A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Triumph

Sprint RS 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Csak 175 fölött

Szöveges ítélet

2006-ban vettem a motort 8000km-rel és némi idomsérüléssel.
Az idomokért nem fájt a szívem, mert azokat egyébként is levettem volna. Tettem rá egy kis fejidomot, hasidomot, hangolható sportkipufogót. A szélvédelemről csak annyit, hogy így a fékolajtartályom is bogaras. :)
Már az első körökben éreztem hogy ez az a motor amit kerestem. Hibátlanuk tol komoly nyomatékkal, nem remeg, és nincs az 4 hengeresekre jellemző -számomra- idegesítő hangja. (Ez utóbbit nem sértésnek szántam, nekem a 4 henger túl sok, a kettő pedig túl kevés.) Azóta 40.000km-t mentünk, sokat utassal és csomagokkal, s a fogyasztás mindvégig 5±0,5l/100km volt. 4,5 liternél kevesebbel csak tényleg nézelődős 90-es tempónál lehet elérni, de "sportolás" közben sem tudtam lenyeletni vele a 6 litert.
Az ülés és a lábtartók elhelyezése gyárilag is teljesen jó, de a csutkakormányt én egy cross kormányra cseréltem ami egyedi tartón van,így nem kellett megfúrni a villahidat.
180/55-ös gumival (gyári méret) a hátulján olyan könnyű döntögetni mint egy kempingbiciklit, 190/50-nel viszont arcátlanul jól néz ki. Ez örök dilemma marad.
Méreteiből fakadóan viszont csak 175 cm-nél magasabb pilótáknak tudom ajánlani. Azoknak viszont nagyon!

Hibalista

- Üzemagyagcsatlakozás szivárgott, de ez gyári hiba volt, így visszahívás keretein belül javították.

Ide hordtam szervizbe

Magam szervizelem.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 8000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? GSX750F Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Triumph

További ítéletek (46 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A "motor" motor

Bonneville - 2001
2012.10.09 0   -

A GOZMOZDONY

Trophy4 1200 - 1993
2020.01.20 12000   -

A kék rovar

Sprint ST 955i - 2000
2015.04.22 1500   -

A méltatlanul mellőzött darab.

ST 955i - 2000
2011.08.25 5000   -

Angol hélgy racing blue köntösben

Srint St 955i - 2000
2014.06.10 1500   -

Az angol japán

TT 600 - 2001
2011.12.12 8000   -

Az angol telivér

Sprint St 955i - 2000
2015.11.10 5000   5,0

Belátom, tévedtem

Speed Triple T509 1996 (885) - 2005
1999.11.30 4500   2,0

Combos kanyarvadász

Tiger 1050 2007 (1050) - 2007
2008.09.02 7100   5,0

Csörgőkígyó, ami a világ végéig is elcsörög

Sprint Rs 2000 (955) - 2001
2010.05.21 36500   5,0

Dugóba nem való

Trophy 900 (885cm3) - 1998
2012.06.17 30000   5,0

Egy angol gentleman

Speedmaster - 2007
2010.01.03 10   5,0

Egy turaenduronak álcázott, túrázós, sportos funbike

Tiger 1050 2007 (1050) - 2007
2008.10.25 11000   5,0

Egykerékbajnok.

STREET TRIPLE - 2008
2013.07.10 12000   -

Ez nem vicces

Rocket III Classic - 2006
2013.09.23 9000   -
1 | 2 | 3 | 4