A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Triumph

Street Triple 675 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Hamisítatlan STREETFIGHTER angolosan ;)

Szöveges ítélet

Második motorom. Előtte is az angol márka kínálatából választottam mégpedig egy Triumph Tiger 800-at. Készülők arról a gépről is írni egy ítéletet. Igazából nagyon jó motor volt, de rákaptam a sprotos motorozásra és onnan már sok hibát láttam benne, ezért beszámtattam a Triumph Budapestnél egy új Streetbe, ami eddig életem egyik legjobb döntése volt. :) Ez a motor szinte olvassa a pilóta gondolatait és egyszerűen minden (a futómű hangolása, a gyári gumik, a vázgeometria, a sportmotorsan magas lábtartók, az egyenletes de nagy nyomaték) a sportmorozást segíti.

A motor soros háromhengeres kb 106 lóerő, ami alapvetően egy ínyencség a hengerelrendezés, valamint hengerszám tekintetében, ehhez jön még a pimaszul alacsony súly, nem egész 190 kg menetkészen!! Ez már előre vetíti hogy ez a gép egy igazi adrenalinbomba/élményfaktor!

Mentem már jóval erősebb motorral mint például Hayabusa, vagy más hatszázasokkal mint például GSX-R 600, CBR 600 F, ezek is mind nagyon jó motorok, de mikor vége kalandnak és visszahuppanok a saját motorom nyergébe rögtön egy más világba csöppenek. A kezelhetősége fantasztikus, a motor alulról is meggyőzően tol és szinte repíti a könnyű kistriplát, egykerekezésre és minél élesebb kanyarokra lett tervezve, térdkoptató, de még a lábtartó sem ússza meg a kalandot, ha a pilótának van elég vér a pucájában. Az elérhető dőlészöget nézve komolyabb mint jónéhány szupersportmotoré!!! A gyári gumik típusa Pirelli Rosso Corsa, ezek finom papucsok az biztos de nagyon hamar kopnak, nálam a hátsó 5000 km-ig jutott. Most Dunlop Sporstmart 2 feszül a kategória legkönyebb kerekein, ezek is pontos visszajelzést adnak, remekül tapadnak és a hátsó közel a 7000-hez még mindig egész jól fest, pedig egykerékből és térdkoptatásból nem volt kevés :) A motorra használat közben került még egy pár kiegészítő, ilyen például a hasidom/fejidom bár ezeket kötelező belealkudni az árba (bocsi Triumph Budapest) egy Bodis kipufogórendszer,gyári gyorsváltó, gyári ledes Triumph indexek, sportlégszűrő stb. ezek nem csak a teljseítményen dobnak hanem durván jól is néznek ki.

Nem bántam meg hogy ezt a típust választottam, mert a Triumph igazán különleges, üzenete van (nem negatív), érződik rajta hogy nem tömegtermék, minden a motorozás élvezetéről szól, amiért csináljuk az egészet/ WHY WE RIDE...

Hibalista

- Igazából még elég új a gép, ezért semmi hiba nem volt még vele... Eddig jól elvolt a kötelezőkkel mint olajcsere, légszűrőcsere, és gumi

Ide hordtam szervizbe

Triumph Budapest. A motort itt vásásroltam, újonnan, nem az első motorom, amit itt vettem és meg vagyok velük elégedve. Iazából rosszat nem lehet róluk mondani, korrektek hozzáértők és maguk is (a vezetőségtől kezdve a szervízes emberig) motorosok, akik az angol márkát hajtják nap mint nap :) A szervíz gyors és mivel hivatalos márkaszervíz nem túl olcsó, de a garanciának sajnos ára van.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2014
Kényelem (0) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 11500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Tiger 800 Következő motorja? Talán ha megöregszem egy Ducati Multistrada hogy ne csak nekem legyen jó :D
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Triumph

További ítéletek (46 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A "motor" motor

Bonneville - 2001
2012.10.09 0   -

A GOZMOZDONY

Trophy4 1200 - 1993
2020.01.20 12000   -

A kék rovar

Sprint ST 955i - 2000
2015.04.22 1500   -

A méltatlanul mellőzött darab.

ST 955i - 2000
2011.08.25 5000   -

Angol hélgy racing blue köntösben

Srint St 955i - 2000
2014.06.10 1500   -

Az angol japán

TT 600 - 2001
2011.12.12 8000   -

Az angol telivér

Sprint St 955i - 2000
2015.11.10 5000   5,0

Belátom, tévedtem

Speed Triple T509 1996 (885) - 2005
1999.11.30 4500   2,0

Combos kanyarvadász

Tiger 1050 2007 (1050) - 2007
2008.09.02 7100   5,0

Csak 175 fölött

Sprint RS - 2004
2011.11.10 40000   -

Csörgőkígyó, ami a világ végéig is elcsörög

Sprint Rs 2000 (955) - 2001
2010.05.21 36500   5,0

Dugóba nem való

Trophy 900 (885cm3) - 1998
2012.06.17 30000   5,0

Egy angol gentleman

Speedmaster - 2007
2010.01.03 10   5,0

Egy turaenduronak álcázott, túrázós, sportos funbike

Tiger 1050 2007 (1050) - 2007
2008.10.25 11000   5,0

Egykerékbajnok.

STREET TRIPLE - 2008
2013.07.10 12000   -
1 | 2 | 3 | 4