A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Triumph

Srint St 955i 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Angol hélgy racing blue köntösben

Szöveges ítélet

Első randevú az angol hölggyel:

2013as szezonban szakítottam Honda CBF600as mocimmal, főleg a kényelmetlensége miatt. Novemberben adtam el, és gondoltam nem kell moci, van elég hobbim, és ezt se tudtam kihasználni, továbbá (ex)barátnőm se szerette a két kerekű masinákat, ezért le is tettem a motorozásról. De milyen is a motoros lélek, és milyen jót tesz az embernek egy szakítás a csajával, továbbá az első melegebb időben a napsugarak érintése is megindította kezeimet a billentyűzet felé, hogy mégis csak meg kéne nézni a mobile.de-t, mi is a kínálat. A cél adott volt, ne sima sor4, és ha lehet kényelmes gép legyen, mellesleg kicsit vagány is, és lőn a sporttúra kategória. Mivel a honda az honda, ezért a VFR800-asok jelentek meg lelki és rendesen látó szemeim előtt a monitoron. Viszont árukat is jól tartják és a tavalyi kevés km-es motoros szezon után, semmiképpen nem szerettem volna sokat invesztálni egy motorba (túl sok a hobbim). Véletlenül beállított keresési feltételeknek köszönhetően viszont beugrott egy Triumph Sprint St 2000 évjárat 3 henger,48ekm, már injektor, agyondícsért fogyasztás/ menetteljesítmény/kényelem és a szem-lélek párosnak tetsző racing blue szín, és gyári állapot. A kezdeti 2600 euro ár sem volt rossz, de csak elmentettem a hirdetést. Teltek a hetek, és ahogy mindig rápillantottam, egyre olcsóbb lett, és eljött a bűvős 2000 eurós ár. Itt már nem bírtam tovább, telefont ragadtam és már délután kollégával a 160km-es oda vezető trip első km-t nyaldostuk. A moci tényleg gyári állapotban volt, az alsó elemen pár horzsolás, ezen kivűl minden gyári, illetve jó állapotú kopó alkatrészek voltak. A mocin nem volt műszaki, illetve forgalomba se volt helyezve (No-ban ez szokás), továbbá az akksija is halott volt, úgyhogy az indítás elmaradt. Mi hazaindultunk. Pár napot rágódtam a dolgon, és egy utánfutót bérelve már robogtunk is 5 nap múlva a mociért. A tulaj bebikázta a motor, és onnantól nekem végem volt. Felpakoltuk a gépet, hazavittük, másnap a műszakit csont nélkül vette, utána névre is került. A mocit az ügyintézés ideje alatt othagytam a Dekra vizsgaállomásán, és csak este gurultam vele haza, és ekkor jöttek elő az első hibák. Az 5.nálam töltött km-nél elkezdtett könnyezni a jobb telószimmering. Állt a motor minimum 1 évet, nem csodálkoztam. A következő meglepi a 6. km-nél jött, amikor is a piros lámpánál egy kellemes füstfelhő áradt a burkolatok felől. Égett olaj szag. Hazagurultam finoman. Másnap burkolat lebont és kiderült, hogy a kupplungfedél tömítésénél tolja ki az olajat. Helyi szervizt felkerestem, és pár napot otthagytam a motort. Azóta ezekkel nincs gond. Ezután kapott általam egy olajcserét. Tudom ,jön a kérdés, hogy miért nem akkor a szervizben, de azért magam ellensége sem vagyok és harmadárból kijött az olajcsere. (Itt jegyezném meg, hogy egy Triumph szerviztől is kértem ajánlatot, akik a kézikönyben tiltott olajat javasoltak.)

Eddig kisebb túrákat nyomtam főleg egymagam, és eddig elégedett vagyok, a fogyasztás túrázva (70-120, néha pálya 180-200 és tényleg No-ban) 4.3 l. Viszont 2en (160kg) gyorsulgatva lenyelte a 8L-t is. Kényelem nekem kiválló, és hátul sem panaszkodnak. Teljesítménye 103 le nekem elég. Külseje nekem nagyon tetszik, sokaknak nem, de szerencsére nem is jön szembe sok ilyen motor.

Folytatása következik...

Hibalista

- Telószimmering, kupplungfedéltömítés

Ide hordtam szervizbe

Gerhard Mitter -Böblingen

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

undefined

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (0) Évjárat 2000
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 48000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 1500
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? CBF 600 NA Következő motorja? Srint Gt 1050i
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Triumph

További ítéletek (46 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A "motor" motor

Bonneville - 2001
2012.10.09 0   -

A GOZMOZDONY

Trophy4 1200 - 1993
2020.01.20 12000   -

A kék rovar

Sprint ST 955i - 2000
2015.04.22 1500   -

A méltatlanul mellőzött darab.

ST 955i - 2000
2011.08.25 5000   -

Az angol japán

TT 600 - 2001
2011.12.12 8000   -

Az angol telivér

Sprint St 955i - 2000
2015.11.10 5000   5,0

Belátom, tévedtem

Speed Triple T509 1996 (885) - 2005
1999.11.30 4500   2,0

Combos kanyarvadász

Tiger 1050 2007 (1050) - 2007
2008.09.02 7100   5,0

Csak 175 fölött

Sprint RS - 2004
2011.11.10 40000   -

Csörgőkígyó, ami a világ végéig is elcsörög

Sprint Rs 2000 (955) - 2001
2010.05.21 36500   5,0

Dugóba nem való

Trophy 900 (885cm3) - 1998
2012.06.17 30000   5,0

Egy angol gentleman

Speedmaster - 2007
2010.01.03 10   5,0

Egy turaenduronak álcázott, túrázós, sportos funbike

Tiger 1050 2007 (1050) - 2007
2008.10.25 11000   5,0

Egykerékbajnok.

STREET TRIPLE - 2008
2013.07.10 12000   -

Ez nem vicces

Rocket III Classic - 2006
2013.09.23 9000   -
1 | 2 | 3 | 4