
(Itt jegyezném meg, hogy kértem ajánlatot egy Triumph szervíztől olajcserére, akik 220 eurós ajánlatukkal és a kézikényvben tiltott 10W50-s motorolaj ajánlatukkal nem voltak szimpatikusak).
Így került a mutatvány, minden szerszámmal együtt 70 euromba. Olajcsere periódus 12e km.
Sok időm nincs motorozni, az eddig megtett 1300km a kezdeti szervizeken kívül nem igényelt egyéb ráfordítást, üzemanyagon kívül.
Idén kap új gyertyákat, új gyári légszűrőt, szelephézegellenőrzést is.
Mivel a rendszámom szezonális, ezért novembertől márciusig (jelen esetben áprilisig a rossz idő miatt) állt a motor.Akksit kivettem, feltöltöttem, és a lakásban tároltam. Márciusban betettem és röffent is a masina.
Sajnos a téli nyálkás időben jutott eszembe akksit kivenni és ide oda tologatni a motort, és hát eldőlt na a jobb oldalára. Az oldalsó elem nem tört el szerencsére (kapaszkodtam bele, hogy minimális legyen a kár), pár apró karc lett, kipufogó is kapott egy két horzsolást. Az első sárvédő eltört. Ezen segített egy jó minőségű kétkomponensű ragasztó.

Alkatrészárak: Fogyó – kopó alkatrészek vállalható áron vannak. Karosszéria elemek nem olcsók.
Számomra megfelelő a gép, erős, keveset eszik, szerintem szép is a rovar fej. Eladni nem érdemes, a piac szerintem nem értékeli. Pár évig marad még. Nekem nem éri meg újabb motort venni, arra z évi 1-2e km-re bőven megfelel, és a szomszéd le van szarva, hogy mit mond.

Hibalista

- Teleszkop szimmering
- Kupplungfedeltömites

Ide hordtam szervizbe

Auto- & Motorradservice Gerhard Mitter
Böblingen
Ügyesek, szokäsos nemet ärak.

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

Magam

Olajcsre

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2000
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 48900
Megbízhatóság (9) Vezetett km 1500
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? CBF600 Következő motorja? Transalp 700
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Triumph

További ítéletek (46 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A "motor" motor

Bonneville - 2001
2012.10.09 0   -

A GOZMOZDONY

Trophy4 1200 - 1993
2020.01.20 12000   -

A méltatlanul mellőzött darab.

ST 955i - 2000
2011.08.25 5000   -

Angol hélgy racing blue köntösben

Srint St 955i - 2000
2014.06.10 1500   -

Az angol japán

TT 600 - 2001
2011.12.12 8000   -

Az angol telivér

Sprint St 955i - 2000
2015.11.10 5000   5,0

Belátom, tévedtem

Speed Triple T509 1996 (885) - 2005
1999.11.30 4500   2,0

Combos kanyarvadász

Tiger 1050 2007 (1050) - 2007
2008.09.02 7100   5,0

Csak 175 fölött

Sprint RS - 2004
2011.11.10 40000   -

Csörgőkígyó, ami a világ végéig is elcsörög

Sprint Rs 2000 (955) - 2001
2010.05.21 36500   5,0

Dugóba nem való

Trophy 900 (885cm3) - 1998
2012.06.17 30000   5,0

Egy angol gentleman

Speedmaster - 2007
2010.01.03 10   5,0

Egy turaenduronak álcázott, túrázós, sportos funbike

Tiger 1050 2007 (1050) - 2007
2008.10.25 11000   5,0

Egykerékbajnok.

STREET TRIPLE - 2008
2013.07.10 12000   -

Ez nem vicces

Rocket III Classic - 2006
2013.09.23 9000   -
1 | 2 | 3 | 4