A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Triumph » Speed Triple T509 1996 (885)

Speed Triple T509 1996 (885) 

Az ítélet értékelése
2,0(3 db)

Belátom, tévedtem

Szöveges ítélet

Ez egy igazi tévedés volt a részemről. Pedig még az asszony is megmondta, hogy szarok az angol autók/motorok ne vegyek olyat. :-)
Szóval amiről irok az egy 1050-es tripple 2005-ből. Megláttam a fotókat, elolvastam a teszteket és tudtam, hogy ez kell nekem.
Először is késett a Frontosa három hónapot az átadással. Azt azért ki merem jelenteni, hogy minden tartós fogyasztási cikk értékének legalább 30%-át a mögöte álló szerviz és alkatrész bázis adja ki. Hát ebben az esetben sokat ront(ot) a márka megitélésén a Frontosa. Soha semmivel nem készültek el időre (még ma is van olyan alkatrész ami nem érkezett meg hozzá, pedig már egy éve eladtam). Amit megcsináltak az nem volt jó, a szerelők nem kaptak oktatást a tipushoz. Öt hónap alatt hatszor volt a motor szervizben, összesen két hetet. Állandóan megmakacsolta magát, az istenért nem akart elindulni. Különösen attól a pillanattól kezdve, amikor felkerült rá a két sport kipufogó. A Frontosában pöbbször is igazgatták hozzá a befecskendezést de soha nem volt tartós a siker.
Ezektől eltekintve sem voltam oda a motorért, de ez már szubjektiv. A rövid hátsó villa miatt nagyon ideges a motor. Városban ez persze ideális, akár a tengelye körül is megfordul a motor, de hegyi utakon már nem lehet vele szépen motorozni, mert nem tartja az iveket. Autópályán maximum 200 amit öt percél tovább el lehet viselni rajta a szélvédelem hiánya miatt.
Összeségében, tehát városi/elővárosi motorozásra tudom csak ajánlatni. Egykerekezni, stopizni remek.

Hibalista

- Állandóan beköpte a gyertyákat.

Ide hordtam szervizbe

Frontosa

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2005
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (2) Vezetett km 4500
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Triumph

További ítéletek (46 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A "motor" motor

Bonneville - 2001
2012.10.09 0   -

A GOZMOZDONY

Trophy4 1200 - 1993
2020.01.20 12000   -

A kék rovar

Sprint ST 955i - 2000
2015.04.22 1500   -

A méltatlanul mellőzött darab.

ST 955i - 2000
2011.08.25 5000   -

Angol hélgy racing blue köntösben

Srint St 955i - 2000
2014.06.10 1500   -

Az angol japán

TT 600 - 2001
2011.12.12 8000   -

Az angol telivér

Sprint St 955i - 2000
2015.11.10 5000   5,0

Combos kanyarvadász

Tiger 1050 2007 (1050) - 2007
2008.09.02 7100   5,0

Csak 175 fölött

Sprint RS - 2004
2011.11.10 40000   -

Csörgőkígyó, ami a világ végéig is elcsörög

Sprint Rs 2000 (955) - 2001
2010.05.21 36500   5,0

Dugóba nem való

Trophy 900 (885cm3) - 1998
2012.06.17 30000   5,0

Egy angol gentleman

Speedmaster - 2007
2010.01.03 10   5,0

Egy turaenduronak álcázott, túrázós, sportos funbike

Tiger 1050 2007 (1050) - 2007
2008.10.25 11000   5,0

Egykerékbajnok.

STREET TRIPLE - 2008
2013.07.10 12000   -

Ez nem vicces

Rocket III Classic - 2006
2013.09.23 9000   -
1 | 2 | 3 | 4